En.. in welke vorm..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we weten het al een tijd
maaaarrrrrrrrrrrrrrr
wanneeeeeeeeeeeeeeeeer
Grapje hoop ik? In het tv topic mag ik niet over de voting site praten, en hier mogen we weer niet over twitter praten? Is er ook nog een topic waar je over alles mag praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we mogen hier niet over Twitter tikken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze probeert er een Jutta Leerdam van te maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen zit ik meneer Ireth helemaal gek te "sjongejongejonge-"ren
Voor de diversiteitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Al die oranje vlekken.
Het lijkt wel een fucking slechte dragqueen
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staat er op de logo ..shirt Bart ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.
glitters ballehquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Bernd kan niet wachten als hij dit ziet om dat spiraal te raken
Denk ik![]()
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Denk ik![]()
Witte nek, rond die ogen lijkt het wel de vlektyfus..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
ik mis @:Schakeltopia voor gifje van mondje jolien
Beetje de rls tutorial van hoe het niet moet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Denk ik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Witte nek, rond die ogen lijkt het wel de vlektyfus..
Ik ben een beelddenker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.
Oh correctie:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef PunkieePie het volgende:
Al die glitters op dr gezicht
Altijd eerst de ogen doen, dan gezicht goed schoonmaken en gezicht pas doen. Heb je alsnog wel wat glitter maar ben je niet meteen zo'n discobal 😂
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld voor make-up artist Charlotte
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.
omg die wenkiesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ze idd al gedaan.. maar om de glittersproeten weg te halen gaat ze er nog maar eens over..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh correctie:
Ze gaat nu dr gezicht doen. Ik dacht dat ze die al gedaan had. Heeft zij van zichzelf ook zo'n oranje huid joh??
De eerste 2 lagen stucprimer moeten eerst drogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh correctie:
Ze gaat nu dr gezicht doen. Ik dacht dat ze die al gedaan had. Heeft zij van zichzelf ook zo'n oranje huid joh??
daarom gaat ze ook niet in badpak/ burkiniquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara...nee, ik ga niet in de huttub...
Nee, maar wel een truitje met een decollete tot aan je navel.
struis zei al `; nieuwe landingsbanen..quote:
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"
Ik dacht dat ik iets gemist had omdat ze zich zo net opmaken dat er vandaag nog een mini liveshow komt voor Robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT is de vraag die ons allen hier bezig houdt
Aan de feestversiering van Jolien te zien, zou je het zeggen.quote:
prima slogan voor een promoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"
Een goei !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT is de vraag die ons allen hier bezig houdt
idee voor sjairon mooie quote op een goedkope trui uit kinderhandarbeidlandjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima slogan voor een promo
![]()
Voor als ze mee gaan doen bij Temptation Islandquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima slogan voor een promo
![]()
nee , ik ook niet.. maar spice het opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraag
gevatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niks meer aan doen Jolien
tis schitterd
Onderwaterwerken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.
Véél te zwaar opgemaakt!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
ligt echt aan je instellingenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
Veels te dik die make op van jolien...die rouge !!
Maja zij moet er mee lopen
heeft hij zijn 24 uur dan aangevraagd?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraag
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:01 schreef Jockari het volgende:
Vlug Jolien ! Ze wachten op jou !
[ afbeelding ]
Nee, is van de drank.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het Rob zijn baard of ziet hij zo blauwig
conclusie: is nx van te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik had een andere Jolien verwacht nu Lot er mee aan de slag ging, maar tis precies hetzelfde qua kilo's + een handje glitters...
Alles maar gebruiken wat er in je toilettasje zit is wat anders dan iemand mooi en natuurlijk opmaken.quote:
Vreemd. Het valt me nu pas op.quote:
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk kooptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over roken en alco
Ali roken mag.. Alco is verboden .. "geloof ""
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
Heeft iets met een spiraal te maken. Maar dat is een lang verhaal....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
Duur spul hoeft nog niet goed te zijn voor je huid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
awquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ook
we zien: ze voelt zich daar ook thuis
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Roken als een ketter ken ik dan weer wél.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"
O, dan staat hij nergens op vrees ik. Hij zal niet in de geschiedenisboeken komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob doet ook nog even gezellig mee, filmpje van hoogtepunten wordt nu opgenomen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Ja, lekker nuchter zo af en toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
ias: gij zijt net chuckie (chucky)
hierom mag ik ias graaag
@odie22 vindt haar ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die het buiten de bluch wel mooi vind...
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
De meeste mannen houden ook gewoon niet van make up maar vrouwen lijken dat maar moeilijk te willen gelovenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
ali en ias: als ze nu haar gezicht in kussen duwt, staat het erin.. zo'n mask
chiara: vraag het lindsy.. of ze op schmink valt
linds: nee, mag wel maar niet te veel, niet to much, houdt van basis
ias: alle jongens zeggen neee maar toch, allemaal poeieren
de wangen zoals normaal vind ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:18 schreef rinardo het volgende:
die wenkies echt dat kan niet
[ link | afbeelding ]
Spiegeltje voor zijn mond.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:19 schreef ben34567 het volgende:
Moest ik in dat huis zitten zou ik toch af en toe eens porren naar Rob. Die maken zich precies geen zorgen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik wacht al jaren op een gedichtenbundel van jequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
make up op naar het strand vnd cia heftig
ze wil dan in ze zwemmen en water int gezicht
aw mop
gelukkig ga je wel de zee in
daar kijkt niemand
eigen zee
dag zee
neem me mee
zee ze
tuurlijk is er iets gezegtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Spiegeltje voor zijn mond.
Het lijkt wel of er iets gezegd is. Laat de man met rust of zo.
Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
ja charlotte heeft speciale kledingsstijlvindt ias
oh nu gaat ze haar terug pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Oke, Bassie is klaar.
Pipo in de maak
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
ja charlotte heeft speciale kledingsstijlvindt ias
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk is er iets gezegt
niet over praten ..
te idioot voor woorden
al die weken
Tis weer van dat. Koffie tegen het scherm.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien mag nu Lott opleuken
wel voorzichtig met de neus
Vandaag een zwartequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..
ja die hoefde van mij ook niet, maar over het algemeen leuke stijl, niet standaardquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.
Begin me nu toch ook echt zorgen te maken. Zit daar mutistisch, reageert zelfs niet meer als de anderen bij op de bank komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.
en wrd steeds blauwerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.
Ik had hem als bewoner in zijn nest gedonderd of in het voorraadhok/gameroom.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel Aso van Rob zoals een dooie tussen de rest zitten
oorwarmersquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.
vind wel meevallen hoor glitters in der gezicht ik zie amper watquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef PunkieePie het volgende:
Al die glitters op dr gezicht
Altijd eerst de ogen doen, dan gezicht goed schoonmaken en gezicht pas doen. Heb je alsnog wel wat glitter maar ben je niet meteen zo'n discobal 😂
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld voor make-up artist Charlotte
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin me nu toch ook echt zorgen te maken. Zit daar mutistisch, reageert zelfs niet meer als de anderen bij op de bank komen.
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind wel meevallen hoor glitters in der gezicht ik zie amper wat
dan is het overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:33 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!
Hele natural look!
Ze roken er net al aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o jee Vis
maar andere Vis
Koolvis genot.. ??
..zo te zien
gewoon zelfde kabeljouw ?
.. l
Jij bent gek? Straks maakt ie weer geluidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:19 schreef ben34567 het volgende:
Moest ik in dat huis zitten zou ik toch af en toe eens porren naar Rob. Die maken zich precies geen zorgen
lkkr voor Robjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben die vis gesneden, maar die zit vol met graat![]()
Kuuroordje, zeelucht. Is goed voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komen
Jolien lijkt er wel beter in de te zijn dan Charlotte.quote:
volgens mijn mag roken ook niet, zal wel eens aan buuf vragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over roken en alco
Ali roken mag.. Alco is verboden .. "geloof ""
Rue Clochardquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Heft die modestijl van Charlotte een naam of origine ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
chiara: ik kijk alleen nog maar door fok, anders niks aan
ja dat hoeft idd niet rest is wel mooi charlotte is ook mooi opgemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
nee dit keer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:33 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!
Hele natural look!
edit: of was je niet sarcastisch?
Had Ias gelijk terug moeten inkoppen met "Ja dan kan ik ook pas!"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:05 schreef Jockari het volgende:
Ias wil dat Jolien zijn nagels eens doet, en vraagt of ze agenda bij heeft om een afspraak te maken.
Na 16 april, dan is het finale dan kan ik zegt ze.
zijn die ogen getekend? of heeft hij ze echt open?quote:
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn die ogen getekend? of heeft hij ze echt open?
nou duidelijk wel ze lichaam zit ook onder de sproeten wat er ook bij hoort, zomers zal hij zeker rood wezenquote:
Stop ! Heel mijn bureau zit al onder de koffie !!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker.
*Gaat even 2 punaises in ogen steken
Ik ook !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
[..]![]()
Ik lach me hier helemaal kapot
ze was geloof gekrenkt door opmerking van Ias en/of Ali geloof ik dus heeft ze alles eraf gewassen weerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Jockari het volgende:
Ze is al terug van de carnavalstoet
[ afbeelding ]
doekje nodig ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stop ! Heel mijn bureau zit al onder de koffie !!!
was echt, hij proefde stukje vis. was meteen helemaal wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze hadden ook de aardappels zonder te schillen in parten in een beetje olie peper en zout in de oven kunnen doen en de asperges bakken in een koekepan met wat paprika van vorige week. Met wat bier van het feest en bloem een beslag maken daar de stukjes vis doorheen halen en deze dan frituren. Maarja koken is lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Vis klaar..aardappels koken nog niet.
Asperges zijn ondertussen ook gecremeerde kroketten. Hoe lang liggen die al in de oven
Kookplaat geeft ook error![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu nog meer waarom de dochter(s) van Rob willen dat hij niet naar huis komt en de winnaar wordt!komt zat geld binnen daar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opsnorren met dat gebedel ..
fam Groenedijk . stel uitzuigers
is dat insta??
< heb ik niet
leuke vragen ook niet
Roggel van Galen Diner tipquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Vis klaar..aardappels koken nog niet.
Asperges zijn ondertussen ook gecremeerde kroketten. Hoe lang liggen die al in de oven
Kookplaat geeft ook error![]()
ja mmmm lekker visolie 🫣quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef Ireth het volgende:
Moet er meer olie in ofzo???
Ja tuulk... ze krijgen nog niet genoeg.
Gaan ze nu serieus koude olie bij de hete olie gieten terwijl daar al vis in ligt te bakken frituren??? Ja dus..
Ja, ik zou eerder een pan nemen ipv mijn hemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:21 schreef Ireth het volgende:
Vind trouwens wel lef, met je spierwitte overhempie vis en aardappelen bakken in olie...
Dat doen ze altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef Ireth het volgende:
Moet er meer olie in ofzo???
Ja tuulk... ze krijgen nog niet genoeg.
Gaan ze nu serieus koude olie bij de hete olie gieten terwijl daar al vis in ligt te bakken frituren??? Ja dus..
Als hij die verjaardag haalt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef ben34567 het volgende:
Rob zijn verjaardag is binnen 5 dagen. Misschien heeft hij een soort exit verjaardagfeest kunnen regelen met febo.
Heeft ook paar x naast de plaat gestaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:20 schreef Angelique61 het volgende:
Snap niet dat het zolang duurt eer die aardappels koken?
Zo ligt hij al de hele dag..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
hij ligt er ook lekker bij
[ afbeelding ]
Hoe laat kunnen we afscheid nemen van Rob en wie verzorgt de koffietafel na afloop?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
hij ligt er ook lekker bij
[ afbeelding ]
Vanavond, anders zie ik niets meer...zit er wat in mijn ogenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:oma-Nijn heb jij de pittige looks al geprobeerd
corset om dat bloessie ?
nou het is toch belachelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo ligt hij al de hele dag..
Ik denk, dat tijdens de SL er een ijsplaat onder zijn reet is geschoven tegen het ontbinden.
Of is ingesmeerd tegen het doorliggen.
Al gelang hij ademt of niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo ligt hij al de hele dag..
Ik denk, dat tijdens de SL er een ijsplaat onder zijn reet is geschoven tegen het ontbinden.
Of is ingesmeerd tegen het doorliggen.
Al gelang hij ademt of niet
Bart roept hem nu.. zo het staat opquote:
Nou, als hij gaat staan te feesten eet ik mijn hele inboedel op. Zoals hij er vandaag de hele dag bijloopt.. geef ik hem nog geen stuiver waard!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef ben34567 het volgende:
Rob zijn verjaardag is binnen 5 dagen. Misschien heeft hij een soort exit verjaardagfeest kunnen regelen met febo.
Iemand zei dat hij alleen om medische redenen kan vertrekken met behoud van daggeld, ik ben geneigd het te geloven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
Zelfs aan tafel zit Rob rechtop met de ogen dicht
[ afbeelding ]
Gaat geheid goedkomen, kent zelfs de provincies van België nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:21 schreef Jockari het volgende:
Ali wint sowieso een deel: zijn nederlands wordt met de dag beter. Zal zijn studies ten goede komen.
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Vocabulaire is te beperkt en dat leer je niet zomaar op een jaar tijd in boeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:21 schreef Jockari het volgende:
Ali wint sowieso een deel: zijn nederlands wordt met de dag beter. Zal zijn studies ten goede komen.
Inderdaad. Is allicht aangemaand om iets te doen om zijn werkloosheidssteun niet te verliezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Dat leer je niet zomaar in boeken.
Of zich dommer voordoen dan hij is kan ook deel van zijn BB act zijn. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Is allicht aangemaand om iets te doen om zijn werkloosheidssteun niet te verliezen.
Hij weet heus wel wat naïef zijn is, alleen kent hij het niet met die benaming. Dat is een cultuur ding, thuis spreken ze waarschijnlijk voornamelijk Turks, dus hij zal dit woord mogelijk weinig tot niet gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Vocabulaire is te beperkt en dat leer je niet zomaar op een jaar tijd in boeken.
Yep, en met gisteren ook nog want toen vertelde hij nog honderduitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zit nu de aflevering van gisteren opnieuw te kijken (hadden gisteren stroomstoring) maar wat een verschil met de Rob van nu
Dacht ik in het begin ook maar om dit al die weken vol te houden doet mij twijfelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Of zich dommer voordoen dan hij is kan ook deel van zijn BB act zijn. Ik weet het niet
Drinken mag als het maar niet is met het voornemen om dronken te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn mag roken ook niet, zal wel eens aan buuf vragen![]()
Hij is er nog altijd maar dan ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik val in, eindelijk weekend. Wat heb ik gemist? Wat is er nou weer met Rob?
Rob is (bijna) stervende.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Rob is waarschijnlijk tijdens een SL naar de DBK geroepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Rob zal de grote winnaar zijn met "Freeze". Hij heeft de hele dag geoefend!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Dit de hele dag. Halverwege de dag was de badjas verwisseld voor kleding, de houding bleef gelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:48 schreef Kinga het volgende:
Heeft ie weer pijn aan die knie? Of wat is gaande.
Eten, elke dag alcohol hiervoor, (en denk een aardige hoeveelheid), gebrek aan beweging zal er allemaal mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:49 schreef Kinga het volgende:
Maar ze eten ook gewoon niet goed daar, dat breekt hem ook op denk ik.
waar heeft ie geen pijn tegenwoordig.. alles .. overal doet t hem pijnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:48 schreef Kinga het volgende:
Heeft ie weer pijn aan die knie? Of wat is gaande.
Ja hij zat verkeerd zei ze net. Dat verklaard het gekke bekken trekken soms ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
he heeft jolien een piercing? in haar mond of wat?
Hahaha echt nog een kind hoor die jongenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
mimi mist het om alleen thuis te zijn als zijn ouders weg zijn, spotify aan, hup machien op, alsof er mensen zijn doet ie dan
hopelijk kun je dat snel weer doen mimi
😂😂😂😂 En hoe ze dingen uitspreekt dan zeker.. echt dat mensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja hij zat verkeerd zei ze net. Dat verklaard het gekke bekken trekken soms ook wel
Huisje "hepik weer"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
Rob is zo meteen wonderbaarlijk genezen en zit daar nog tot in ieder geval zijn verjaardag en gaat dan naar huisje toe.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahaha kijk Ali, hoe zit hij erbij?!?! Hij heeft geen nek meer
Je beledigd de belgische/ limburgse mens nuquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
😂😂😂😂 En hoe ze dingen uitspreekt dan zeker.. echt dat mens
Whaaaa ja sorry hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je beledigd de belgische/ limburgse mens nu
Chiara en Charlotte denken dat zijn koffer klaargezet wordt in de voorraad kamer...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
? rob is weg? ik zie een lege hoek?
Zit vast door de worstelpartij met Jasonquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahaha kijk Ali, hoe zit hij erbij?!?! Hij heeft geen nek meer
hij kruipt erin en dan rollen ze hem zo weg?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:12 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Chiara en Charlotte denken dat zijn koffer klaargezet wordt in de voorraad kamer...
zit in DBK denk. Eindevaluatiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is opa dr nog ?
< ff een leven had ineens druk
eieren leggen enzuks
Oja!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit vast door de worstelpartij met Jason
😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is opa dr nog ?
< ff een leven had ineens druk
eieren leggen enzuks
onze memeking, de maler, graftak, mopperaar, zuiplap, racist, straatmuzikant, grapjas, zeurzak, snurkzak zo kan ik nog doorgaan.. zo'n veelzijdige man die 'ons' programma gaat verlatenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:15 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob zal hier nog gemist worden als hij echt vertrekt.
Proberen ze zo Rob de show uit te lullen??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
mag horror niet op tv? of waar heeft jolien het over met chiar
lamaar niet belangrijk net als de rest hier
Wat zal het rustig worden als hij weg isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:15 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob zal hier nog gemist worden als hij echt vertrekt.
Zonde van de wegenbelastingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je hebt in Ned geen auto nodig
veel OV overal aldus
gesprekje op d bank
chia gebruikt dr auto een keer per 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |