Yoooooooooo klaar voor kinderkamp? Haha.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit , in de woonkamer klaar![]()
gmd allen:)
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Yoooooooooo klaar voor kinderkamp? Haha.
Het is raar zonder Rob op de bank
😂😂😂😂😂🤡quote:Op zondag 26 februari 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
haaaa beetje aan het wakker worden nog, oef
En dan meteen met neus in de boter vallen geen rode zuipneus hier![]()
Ja maar die was al bezig met zijn retour, druk in de bloei zijn van zijn slijtage.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:04 schreef Monique___ het volgende:
ias![]()
btw rede van oudste van de groep.. zijn ze nu al vergeten dat den ouwde niks kon en juist daarom gewieberd is.
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar die was al bezig met zijn retour, druk in de bloei zijn van zijn slijtage.
"'maar dan echt hé"quote:Op zondag 26 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Nieuwe shirtjes, Mies en Jason gaan nog eerst ff strijken
Daar gaat het laatste restje mannelijkheid van MA.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Nieuwe shirtjes, Mies en Jason gaan nog eerst ff strijken
Ja , het was lastig met casten om zo eentje te vinden.. wel moeite mee.. maar missie geslaagd m.i.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die m.a. is nog meer verliefd op zijn spiegelbeeld dan salar waz vorig jaar.
Ik heb geen eens een strijkplankquote:Op zondag 26 februari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
"'maar dan echt hé"
Als standvastige niet strijker snap ik m nooit
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een strijkplankWel ergens op zolder volgens mij een strijkbout... nog bijna nieuw in doos
Ja las dat hij alleen moet.. beetje jammer.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef Ireth het volgende:
Duo Lindsey en Ali had ook wel leuk geweest denk ik
Ik heb deze zin 4x gelezen omdat ik dacht dat er stond: ja IAS dat hij alleen moet... Beetje jammerquote:Op zondag 26 februari 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja las dat hij alleen moet.. beetje jammer.
* zit te lachen* niet goed wakker zekerquote:Op zondag 26 februari 2023 11:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 4x gelezen omdat ik dacht dat er stond: ja IAS dat hij alleen moet... Beetje jammer
Haha ja misschienquote:Op zondag 26 februari 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
* zit te lachen* niet goed wakker zeker
Ze wil een influencer zijn en een trend settenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Wat een vreselijk kippenhok...
En waarom moet Lot weer een fashionstatement maken door dat veiligheidshesje over haar polo te doen?
Oh ik vind het wel een leuk dingquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
En waarom moet Lot weer een fashionstatement maken door dat veiligheidshesje over haar polo te doen?
Jij denkt hetzelfde als ik zat te wachten dat BB er wat van ging zeggenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eigen stijl = ook leuk tochquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ja, maar waarom nu over die polo?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:24 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel een leuk ding
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
Peter (BB22) kijkt ook naar de Liveshows
Dat "fijne dag verder" 🤮🤮🤮SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar hij vindt Chiara ook de meest eerlijke vrouw in het huis, dus hij ziet dingen sowieso anders🤓quote:
Goede kijk op mensen inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar hij vindt Chiara ook de meest eerlijke vrouw in het huis, dus hij ziet dingen sowieso anders🤓
Gisteravond heeft ze voor de bewoners gezongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |