Ik snap de duo's ook niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleen
Jason weet ook alles he. Wijs man.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon een Verkoudheid kom je wel bovenop aldus jason tegen Chiara
Zoals ik het begreep gaat om 1 vrijstelling die 1 van het winnende duo krijgt. Wie dat bepalen ze samen.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleen
Elke dag pannenkoeken. Charlotte doet sowieso erg veel in het huis. Ik denk niet dat ze het kan maar ze zou eens voor haarzelf moeten kiezen en hun in de eigen sop gaar laten koken. Het wordt toch niet gewaardeerd.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Wie gaat brood bakken als charlotte eruit vliegt?
Kan dat als je al genomineerd bent?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee, of ja normaal niet maar als er normaal iemand vrijwillig vertrok ging diegene gewoon zonder dat iemand mocht blijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat als je al genomineerd bent?
Ja het is nog nooit voorgekomen dit. Maar Geraldine of die andere weet haar naam niet zo een twee drie zeiden dat Charlotte wel genomineerd bleef tot aan de volgende stemmingsronde.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, of ja normaal niet maar als er normaal iemand vrijwillig vertrok ging diegene gewoon zonder dat iemand mocht blijven.
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat als je al genomineerd bent?
Ja daarom vroeg ik het mij ook af.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.
Zij is niet de enige die dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:15 schreef -river- het volgende:
Wie gaat brood bakken als charlotte eruit vliegt?
Eerder had Rob dat ook en die mocht toen ook meespelen voor vrijstelling. Dan verdwijnt je nominatie maar dan kan je wel weer genomineerd worden. Dus je hebt dan geen vrijstelling maar alleen je nomi weggespeeldquote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Lijkt mij niet. Vrijstelling voor nominatie. Ze is al genomineerd.
wannneer zijn die duos gemaakt dan?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eerder had Rob dat ook en die mocht toen ook meespelen voor vrijstelling. Dan verdwijnt je nominatie maar dan kan je wel weer genomineerd worden. Dus je hebt dan geen vrijstelling maar alleen je nomi weggespeeld
Ja klopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nog nooit voorgekomen dit. Maar Geraldine of die andere weet haar naam niet zo een twee drie zeiden dat Charlotte wel genomineerd bleef tot aan de volgende stemmingsronde.
Tijdens SL gisterenavond.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
wannneer zijn die duos gemaakt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |