Alles maar gebruiken wat er in je toilettasje zit is wat anders dan iemand mooi en natuurlijk opmaken.quote:
Vreemd. Het valt me nu pas op.quote:
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk kooptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over roken en alco
Ali roken mag.. Alco is verboden .. "geloof ""
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
Heeft iets met een spiraal te maken. Maar dat is een lang verhaal....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
Duur spul hoeft nog niet goed te zijn voor je huid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
awquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ook
we zien: ze voelt zich daar ook thuis
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Roken als een ketter ken ik dan weer wél.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"
O, dan staat hij nergens op vrees ik. Hij zal niet in de geschiedenisboeken komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob doet ook nog even gezellig mee, filmpje van hoogtepunten wordt nu opgenomen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Ja, lekker nuchter zo af en toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
ias: gij zijt net chuckie (chucky)
hierom mag ik ias graaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |