Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
ja charlotte heeft speciale kledingsstijlvindt ias
oh nu gaat ze haar terug pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Oke, Bassie is klaar.
Pipo in de maak
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
ja charlotte heeft speciale kledingsstijlvindt ias
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk is er iets gezegt
niet over praten ..
te idioot voor woorden
al die weken
Tis weer van dat. Koffie tegen het scherm.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien mag nu Lott opleuken
wel voorzichtig met de neus
Vandaag een zwartequote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..
ja die hoefde van mij ook niet, maar over het algemeen leuke stijl, niet standaardquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Op dat rode/oranje ding wat Charlotte gisteren aanhad, vind ik de kledingstijl van haar leuk..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.
Begin me nu toch ook echt zorgen te maken. Zit daar mutistisch, reageert zelfs niet meer als de anderen bij op de bank komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.
en wrd steeds blauwerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar nu reageert hij nergens meer op.
Ik had hem als bewoner in zijn nest gedonderd of in het voorraadhok/gameroom.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel Aso van Rob zoals een dooie tussen de rest zitten
oorwarmersquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zolang ze die BH niet als hoofddeksel gaat dragen, kijk ik nog.
vind wel meevallen hoor glitters in der gezicht ik zie amper watquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef PunkieePie het volgende:
Al die glitters op dr gezicht
Altijd eerst de ogen doen, dan gezicht goed schoonmaken en gezicht pas doen. Heb je alsnog wel wat glitter maar ben je niet meteen zo'n discobal 😂
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld voor make-up artist Charlotte
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin me nu toch ook echt zorgen te maken. Zit daar mutistisch, reageert zelfs niet meer als de anderen bij op de bank komen.
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind wel meevallen hoor glitters in der gezicht ik zie amper wat
dan is het overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En die ging volgende week op reis gaan met zijn vrouw ? Ik zou toch eerst een medische checkup doen en op krachten komen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:33 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft sowieso erg weinig makeup op vandaag!
Hele natural look!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |