Jason is een goeie gast maar deze 2 kliken duidelijk beterquote:Op zondag 26 februari 2023 01:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben nu een dilemma.
Chiara vindt het vervelend voor Jason. Heeft het gevoel dat die ze in de gaten houdt.
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jason is een goeie gast maar deze 2 kliken duidelijk beter
Jason is nog een puber op dat gebied. Die moet een meisje van zijn leeftijd zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:22 schreef Hoylei het volgende:
Heb bij het hele Chiara, MA, Jason gebeuren vooral het gevoel: "nice guys always finish last". Maar ook "ik val altijd op de verkeerde mannen"...
Jason maakt Chiara beter, terwijl MA juist het slechte in haar naar boven haalt.
volume luider zettenquote:Op zondag 26 februari 2023 01:45 schreef mario390 het volgende:
is bij de 2 op sofa geluid zachtgedraaid?
ik hoor helemal niks
Chiara zegt nu : ik had gisteren natte droom omdat ik al 2 maanden niet meer met mezelf kan spelenquote:
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 01:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara zegt nu : ik had gisteren natte droom omdat ik al 2 maanden niet meer met mezelf kan spelen
Hier was gewoon geluid.. internet denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:09 schreef mario390 het volgende:
hoezo is nu geluid en
bevor halfe ur niet?
Ze is prachtig maar wel wat kort voor een catwalk model.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:10 schreef ben34567 het volgende:
Waarom is Chiara geen catwalk model geworden ?
Die heeft hij neergelegd zodat Chiara haar weg kan vinden in de donkere kamer.quote:
Forget it Het is en blijft een misbakselquote:Op zondag 26 februari 2023 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk dat Chiara, door haar latere binnenkomst, had bedacht om de info over wat ze allemaal had gezien positief te kunnen gebruiken. Dat heeft helaas juist negatief uitgepakt en daardoor had ze al snel een achterstand bij de kijker qua sympathie.
Ook, als tweede, heeft Chiara te weinig rekening gehouden met hoe ze kan overkomen bij de kijkers. Ze dacht wellicht dat eerlijkheid het wint maar helaas is dat niet het geval. Ze zegt wat ze denkt met enige regelmaat. Dat is haar valkuil geweest.
Ik hoop dat het bij de kijker nog een beetje bijtrekt over hoe Chiara daadwerkelijk is.
Sweet dreams.
klopt niet zij heeft geen lampquote:Op zondag 26 februari 2023 02:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die heeft hij neergelegd zodat Chiara haar weg kan vinden in de donkere kamer.
ja je fehlt nu echt nogquote:Op zondag 26 februari 2023 02:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Forget it Het is en blijft een misbaksel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speciale Big Brother voor jou, Marioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
nee zij heeft haar licht dat op enquote:Op zondag 26 februari 2023 02:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jawel ze loopt er nu mee.
Zie je wel.
O ik dacht dat je dat bedoelde.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij heeft haar licht dat op en
karse likt
Jason is te analytisch daarvoor. Puber weet ik niet. Je bent een flirt of je bent het niet. Met zijn verschijning heeft hij waarschijnlijk altijd wel de aandacht. 2 meter uit de Noord Hollandse klei getrokken nuchterheid. Ik vermoed dat hij zelf ook wel weet dat het niets gaat worden. Beetje vermaak voor zichzelf of het lukt. Maar die gaat daar geen traan om laten vermoed ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jason is nog een puber op dat gebied. Die moet een meisje van zijn leeftijd zoeken.
Chiara en Micha zijn veel vrijer met elkaar. Delen dezelfde achtergrond. Hebben heel veel gemeenschappelijk.
Als hij erop komt issie weg. Hij stond bij mij hoog op de lijst maar is deze week gekelderd. Hij is te vol van zichzelf en zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb sterk gevoel dat Mich er deze week uitligt
Ze zijn geen outsiders ze zitten er middenin. Ze bepalen veel meer de agenda dan Charlotte of Jason.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vond het een mooi gesprek. Het komt erop neer dat ze eigenlijk allebei een beetje outsiders zijn.
Daarom vinden ze steun bij elkaar.
Delen dezelfde achtergrond en cultuur.
Maar deze keer was het wel gelukt (concurrente Charlotte eruit) indien Rob er niet was geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 02:31 schreef marky het volgende:
[..]
zijn zgn bommetjes die nog nooit zijn uitgepakt zoals bedoeld.
Goedemorgen, anderhalf uur later en nog steeds liggen ze te ronkenquote:Op zondag 26 februari 2023 05:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen! Een hoop gemist gisteren, en ook weer niet.. iedereen ligt nu nog rustig te slapen. Hoewel, 1 snurkt er wel heel hard
Wat ik begreep zijn er 4 duo's en Ali alleen. Elke avond treed een duo op in de gameroom?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:31 schreef Hunter het volgende:
De duos moeten op het einde van de week een act opvoeren, begrijp ik.
Chiara: zo hardquote:Op zondag 26 februari 2023 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart controleer of de deur van de voorraadkamer goed is gesloten
Ja gister tijdens de live zei hij: alles wat ze me voorschotelen. Ik zou couscous maken😂😂😂quote:Op zondag 26 februari 2023 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft gezegd ik ga de hele dag eten
Zo voelen ze het zelf.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn geen outsiders ze zitten er middenin. Ze bepalen veel meer de agenda dan Charlotte of Jason.
Bart is de outsider.
MA en Jolien twerken.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:31 schreef Hunter het volgende:
De duo's moeten op het einde van de week een act opvoeren, begrijp ik. Er vallen vrijstellingen mee te winnen.
Chiara en Bart
MA en Jolien
Charlotte en Lindsey
Jason en Ias
Ali bleef over en moet alleen
Staan stolpen in de woonkamer zou dat er mee te maken hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 08:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
MA en Jolien twerken.
Jason en Ias rap.
Ali standup comedian
Char en Linds zingen
Chiara en Bart ?
Circus act?quote:
oo mai kotquote:
Dus ook charl kan nog vrijgesteld worden? Waarom niet Ali en linds, en dan charl alleenquote:Op zondag 26 februari 2023 08:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
MA en Jolien twerken.
Jason en Ias rap.
Ali standup comedian
Char en Linds zingen
Chiara en Bart ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |