"De plu met"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
"De plu met"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij is best treffend hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee die had ik echt niet gezien, puur toeval haha. Maar wel geweldig.
in de GRquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Clasientje het volgende:
Zit chelsea daar nou uren te wachten tot ze nou eindelijk kan zingen daar ?
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Clasientje het volgende:
Zit chelsea daar nou uren te wachten tot ze nou eindelijk kan zingen daar ?
Dat is al lang opgenomen joh.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.
Hahaha😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is een hoop technisch mogelijk (ik spreek uit ervaring) maar er zijn uitzonderingen hoor
Het begint al met het probleem dat er geen microfoonstandaards zijn die niet zo laag kunnen...quote:
ff op stok nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het begint al met het probleem dat er geen microfoonstandaards zijn die niet zo laag kunnen...
😂😂😂 ik was er ook niet bij dus geen idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, hij is meer van on top? Ik weet ook niet alles he.
Dat zeg je nou wel maarre...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
😂😂😂 ik was er ook niet bij dus geen idee!
dada is meer de ontvangerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
😂😂😂 ik was er ook niet bij dus geen idee!
knipquote:
Daar hebben we een 'Scanman' topic voor... Ik wacht geduldig af.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:52 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja sorry maar die info kan ik hier allemaal niet delen hè 😱
Uhm, Chiara mooi en intelligent zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:51 schreef tassie127 het volgende:
Maar hoe raar dat ze hij talentweek meteen beginnen met zingen. Hoezo dan? Jason zijn talent is gamen, Ali voetballen ,Bart duiken, Jolien twerken, Chiara roddelen 😂😂😂😂😂 maar gaan allemaal zingen?! Hoezo dan?
Ik vind dit wel echt populistisch massapsychose gedrag. Die man kan er ook niks aan doen dat ie ouderdomskwaaltjes krijgt. Het is niet echt mijn type mens en z’n gebrom is ook niet mijn ding, maar respect is echt ver te zoeken. Is gewoon populair meelullen voor likes dit (van degene die dit geschreven heeft en degenen die daaraan meedoen). Iemand pakken op ziekte en ongemak is echt zwak to the max. Onnodig hoeveel ladingen stront die over zich heen zal krijgen komende dagen 🤷🏻♂ De online haatmensjes van tegenwoordig vergeten dat we gewoon wel met een mens te maken hebben.quote:
Joh maak je niet druk, hij heeft zelf ook genoeg stront gegooid en over 2 weken heeft niemand het er meer overquote:Op zondag 26 februari 2023 00:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt populistisch massapsychose gedrag. Die man kan er ook niks aan doen dat ie ouderdomskwaaltjes krijgt. Het is niet echt mijn type mens en z’n gebrom is ook niet mijn ding, maar respect is echt ver te zoeken. Is gewoon populair meelullen voor likes dit (van degene die dit geschreven heeft en degenen die daaraan meedoen). Iemand pakken op ziekte en ongemak is echt zwak to the max. Onnodig hoeveel ladingen stront die over zich heen zal krijgen komende dagen 🤷🏻♂ De online haatmensjes van tegenwoordig vergeten dat we gewoon wel met een mens te maken hebben.
zoals iedereen daarquote:Op zondag 26 februari 2023 00:13 schreef ben34567 het volgende:
Chacha is geobsedeerd door de kijker. De kijker dit; de kijker dat
Idd hij heeft stront gegooid en Ali had gisteren ook een stijve nek maar ging toch afwassen en even snel een keer Ping Pong zonder te klagen! Je kunt je oud en versleten opstellen of er gewoon mee dealen en doorgaan. En Rob bleef er zwaar in hangen en dat doet hij echt zelfquote:Op zondag 26 februari 2023 00:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Joh maak je niet druk, hij heeft zelf ook genoeg stront gegooid en over 2 weken heeft niemand het er meer over
MAquote:Op zondag 26 februari 2023 00:20 schreef -river- het volgende:
Chiara heeft dus Jason zijn popcorn gestolen.
Liedje was al genoemd in de uitzendingquote:Op zondag 26 februari 2023 00:20 schreef Hoylei het volgende:
Nou weer echt nodig dat dit achter de SL was... Alsof we niet kunnen raden wat er precies gebeurd is. Ze hebben zelfs het liedje al verraden...
Nee die heeft vast genoeg gelezen en zal die meuk nooit meer gebruiken lijkt mequote:Op zondag 26 februari 2023 00:19 schreef tassie127 het volgende:
Die zag er zo goed uit hè! Ja ze was eens niet oranje
Dat ze zijn bak popcorn op zit te vreten.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef BBERTJE het volgende:
Wat zei Chiara nou tegen Mich over jason?
Nouja het gaat niet over de stream op het moment dus eigenlijk is dit al niet het juiste topic.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
En hoppa....de mooie boodschap van Willewa wordt even afgeserveerd i.p.v. dat men er even over nadenkt en er iets mee doet. Wat een mooie mensen in deze wereld, uhum.
Zin in popcorn.
Sterkte!quote:Op zondag 26 februari 2023 00:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn slok bier kwam mijn neus uit, heb je enig idee hoeveel pijn dat doet!!
Ik heb me ooit verslikt in skittles tijdens het lachen. Kwam ook uit m'n neus. Volgende dag nog last van.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:28 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ervaring mee helaas
Whahahaha ja zoietsquote:Op zondag 26 februari 2023 00:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Skittles uit je neus?? Wat ben jij, een lopende nerf-gun?
Samen met vuurspuw spullenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:37 schreef PunkieePie het volgende:
Zal Bart z'n stelten al in de voorraadkamer liggen?
Heeft ook zin in een skittle..quote:Op zondag 26 februari 2023 00:42 schreef tassie127 het volgende:
Jolien op zoek naar de tepel van Chiara…
Haha echt he!😂😂quote:Op zondag 26 februari 2023 00:43 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Heeft ook zin in een skittle..
Oké nee. Laat maar,
Ik moet echt naar bed
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 00:49 schreef tassie127 het volgende:
Ali uit Lommel waar ik 4 jaar bij om de hoek heb gewoond. En nu woon ik 10 minuten van Weert dus Chiara af en 20 minuten van Sittard dus Lindsey af. En ik heb niks met ze allemaal niet 😂
Duh er zitten nog meer bewoners inquote:Op zondag 26 februari 2023 00:49 schreef tassie127 het volgende:
Ali uit Lommel waar ik 4 jaar bij om de hoek heb gewoond. En nu woon ik 10 minuten van Weert dus Chiara af en 20 minuten van Sittard dus Lindsey af. En ik heb niks met ze allemaal niet 😂
Hebben nu een dilemma.quote:
Jason is een goeie gast maar deze 2 kliken duidelijk beterquote:Op zondag 26 februari 2023 01:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben nu een dilemma.
Chiara vindt het vervelend voor Jason. Heeft het gevoel dat die ze in de gaten houdt.
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jason is een goeie gast maar deze 2 kliken duidelijk beter
Jason is nog een puber op dat gebied. Die moet een meisje van zijn leeftijd zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:22 schreef Hoylei het volgende:
Heb bij het hele Chiara, MA, Jason gebeuren vooral het gevoel: "nice guys always finish last". Maar ook "ik val altijd op de verkeerde mannen"...
Jason maakt Chiara beter, terwijl MA juist het slechte in haar naar boven haalt.
volume luider zettenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:45 schreef mario390 het volgende:
is bij de 2 op sofa geluid zachtgedraaid?
ik hoor helemal niks
Chiara zegt nu : ik had gisteren natte droom omdat ik al 2 maanden niet meer met mezelf kan spelenquote:
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 01:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara zegt nu : ik had gisteren natte droom omdat ik al 2 maanden niet meer met mezelf kan spelen
Hier was gewoon geluid.. internet denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:09 schreef mario390 het volgende:
hoezo is nu geluid en
bevor halfe ur niet?
Ze is prachtig maar wel wat kort voor een catwalk model.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:10 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Chiara geen catwalk model geworden ?
Die heeft hij neergelegd zodat Chiara haar weg kan vinden in de donkere kamer.quote:
Forget it Het is en blijft een misbakselquote:Op zondag 26 februari 2023 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk dat Chiara, door haar latere binnenkomst, had bedacht om de info over wat ze allemaal had gezien positief te kunnen gebruiken. Dat heeft helaas juist negatief uitgepakt en daardoor had ze al snel een achterstand bij de kijker qua sympathie.
Ook, als tweede, heeft Chiara te weinig rekening gehouden met hoe ze kan overkomen bij de kijkers. Ze dacht wellicht dat eerlijkheid het wint maar helaas is dat niet het geval. Ze zegt wat ze denkt met enige regelmaat. Dat is haar valkuil geweest.
Ik hoop dat het bij de kijker nog een beetje bijtrekt over hoe Chiara daadwerkelijk is.
Sweet dreams.
klopt niet zij heeft geen lampquote:Op zondag 26 februari 2023 02:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die heeft hij neergelegd zodat Chiara haar weg kan vinden in de donkere kamer.
ja je fehlt nu echt nogquote:Op zondag 26 februari 2023 02:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Forget it Het is en blijft een misbaksel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speciale Big Brother voor jou, Marioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
nee zij heeft haar licht dat op enquote:Op zondag 26 februari 2023 02:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jawel ze loopt er nu mee.
Zie je wel.
O ik dacht dat je dat bedoelde.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij heeft haar licht dat op en
karse likt
Jason is te analytisch daarvoor. Puber weet ik niet. Je bent een flirt of je bent het niet. Met zijn verschijning heeft hij waarschijnlijk altijd wel de aandacht. 2 meter uit de Noord Hollandse klei getrokken nuchterheid. Ik vermoed dat hij zelf ook wel weet dat het niets gaat worden. Beetje vermaak voor zichzelf of het lukt. Maar die gaat daar geen traan om laten vermoed ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jason is nog een puber op dat gebied. Die moet een meisje van zijn leeftijd zoeken.
Chiara en Micha zijn veel vrijer met elkaar. Delen dezelfde achtergrond. Hebben heel veel gemeenschappelijk.
Als hij erop komt issie weg. Hij stond bij mij hoog op de lijst maar is deze week gekelderd. Hij is te vol van zichzelf en zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb sterk gevoel dat Mich er deze week uitligt
Ze zijn geen outsiders ze zitten er middenin. Ze bepalen veel meer de agenda dan Charlotte of Jason.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond het een mooi gesprek. Het komt erop neer dat ze eigenlijk allebei een beetje outsiders zijn.
Daarom vinden ze steun bij elkaar.
Delen dezelfde achtergrond en cultuur.
Maar deze keer was het wel gelukt (concurrente Charlotte eruit) indien Rob er niet was geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 02:31 schreef marky het volgende:
[..]
zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.
Goedemorgen, anderhalf uur later en nog steeds liggen ze te ronkenquote:Op zondag 26 februari 2023 05:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen! Een hoop gemist gisteren, en ook weer niet.. iedereen ligt nu nog rustig te slapen. Hoewel, 1 snurkt er wel heel hard
Wat ik begreep zijn er 4 duo's en Ali alleen. Elke avond treed een duo op in de gameroom?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:31 schreef Hunter het volgende:
De duos moeten op het einde van de week een act opvoeren, begrijp ik.
Chiara: zo hardquote:Op zondag 26 februari 2023 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart controleer of de deur van de voorraadkamer goed is gesloten
Ja gister tijdens de live zei hij: alles wat ze me voorschotelen. Ik zou couscous maken😂😂😂quote:Op zondag 26 februari 2023 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft gezegd ik ga de hele dag eten
Zo voelen ze het zelf.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn geen outsiders ze zitten er middenin. Ze bepalen veel meer de agenda dan Charlotte of Jason.
Bart is de outsider.
MA en Jolien twerken.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:31 schreef Hunter het volgende:
De duo's moeten op het einde van de week een act opvoeren, begrijp ik. Er vallen vrijstellingen mee te winnen.
Chiara en Bart
MA en Jolien
Charlotte en Lindsey
Jason en Ias
Ali bleef over en moet alleen
Staan stolpen in de woonkamer zou dat er mee te maken hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 08:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
MA en Jolien twerken.
Jason en Ias rap.
Ali standup comedian
Char en Linds zingen
Chiara en Bart ?
Circus act?quote:
oo mai kotquote:
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleenquote:Op zondag 26 februari 2023 08:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
MA en Jolien twerken.
Jason en Ias rap.
Ali standup comedian
Char en Linds zingen
Chiara en Bart ?
Ik snap de duo's ook niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleen
Jason weet ook alles he. Wijs man.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon een Verkoudheid kom je wel bovenop aldus jason tegen Chiara
Zoals ik het begreep gaat om 1 vrijstelling die 1 van het winnende duo krijgt. Wie dat bepalen ze samen.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleen
Elke dag pannenkoeken. Charlotte doet sowieso erg veel in het huis. Ik denk niet dat ze het kan maar ze zou eens voor haarzelf moeten kiezen en hun in de eigen sop gaar laten koken. Het wordt toch niet gewaardeerd.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Wie gaat brood bakken als charlotte eruit vliegt?
Kan dat als je al genomineerd bent?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee, of ja normaal niet maar als er normaal iemand vrijwillig vertrok ging diegene gewoon zonder dat iemand mocht blijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat als je al genomineerd bent?
Ja het is nog nooit voorgekomen dit. Maar Geraldine of die andere weet haar naam niet zo een twee drie zeiden dat Charlotte wel genomineerd bleef tot aan de volgende stemmingsronde.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, of ja normaal niet maar als er normaal iemand vrijwillig vertrok ging diegene gewoon zonder dat iemand mocht blijven.
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het mij ook af.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.
Zij is niet de enige die dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Wie gaat brood bakken als charlotte eruit vliegt?
Eerder had Rob dat ook en die mocht toen ook meespelen voor vrijstelling. Dan verdwijnt je nominatie maar dan kan je wel weer genomineerd worden. Dus je hebt dan geen vrijstelling maar alleen je nomi weggespeeldquote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.
wannneer zijn die duos gemaakt dan?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eerder had Rob dat ook en die mocht toen ook meespelen voor vrijstelling. Dan verdwijnt je nominatie maar dan kan je wel weer genomineerd worden. Dus je hebt dan geen vrijstelling maar alleen je nomi weggespeeld
Ja klopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nog nooit voorgekomen dit. Maar Geraldine of die andere weet haar naam niet zo een twee drie zeiden dat Charlotte wel genomineerd bleef tot aan de volgende stemmingsronde.
Tijdens SL gisterenavond.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
wannneer zijn die duos gemaakt dan?
Eens, en dan ook nog even want Engelse thermen van de FEBO er bij om het wat te laten lijkenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg nu met die Talentweek en optredens een beetje "bonte-avond" vibe op groep 8 kamp...
Die hele week kan me niet snel genoeg gaan geloof ik...quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuk die optredens maar iedereen stemt gewoon op zijn favoriet; niet op de kwaliteit van de optredens. Jason en Ias dus vrijstelling deze week.
We weten helemaal niet of Jason nog steeds de favoriet is van het huis.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuk die optredens maar iedereen stemt gewoon op zijn favoriet; niet op de kwaliteit van de optredens. Jason en Ias dus vrijstelling deze week.
Ze kunnen het toch behoorlijk goed vinden? Charlotte heeft altijd goed gekund met Jason. Maar Jason houdt van mensen met zelfvertrouwen dus die slachtoffer rol van Char kan hij weinig mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
En we weten inmiddels dat de Febo het zelf kan draaien hoe ze willenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:53 schreef -river- het volgende:
[..]
We weten helemaal niet of Jason nog steeds de favoriet is van het huis.
Ja ze kunnen het goed vinden, maar nog beter vinden was voor beide goed geweest.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:53 schreef happyme28 het volgende:
Ze ku
[..]
Ze kunnen het toch behoorlijk goed vinden? Charlotte heeft altijd goed gekund met Jason. Maar Jason houdt van mensen met zelfvertrouwen dus die slachtoffer rol van Char kan hij weinig mee.
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachtenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg nu met die Talentweek en optredens een beetje "bonte-avond" vibe op groep 8 kamp...
Fillers....quote:Op zondag 26 februari 2023 09:55 schreef ben34567 het volgende:
Chacha lacht op een rare manier. Is dat door de botox ?
Ik ook, ben er nu al klaar mee. Charlotte act buiten en BB speelt het leuk mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachten
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerdquote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja! Zei ik ook, daarom vindt Jason het niks. En ik ook niet. Vreselijk. Ik heb echt een hekel aan dit soort tieneropdrachten
😂😂😂 Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben! Bart ook in lederhosen denk ikquote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerd
quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat stelt-lopen terwijl chiara er om heen buikdanst met zijn slang om haar lichaam gedrapeerd
Hier nog een die in een deuk lag. Vooral hoe deze werd aangekondigd als ´de leukste terugblikken van Rob´. Wat een ouwe saggerijn zeg, vanaf dag 1 alléén maar geklaag. Alleen met een pilsje in zijn hand kon er wat plezier vanaf. Bij het afscheid weer dat aanstellerige gedrag van hem. De één kon hem uitgebreid omhelzen en bij de ander was het au, au, au.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Heb net de uitzending nog even teruggekeken en heb weer keihard gelachen om die kut pestpokke compilatie van Rob😂😂😂😂
Trouwens..😆 wil ik dit zien??quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of alles is op na twee maal op de bank gezeten te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is al 7 weken de 'clown' van het huis, dan moet deze 5 minuten ook wel lukken
Volgens mij kan Jason met iedereen opschieten hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat het niet beter klikt tussen Jason en charlotte, die twee kunnen elkaar versterken.
Kon Jason eerder in het seizoen niet zijn nominatie kwijt spelen?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jason valt op natuurlijke schoonheidquote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
Ja maar dat was wel door de bewoners gekozen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kon Jason eerder in het seizoen niet zijn nominatie kwijt spelen?
Je dagelijkse riedeltje weer ja komt vast door de door de niet botox in haar gezichtquote:Op zondag 26 februari 2023 09:55 schreef ben34567 het volgende:
Chacha lacht op een rare manier alsof de rest van haar gezicht niet meebeweegt. Is dat door de botox ?
Oh ja dat klopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
o ja klopt, toen hij moest vertrekken moest hij ging toen naar een andere kamerquote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ali gaat als eerste vanavond na het avondeten.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:10 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer gaat dit allemaal gebeuren?
Ziet er gestrest uit ali.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ali gaat als eerste vanavond na het avondeten.
Ze hebben gewoon lootjes getrokken hoor. Ali heeft gewoon pechquote:Op zondag 26 februari 2023 10:14 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Charlotte zou niet moeten mogen meedoen, ze veroorzaakt nu (terwijl ze een nominatie op zak heeft) dat Ali alleen moet spelen.
En als Charlotte zo haar nominatie kan wegspelen is het al helemaal spelvervalsing.
Sowieso dat ofwel Jason/Ias de vrijstelling krijgen of Charlotte/Lindseyquote:Op zondag 26 februari 2023 10:14 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Charlotte zou niet moeten mogen meedoen, ze veroorzaakt nu (terwijl ze een nominatie op zak heeft) dat Ali alleen moet spelen.
En als Charlotte zo haar nominatie kan wegspelen is het al helemaal spelvervalsing.
1 van de 2.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:50 schreef ben34567 het volgende:
Leuke opdracht ditquote:Op zondag 26 februari 2023 10:20 schreef engine het volgende:
Jason en Ias schrijven het zo algemeen mogelijk op in de hoop toch meerdere dingen te krijgen
Nee heeft te maken dat hij zijn act als 1e moet doen en ook alleenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit hem nog steeds niet lekker dat hij niet de populairste is denk ik en genomineerd was.
Jason mag haar wel. Probleem is dat Charlotte heel erg aan de oppervlakte blijft en vrijwel onmogelijk is om een goed gesprek mee te hebben. Kan zijn dat ze niet diep kan gaan omdat ze dan te veel bij het verdriet komt van het overlijden van haar vader en dus maar oppervlakkig blijft.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:51 schreef -river- het volgende:
quote:
dank, aangevuldquote:Op zondag 26 februari 2023 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij gaat Bart goochelen en showed Chiara haar talent als lieftallige assistent.
Vanavond gaat Ali starten. Elke avond een optreden.
Eehhmm... neequote:
Jason vroeg aan Chiara wat zij en Bart gaan doen. Chiara: wij gaan buikdansen, dat kan ik heel goed en Bart kan het toevallig ook😂quote:Op zondag 26 februari 2023 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... neewas ff brood halen, wat heb ik gemist??
Nope. Hij gaat zijn coins waarschijnlijk aan Bart geven. Bart, de man met principes die er niets mee doet..als dat zo is, begrijp ik daar niets vanquote:
Volgens mij mocht Bart ze uitdelen/geven aan medebewonersquote:Op zondag 26 februari 2023 10:39 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nope. Hij gaat zijn coins waarschijnlijk aan Bart geven. Bart, de man met principes die er niets mee doet..als dat zo is, begrijp ik daar niets van
Oke, dan begrijp ik het nog steeds niet. Geef ze dan aan iemand die er 1 of geen heeft, maak je die ook eens blij.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht Bart ze uitdelen/geven aan medebewoners
quote:Op zondag 26 februari 2023 10:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jason vroeg aan Chiara wat zij en Bart gaan doen. Chiara: wij gaan buikdansen, dat kan ik heel goed en Bart kan het toevallig ook😂
Of doneer ze in de wasmachinepot. Heeft iedereen er wat aanquote:Op zondag 26 februari 2023 10:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik het nog steeds niet. Geef ze dan aan iemand die er 1 of geen heeft, maak je die ook eens blij.
Ik lig in m'n hoekjequote:Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit , in de woonkamer klaar![]()
gmd allen:)
MA ook Lindseyquote:Op zondag 26 februari 2023 11:01 schreef engine het volgende:
Jason schuift Bart naar voren. Ali Lindsey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |