En.. in welke vorm..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we weten het al een tijd
maaaarrrrrrrrrrrrrrr
wanneeeeeeeeeeeeeeeeer
Grapje hoop ik? In het tv topic mag ik niet over de voting site praten, en hier mogen we weer niet over twitter praten? Is er ook nog een topic waar je over alles mag praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we mogen hier niet over Twitter tikken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze probeert er een Jutta Leerdam van te maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen zit ik meneer Ireth helemaal gek te "sjongejongejonge-"ren
Voor de diversiteitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Al die oranje vlekken.
Het lijkt wel een fucking slechte dragqueen
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staat er op de logo ..shirt Bart ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.
glitters ballehquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Bernd kan niet wachten als hij dit ziet om dat spiraal te raken
Denk ik![]()
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Denk ik![]()
Witte nek, rond die ogen lijkt het wel de vlektyfus..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
ik mis @:Schakeltopia voor gifje van mondje jolien
Beetje de rls tutorial van hoe het niet moet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Denk ik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Witte nek, rond die ogen lijkt het wel de vlektyfus..
Ik ben een beelddenker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.
Oh correctie:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef PunkieePie het volgende:
Al die glitters op dr gezicht
Altijd eerst de ogen doen, dan gezicht goed schoonmaken en gezicht pas doen. Heb je alsnog wel wat glitter maar ben je niet meteen zo'n discobal 😂
Lijkt me toch niet zo ingewikkeld voor make-up artist Charlotte
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.
omg die wenkiesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
ik mis @:Schakeltopia voor gifje van mondje jolien
Beetje de rls tutorial van hoe het niet moet.
[ afbeelding ]
Die had ze idd al gedaan.. maar om de glittersproeten weg te halen gaat ze er nog maar eens over..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh correctie:
Ze gaat nu dr gezicht doen. Ik dacht dat ze die al gedaan had. Heeft zij van zichzelf ook zo'n oranje huid joh??
De eerste 2 lagen stucprimer moeten eerst drogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh correctie:
Ze gaat nu dr gezicht doen. Ik dacht dat ze die al gedaan had. Heeft zij van zichzelf ook zo'n oranje huid joh??
daarom gaat ze ook niet in badpak/ burkiniquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Chiara...nee, ik ga niet in de huttub...
Nee, maar wel een truitje met een decollete tot aan je navel.
struis zei al `; nieuwe landingsbanen..quote:
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"
Ik dacht dat ik iets gemist had omdat ze zich zo net opmaken dat er vandaag nog een mini liveshow komt voor Robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT is de vraag die ons allen hier bezig houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |