Eens, en dan ook nog even want Engelse thermen van de FEBO er bij om het wat te laten lijkenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg nu met die Talentweek en optredens een beetje "bonte-avond" vibe op groep 8 kamp...
Die hele week kan me niet snel genoeg gaan geloof ik...quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuk die optredens maar iedereen stemt gewoon op zijn favoriet; niet op de kwaliteit van de optredens. Jason en Ias dus vrijstelling deze week.
We weten helemaal niet of Jason nog steeds de favoriet is van het huis.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuk die optredens maar iedereen stemt gewoon op zijn favoriet; niet op de kwaliteit van de optredens. Jason en Ias dus vrijstelling deze week.
Ze kunnen het toch behoorlijk goed vinden? Charlotte heeft altijd goed gekund met Jason. Maar Jason houdt van mensen met zelfvertrouwen dus die slachtoffer rol van Char kan hij weinig mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
En we weten inmiddels dat de Febo het zelf kan draaien hoe ze willenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:53 schreef -river- het volgende:
[..]
We weten helemaal niet of Jason nog steeds de favoriet is van het huis.
Ja ze kunnen het goed vinden, maar nog beter vinden was voor beide goed geweest.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:53 schreef happyme28 het volgende:
Ze ku
[..]
Ze kunnen het toch behoorlijk goed vinden? Charlotte heeft altijd goed gekund met Jason. Maar Jason houdt van mensen met zelfvertrouwen dus die slachtoffer rol van Char kan hij weinig mee.
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachtenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg nu met die Talentweek en optredens een beetje "bonte-avond" vibe op groep 8 kamp...
Fillers....quote:Op zondag 26 februari 2023 09:55 schreef ben34567 het volgende:
Chacha lacht op een rare manier. Is dat door de botox ?
Ik ook, ben er nu al klaar mee. Charlotte act buiten en BB speelt het leuk mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachten
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerdquote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachten
😂😂😂 Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben! Bart ook in lederhosen denk ikquote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerd
quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerd
Hier nog een die in een deuk lag. Vooral hoe deze werd aangekondigd als ´de leukste terugblikken van Rob´. Wat een ouwe saggerijn zeg, vanaf dag 1 alléén maar geklaag. Alleen met een pilsje in zijn hand kon er wat plezier vanaf. Bij het afscheid weer dat aanstellerige gedrag van hem. De één kon hem uitgebreid omhelzen en bij de ander was het au, au, au.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Heb net de uitzending nog even teruggekeken en heb weer keihard gelachen om die kut pestpokke compilatie van Rob😂😂😂😂
Trouwens..😆 wil ik dit zien??quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of alles is op na twee maal op de bank gezeten te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is al 7 weken de 'clown' van het huis, dan moet deze 5 minuten ook wel lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |