zijn die ogen getekend? of heeft hij ze echt open?quote:
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn die ogen getekend? of heeft hij ze echt open?
nou duidelijk wel ze lichaam zit ook onder de sproeten wat er ook bij hoort, zomers zal hij zeker rood wezenquote:
Stop ! Heel mijn bureau zit al onder de koffie !!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker.
*Gaat even 2 punaises in ogen steken
Ik ook !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:11 schreef Donna1000 het volgende:
[..]![]()
Ik lach me hier helemaal kapot
ze was geloof gekrenkt door opmerking van Ias en/of Ali geloof ik dus heeft ze alles eraf gewassen weerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Jockari het volgende:
Ze is al terug van de carnavalstoet
[ afbeelding ]
doekje nodig ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stop ! Heel mijn bureau zit al onder de koffie !!!
was echt, hij proefde stukje vis. was meteen helemaal wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze hadden ook de aardappels zonder te schillen in parten in een beetje olie peper en zout in de oven kunnen doen en de asperges bakken in een koekepan met wat paprika van vorige week. Met wat bier van het feest en bloem een beslag maken daar de stukjes vis doorheen halen en deze dan frituren. Maarja koken is lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Vis klaar..aardappels koken nog niet.
Asperges zijn ondertussen ook gecremeerde kroketten. Hoe lang liggen die al in de oven
Kookplaat geeft ook error![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu nog meer waarom de dochter(s) van Rob willen dat hij niet naar huis komt en de winnaar wordt!komt zat geld binnen daar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opsnorren met dat gebedel ..
fam Groenedijk . stel uitzuigers
is dat insta??
< heb ik niet
leuke vragen ook niet
Roggel van Galen Diner tipquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Vis klaar..aardappels koken nog niet.
Asperges zijn ondertussen ook gecremeerde kroketten. Hoe lang liggen die al in de oven
Kookplaat geeft ook error![]()
ja mmmm lekker visolie 🫣quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef Ireth het volgende:
Moet er meer olie in ofzo???
Ja tuulk... ze krijgen nog niet genoeg.
Gaan ze nu serieus koude olie bij de hete olie gieten terwijl daar al vis in ligt te bakken frituren??? Ja dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |