prima slogan voor een promoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe moet die jongen zich toch ooit op de werkvloer vertonen.. . Staat de rest zijn leven nu bekend als de "Spiraalspietser"
Een goei !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Besef: als we bernt weer op tv zien denken we aan zijn hele grote genotsknots die in de spiraal zat gespiest.
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT is de vraag die ons allen hier bezig houdt
idee voor sjairon mooie quote op een goedkope trui uit kinderhandarbeidlandjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima slogan voor een promo
![]()
Voor als ze mee gaan doen bij Temptation Islandquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima slogan voor een promo
![]()
nee , ik ook niet.. maar spice het opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraag
gevatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niks meer aan doen Jolien
tis schitterd
Onderwaterwerken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Travaux surnautique of ziets ? Zeker iets met zijn beroep als duiker.
Véél te zwaar opgemaakt!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
ik mis @:Schakeltopia voor gifje van mondje jolien
Beetje de rls tutorial van hoe het niet moet.
[ afbeelding ]
ligt echt aan je instellingenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:02 schreef b_engeltje het volgende:
Veels te dik die make op van jolien...die rouge !!
Maja zij moet er mee lopen
heeft hij zijn 24 uur dan aangevraagd?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk niet. Dan was er toch wel een koffer geweest? Kan me herinneren dat vorig jaar ook de koffers kwamen bij een 24-uur aanvraag
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:01 schreef Jockari het volgende:
Vlug Jolien ! Ze wachten op jou !
[ afbeelding ]
Nee, is van de drank.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het Rob zijn baard of ziet hij zo blauwig
conclusie: is nx van te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik had een andere Jolien verwacht nu Lot er mee aan de slag ging, maar tis precies hetzelfde qua kilo's + een handje glitters...
Alles maar gebruiken wat er in je toilettasje zit is wat anders dan iemand mooi en natuurlijk opmaken.quote:
Vreemd. Het valt me nu pas op.quote:
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk kooptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van de rommel die ze dagelijks op haar gezicht plamuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over roken en alco
Ali roken mag.. Alco is verboden .. "geloof ""
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
Heeft iets met een spiraal te maken. Maar dat is een lang verhaal....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Hoezo heeft Jolien al zo'n slechte huid op haar leeftijd ? Ze drinkt geen alcohol en rookt niet
Duur spul hoeft nog niet goed te zijn voor je huid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat mefroi toch echt wel dure smeermeuk koopt
die tante kost wat per mnd
annname
awquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft zelf al gezegd thuis princes te zijn ook
we zien: ze voelt zich daar ook thuis
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Roken als een ketter ken ik dan weer wél.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ook een uitspraak: "Roken als een turk"
O, dan staat hij nergens op vrees ik. Hij zal niet in de geschiedenisboeken komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob doet ook nog even gezellig mee, filmpje van hoogtepunten wordt nu opgenomen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw
de Princes op de springveer
![]()
![]()
Ja, lekker nuchter zo af en toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
ias: gij zijt net chuckie (chucky)
hierom mag ik ias graaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |