Ze roken er net al aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o jee Vis
maar andere Vis
Koolvis genot.. ??
..zo te zien
gewoon zelfde kabeljouw ?
.. l
Jij bent gek? Straks maakt ie weer geluidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:19 schreef ben34567 het volgende:
Moest ik in dat huis zitten zou ik toch af en toe eens porren naar Rob. Die maken zich precies geen zorgen
lkkr voor Robjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben die vis gesneden, maar die zit vol met graat![]()
Kuuroordje, zeelucht. Is goed voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komen
Jolien lijkt er wel beter in de te zijn dan Charlotte.quote:
volgens mijn mag roken ook niet, zal wel eens aan buuf vragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over roken en alco
Ali roken mag.. Alco is verboden .. "geloof ""
Rue Clochardquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Heft die modestijl van Charlotte een naam of origine ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
chiara: ik kijk alleen nog maar door fok, anders niks aan
ja dat hoeft idd niet rest is wel mooi charlotte is ook mooi opgemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die het buiten de bluch wel mooi vind...
nee dit keer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:33 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!
Hele natural look!
edit: of was je niet sarcastisch?
Had Ias gelijk terug moeten inkoppen met "Ja dan kan ik ook pas!"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:05 schreef Jockari het volgende:
Ias wil dat Jolien zijn nagels eens doet, en vraagt of ze agenda bij heeft om een afspraak te maken.
Na 16 april, dan is het finale dan kan ik zegt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |