Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die worst ff opensnijden ..kleine balletjes maken
lkkr door de spruitjes roerbakken
Kinderen krijgen hun eten voorgeschoteld dus koken die zelf ook nooit. Die profiteren van anderen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.
Dat lijkt me toch een heel goede voorbereiding voor je de loods in gaatGewoon even oefenen thuis, lekker spruitjes maken of couscous of zelf brood bakken., zodat je in het huis jezelf goed kunt neerzetten door lekker te kunnen koken. Dan heb je toch al snel een streepje voor.
nou dat,..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er geen deelnemers zijn die zich van te voren een beetje verdiept hebben in het koken voor grotere groepen, of koken met minieme middelen.
Dat lijkt me toch een heel goede voorbereiding voor je de loods in gaatGewoon even oefenen thuis, lekker spruitjes maken of couscous of zelf brood bakken., zodat je in het huis jezelf goed kunt neerzetten door lekker te kunnen koken. Dan heb je toch al snel een streepje voor.
Die ziet haar familie zaterdag.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan had die Charlotte ook het horloge van haar vader moeten gunnen ( iets persoonlijks) Die heeft 2 persoonlijk kaarten uit de wall voor hem gehaald Zo kan je zien hoe die ook is
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:00 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey brief schrijven.
Hey girl, waddup. Douche is kaput.
Verder allemaal slangen. bye girl
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en eh girl.. ik maak het niet te natt
zoals belloofd
van mij geen cam's oner de douche
niemand spot jou poes
yo yo
Forum Opties | |