SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke,gemist dusquote:Op zondag 26 februari 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goede kijk op mensen inderdaad
[..]
Gisteravond heeft ze voor de bewoners gezongen.
Achter een streamlock geloof ik maar hij vertelde dat net.quote:
Man man man ik wou het net zeggen. Jij je principes, de rest ook Bart. Niet zo lullig doenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
oei oei zit nog diep bij bart die vijfduuzend
Bart is goed in principes als het hem uitkomt.. ook principe van Bart, levensmottoquote:Op zondag 26 februari 2023 11:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Man man man ik wou het net zeggen. Jij je principes, de rest ook Bart. Niet zo lullig doen
Electriciteit.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
haha precies MA : konde ge het niet direct zeggen.
maar wat zei ze nu? iets met frans?
Oh Chiara hep het nie begrepenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Electriciteit.
vast iets met schokkjes dus
schokjes, bril goed op.. voelen.. iets leuks..quote:Op zondag 26 februari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Electriciteit.
vast iets met schokkjes dus
Zei hij dat of zeg jij dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef Dragonbullet het volgende:
Jason: geen.emotie.één doel.je bent géén loser.
Nee was grap, omdat MA gisteren ook zo naar buiten ging in zijn eentje en hij zichzelf ging oppeppen met one-liners. Jason zit gewoon buiten.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zei hij dat of zeg jij dat?
Mooi hoe hij zo goed tijd voor zichzelf kan pakken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee was grap, omdat MA gisteren ook zo naar buiten ging in zijn eentje en hij zichzelf ging oppeppen met one-liners. Jason zit gewoon buiten.
Die wil niets meekrijgen van al die speculatiesquote:Op zondag 26 februari 2023 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zei hij dat of zeg jij dat?
Mooi hoe hij zo goed tijd voor zichzelf kan pakken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog overwogen om het weer weg te halen om die reden🤦🏼
Oh alweer, mogen de waarheid niet horenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Gepraat door MA en jason over hek schreeuwers, en SL
Er werd geschreeuwd dat jolien en chiara leugenaars zijn
Wij niet, hun wel. Ze kunnen moeilijk live de schreeuwers soundlockenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh alweer, mogen de waarheid niet horen
haha zou wat zijn als ze dat wel deden, heb er een beeld bij.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij niet, hun wel. Ze kunnen moeilijk live de schreeuwers soundlocken
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft zich gesminckt voor niks zegt ze... uren werk naar de knoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, maar Jolien zou me ook liggen hebben. Wat kan die liegen, zeg, ze komt zo spontaan en eerlijk over.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt oprecht niet dat wanneer je al weken zoveel informatie van buitenaf krijgt dat iemand niet te vertrouwen is, je dat afdoet met “laat ze maar lullen, het is niet waar”.
Hoe blind kan je zijn.
Niet te vertrouwen uit wiens gezichtspunt.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik snap echt oprecht niet dat wanneer je al weken zoveel informatie van buitenaf krijgt dat iemand niet te vertrouwen is, je dat afdoet met “laat ze maar lullen, het is niet waar”.
Hoe blind kan je zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |