Als hij erop komt issie weg. Hij stond bij mij hoog op de lijst maar is deze week gekelderd. Hij is te vol van zichzelf en zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb sterk gevoel dat Mich er deze week uitligt
Ze zijn geen outsiders ze zitten er middenin. Ze bepalen veel meer de agenda dan Charlotte of Jason.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond het een mooi gesprek. Het komt erop neer dat ze eigenlijk allebei een beetje outsiders zijn.
Daarom vinden ze steun bij elkaar.
Delen dezelfde achtergrond en cultuur.
Maar deze keer was het wel gelukt (concurrente Charlotte eruit) indien Rob er niet was geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 02:31 schreef marky het volgende:
[..]
zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.
Goedemorgen, anderhalf uur later en nog steeds liggen ze te ronkenquote:Op zondag 26 februari 2023 05:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen! Een hoop gemist gisteren, en ook weer niet.. iedereen ligt nu nog rustig te slapen. Hoewel, 1 snurkt er wel heel hard
Wat ik begreep zijn er 4 duo's en Ali alleen. Elke avond treed een duo op in de gameroom?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:31 schreef Hunter het volgende:
De duos moeten op het einde van de week een act opvoeren, begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |