Iemand zei dat hij alleen om medische redenen kan vertrekken met behoud van daggeld, ik ben geneigd het te geloven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:13 schreef Jockari het volgende:
Zelfs aan tafel zit Rob rechtop met de ogen dicht
[ afbeelding ]
Gaat geheid goedkomen, kent zelfs de provincies van België nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:21 schreef Jockari het volgende:
Ali wint sowieso een deel: zijn nederlands wordt met de dag beter. Zal zijn studies ten goede komen.
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Vocabulaire is te beperkt en dat leer je niet zomaar op een jaar tijd in boeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:21 schreef Jockari het volgende:
Ali wint sowieso een deel: zijn nederlands wordt met de dag beter. Zal zijn studies ten goede komen.
Inderdaad. Is allicht aangemaand om iets te doen om zijn werkloosheidssteun niet te verliezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Dat leer je niet zomaar in boeken.
Of zich dommer voordoen dan hij is kan ook deel van zijn BB act zijn. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Is allicht aangemaand om iets te doen om zijn werkloosheidssteun niet te verliezen.
Hij weet heus wel wat naïef zijn is, alleen kent hij het niet met die benaming. Dat is een cultuur ding, thuis spreken ze waarschijnlijk voornamelijk Turks, dus hij zal dit woord mogelijk weinig tot niet gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat 'naïef' of 'muggenbult' betekent kan toch geen leerkracht middelbaar Nederlands worden ? Vocabulaire is te beperkt en dat leer je niet zomaar op een jaar tijd in boeken.
Yep, en met gisteren ook nog want toen vertelde hij nog honderduitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zit nu de aflevering van gisteren opnieuw te kijken (hadden gisteren stroomstoring) maar wat een verschil met de Rob van nu
Dacht ik in het begin ook maar om dit al die weken vol te houden doet mij twijfelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Of zich dommer voordoen dan hij is kan ook deel van zijn BB act zijn. Ik weet het niet
Drinken mag als het maar niet is met het voornemen om dronken te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn mag roken ook niet, zal wel eens aan buuf vragen![]()
Hij is er nog altijd maar dan ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik val in, eindelijk weekend. Wat heb ik gemist? Wat is er nou weer met Rob?
Rob is (bijna) stervende.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Rob is waarschijnlijk tijdens een SL naar de DBK geroepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Rob zal de grote winnaar zijn met "Freeze". Hij heeft de hele dag geoefend!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |