Nee ze mag alleen droogn*uken van papa , dan is hij wel trots op haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
Chiara altijd met een man in bed. Kan ze evengoed eens in de hottub gaan
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:18 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haar
Oh is greet weg met vakantie? Dan snap ik waarom Rob het wil rekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Hij is gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.
😂😂😂😂 Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
Zou jij zoiets willen gaan ophalen oma nijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halen
Daar heeft chacha geen groepje voor nodig, ze is de fab1quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef ben34567 het volgende:
Chacha gelooft dat de kijkers in shock gaan zijn met de nominaties. Die denkt ook dat ze met haar Charlison een nieuwe fab5 is.
waarom 2x woonkamer? febo? pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Joke43 het volgende:
Haha. Goede TT. Rob slaapt op de bank verder.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
zitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Jezes, we zullen er toch getuige van zijn dat zijn adem stokt... 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zitJa haha dacht ik ook net, kan niet want 3 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
We hebben al eens een geboorte gehad in BB,dus een dooie kan ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Hij zei deze week geen geld nodig te hebben..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Rob er wel erg slecht uitzien hoor en snap dan ook niet dat hij zelf zo lang is blijven zitten of hij heeft het geld nodig
Dan heeft hij het HEEL hard nodig en dat geloof ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Rob er wel erg slecht uitzien hoor en snap dan ook niet dat hij zelf zo lang is blijven zitten of hij heeft het geld nodig
😂😂😂😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
We hebben al eens een geboorte gehad in BB,dus een dooie kan ook wel
Nah ademstops betekent niet dat je niet weer gaat ademen. Is alleen heel slecht voor je hart plus dat je heel moe bent want je slaapt niet echtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Hier idem ditoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ze worden toch uitgebreid gechecked voor ze bb in mogen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgen
opgeblazen paarse kop. Dit duidt volgens mij op een probleem met bloeddruk of hart.
tja...dat wordt wel gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze worden toch uitgebreid gechecked voor ze bb in mogen ?
Yep, ik denk dat de verandering in zijn normale eet en drink gedrag er nu ook voor zorgt dat hij zich zo kut voelt. Was hij daar gewoon mee doorgegaan schat ik de kans groot dat er inderdaad iets met zijn hart of bloeddruk zou gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgen
opgeblazen paarse kop. Dit duidt volgens mij op een probleem met bloeddruk of hart.
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks levenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
tja...dat wordt wel gezegd
Maar Rob vind ik er gewoon heel erg ongezond uitzien, gevaarlijk ongezond zelfs.
Ik zeg niet dat het niet zou kunnen..maar bij de meeste hartinfart patienten zie je hetalvorens niet... weldaarnaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:33 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat de verandering in zijn normale eet en drink gedrag er nu ook voor zorgt dat hij zich zo kut voelt. Was hij daar gewoon mee doorgegaan schat ik de kans groot dat er inderdaad iets met zijn hart of bloeddruk zou gebeuren
Dat weet ik wel zeker. Hoorde je wat hij vertelde over die kratten bier voor 80, 90 euro? Hij gebaarde met zijn hand toen dat er een toren kratten stond...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks leven
Dat zou heel goed kunnen, dat zou ook zijn sjagrijn kunnen verklaren nu hij niet meer veel of vaak kan drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Met een verjaardag...dat red je snel met een boven gemiddrld groot gezinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hoorde je wat hij vertelde over die kratten bier voor 80, 90 euro? Hij gebaarde met zijn hand toen dat er een toren kratten stond...
Als je veel drinkt wel ja. Mij lukt het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met een verjaardag...dat red je snel met een boven gemiddrld groot gezin
Als hij thuis ook zo is, zat hij mij daar best.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou jij zoiets willen gaan ophalen oma nijn?
Moet ze het nu alleen opeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft het ontbijt verprutst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan gemakkelijk gebeuren zal de anderen niet zo snel overkomen. Die doen namelijk geen hol.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:38 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee is dat brood wat jason gisteren aan het kneden was geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat kan gemakkelijk gebeuren zal de anderen niet zo snel overkomen. Die doen namelijk geen hol.
Ow ja zegt cake..maar vreemd kleurtje voor cakequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:42 schreef ben34567 het volgende:
Van die cake zou ik niet snel eten; is precies vlees
uit meerdere gesprekken is al naar voren gekomen dat de 6 maanden die hij bij de stacaravan is, bier een belangrijke aanwezigheid isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met een verjaardag...dat red je snel met een boven gemiddrld groot gezin
Ze was hier vanmorgen alleen , als 1e in de keuken al mee bezig, zat ook redvelvet door en ze deed het in een cakeblik en toen de oven op 40 minuten, ze had alleen een garde , en het meel zag er erg klonterig uit , 8.15 was datquote:
Ik zou mij schamen moest ik daar zo zitten. Ik zou maken dat ik weg ben ondanks het geld.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Binnen een uur vervalt zijn 24u we zullen het dan snel weten. Maar aangezien hij nog niet aangekleed is en valies nog niet heeft gemaakt gok ik dat hij tot de liveshow wacht en de 3 genomineerden blijven.
Rob zei gisteren ook de hele namiddg tegen Charlotte dat alles goed komt. Kan er inderdaad op wijzen dat hij morgen vertrekt, en niet 1 van de drie genomineerden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Binnen een uur vervalt zijn 24u we zullen het dan snel weten. Maar aangezien hij nog niet aangekleed is en valies nog niet heeft gemaakt gok ik dat hij tot de liveshow wacht en de 3 genomineerden blijven.
Dan maar even een slabbetje omdoenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:53 schreef rinardo het volgende:
OMG
Charlotte die vraagt of Rob aan tafel wilt zitten
Rob : nee
Dan geen vreten ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:53 schreef rinardo het volgende:
OMG
Charlotte die vraagt of Rob aan tafel wilt zitten
Rob : nee
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan maar even een slabbetje omdoen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan geen vreten ook![]()
Hij kan ook zijn koffie pakken.
Dat denk ik niet, er zullen er 2 gaan anders had je niet kunnen stemmen. Of degene met de minste stemmen krijgt een zwarte stem voor volgende week. Zoiets is al eens eerder gedaan in 2021 bij Rene meen ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob zei gisteren ook de hele namiddg tegen Charlotte dat alles goed komt. Kan er inderdaad op wijzen dat hij morgen vertrekt, en niet 1 van de drie genomineerden.
Ik denk ook wel hoor dat er een gewoon uitgaatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er zullen er 2 gaan anders had je niet kunnen stemmen. Of degene met de minste stemmen krijgt een zwarte stem voor volgende week. Zoiets is al eens eerder gedaan in 2021 bij Rene meen ik.
Dat was alleen aardig vroeg in het programma of niet? Nu komt het misschien wel goed uit dat er twee uitgaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er zullen er 2 gaan anders had je niet kunnen stemmen. Of degene met de minste stemmen krijgt een zwarte stem voor volgende week. Zoiets is al eens eerder gedaan in 2021 bij Rene meen ik.
Ik weet niet of ze dan uit komen aan het eind in april.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat was alleen aardig vroeg in het programma of niet? Nu komt het misschien wel goed uit dat er twee uitgaan?
ja, er moeten in de laatste 5 week nog 1 x 2 uit, anders komt het niet goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat was alleen aardig vroeg in het programma of niet? Nu komt het misschien wel goed uit dat er twee uitgaan?
Jolien is losgeslagen, gister al kakfoto's ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellige ontbijt gesprekken: geen maandstonden, soorten spiraal
😂😂😂😂😂 Good luckquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Bij Jolien 2x spiraal laten knippen, Bernd voelde hem zitten...
Oke... ik ga ff filmpjes zoeken van puppies en kittens om dit beeld kwijt te raken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Het wordt BB ook teveel..SL
Of Rob is omgedonderd
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
Streamlock, ik denk dat de 24 uur van Rob er op zitten.
De uitvaart zal zo beginnen, allemaal even netjes aankleden, de meesten hebben wel zwart bij toch?
Das zoals nomi in eerste nieuwe seizoen die menstruatiebloed bij de planten goot.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellige ontbijt gesprekken: geen maandstonden, soorten spiraal
Spiraal of zijn piemel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh Bernd voelde haar spiraal altijd zitten, dus moest doorgeknipt worden. Jezus ..
Jason eet stug door. Ali heeft wel vragen
Anders ff lenen bij Lindseyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
De uitvaart zal zo beginnen, allemaal even netjes aankleden, de meesten hebben wel zwart bij toch?
Gerrie staat voor de deur!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Het wordt BB ook teveel..SL
Of Rob is omgedonderd
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Das zoals nomi in eerste nieuwe seizoen die menstruatiebloed bij de planten goot.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
Ze kon het niet meer aanzien. Heeft de hele Febo uit staan kafferen en Rob mee naar buiten gesleurd. Kan natuurlijk niet met die krukken, dus duurt lang 🙄quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:17 schreef Ireth het volgende:
MA gaat steeds moe
[..]
Gerrie staat voor de deur!
Maakt niet uit.. in beide gevallen is het probleem opgelostquote:
Dan wordt het zo'n wipkip uit de speeltuinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
Ze kunnen bij Rob ook een spiraal steken. Dan zit die te wiebelen op zijn stoel, lijkt dan wat meer levendig.
Rob die nog ff struikelt over die krukken, gooit er een paar gvd's uit...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:18 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ze kon het niet meer aanzien. Heeft de hele Febo uit staan kafferen en Rob mee naar buiten gesleurd. Kan natuurlijk niet met die krukken, dus duurt lang 🙄
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n wipkip uit de speeltuin
Heb hij weer voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rob die nog ff struikelt over die krukken, gooit er een paar gvd's uit...
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:21 schreef Ireth het volgende:
Ja jees, dat kan je gewoon van dat stokje af eten
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Wat een desillusie als we zo weer beeld krijgen en hij zit er nog
Gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Wat een desillusie als we zo weer beeld krijgen en hij zit er nog
Krukken erachteraan over de poort.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:26 schreef lonneberga het volgende:
Met een beetje geluk flikkeren ze hem nu net over de poort heen ,met koffer
En het heilige kruis naquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Krukken erachteraan over de poort.
Haha dat probeer het eens na te zeggen..mij lukt het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
We gaan spellen moeten spelen voor "Ollofnotting"
Misschien eindspel in de Fan Room (ze moeten denk de lijsten op de juiste volgorde zetten)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Wel lange sl.. ik ondhoud het nooit, maar zijn er speciale challenges op vrijdag meestal?
Is weinig gewend, enkel verwend.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Ias niet zo gewend om af te drogen
Haha hij heeft ook toegegeven: hij kan niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Ias niet zo gewend om af te drogen
V&D = Vroom en dreesmanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
G en T , en V en D heeft Ali het over. Geen idee wie hij hier mee bedoelt.
Geraldine en Tatyanaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
G en T , en V en D heeft Ali het over. Geen idee wie hij hier mee bedoelt.
Die knallen dan boven op zijn kop, hep hij weerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Krukken erachteraan over de poort.
het is dan ook een sierpaardjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:38 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft ervaring met slapende mannen op de bank?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig benen al omhoog i.v.m. stofzuigen ..
Lesley heeft genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
U heeft ervaring met slapende mannen op de bank?
Tjongejongehongequote:
toch nog wat gemist zo te lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Bij Jolien 2x spiraal laten knippen, Bernd voelde hem zitten...
Oke... ik ga ff filmpjes zoeken van puppies en kittens om dit beeld kwijt te raken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop dat Charlotte nog zo'n ticket naar de finale krijgt zoals Kristof vorig jaar.
Zou dan graag sommige gezichten zien.
Dat gaat denk ik niet gebeuren hoor. Het is nog veel te vroeg en er zitten nog heel veel Belgen inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop dat Charlotte nog zo'n ticket naar de finale krijgt zoals Kristof vorig jaar.
Ik wou jouw bericht liken ... tot je zei dat je fan was van Kristof.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ik blijf het hopen!!! (was fan van Kristof, toffe man)
Zijn nog jonkies he, dan kijk je nog wat anders naar het leven (niet iedereen, maar wat daar zit overwegend wel).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:10 schreef Lillfex het volgende:
Hoe naïef zijn ze daar. Als je partner nu eens ziek word en gaat veranderen. Dan maar even dumpen.
hahaha Like op Charlotte staat genoteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:10 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik wou jouw bericht liken ... tot je zei dat je fan was van Kristof.
Charlotte is sowieso al een van de gedoodverfde finalisten voor de productie sinds het begin die heeft daar geen ticket voor nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
OMG wat een goeie capquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
voorbeeldje van gelukkig zijn:
[ afbeelding ]
Denk dat we nog kunnen verschieten om het op z'n Joliens te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is sowieso al een van de gedoodverfde finalisten voor de productie sinds het begin die heeft daar geen ticket voor nodig
Ik heb wel voor hem gestemd toen hij genomineerd stond tegen Sercan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha Like op Charlotte staat genoteerd
Min op Kristof ook
Ik was eigenlijk verbaasd.. had ingevuld dat jij ook een Kristof 'fan' was.. was niet zo geliefd hier die mening
Daarom die paarse gokquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik snap hemquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:15 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik heb wel voor hem gestemd toen hij genomineerd stond tegen Sercan.
Maar na een paar weken begon ik mij meer aan hem te ergeren met zijn leiding nemen.
Daarom dat Bart dit jaar niet 1 van mijn favorieten is omdat ik in de eerste afleveringen al het gevoel had dat hij dit ook ging doen..
Kristofquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ik blijf het hopen!!! (was fan van Kristof, toffe man)
* Ireth zoekt tevergeefs naar woorden...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
voorbeeldje van gelukkig zijn:
[ afbeelding ]
Lkkr betaald op vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
moeten die gasten aan tafel ook niet helpen met schoonmaken eigenlijk?
Als ie naast me zou zitten moet ik me bedwingen om hem geen aai over de bol te geven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind mich zon kabouter he. Doet heel stoer maar is in mijn ogen een loser.
Variant op de vogeldans van Rob bij de tv..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Volgens Bart is dit de vogeltjesdans
[ afbeelding ]
Moest opzoeken wie dat isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Michelangelo heeft een beetje het Buddy Vedder-effect. Het voelt wat viezig om er seksuele gedachtes bij te hebben omdat ie eruit ziet als 13/14.
zou bijna dagelijks of om de dag chloortabletten in gegooid wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
hottub stinkt weer..
hoeft daar geen chloor ding in?
quote:
Zo kunnen we ze niet vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wegstemmen is ook voor Jan lul...
Ik zie de oud bewoners meer, dan wat er nog zit
even opgezocht mwa vind hem niet zo speciaal niet mijn crush in ieder geval hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:39 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft crush op Dylan O'Brien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jaa!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
Zei Jolien nou dat Bernd op Chris Pratt lijkt? ...
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
als je je ogen heeeeeel ver dichtknijpt zie je gelijkenisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef Ireth het volgende:
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doente jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef PunkieePie het volgende:
En we switchen naar Ali die onder handen genomen wordt
ja zonder beeld klonk het alsof hij bezig was..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef PunkieePie het volgende:
En we switchen naar Ali die onder handen genomen wordt
gdm , zag het net ook bahquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm cossies
Badkamer .. linds iets met mee eters pulken
Ow das nog mild na het te lange spiraaltje van Jolien bij het ontbijtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm cossies
Badkamer .. linds iets met mee eters pulken
dan kom je er zoals haar uit te zien?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef Jockari het volgende:
Even geneusd op FB van Jolien. Naast nagels doet die ook plamuren tegen betaling.
< las utquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow das nog mild na het te lange spiraaltje van Jolien bij het ontbijt
Hoe meer je het hoort, hoe harder dat het opvalt. Je staat al verbaasd als hij het eens niet in een zin heeft gebruikt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jackson is terug met Bernd Chris Pratt
bedoelt de doldwaze positieve Goeroe uit Leiderdorp,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jackson is terug met Bernd Chris Pratt
Die is rondjes aan het lopen in de tuin vooraleer hij aan de grote schoonmaak van het huis begint. Heeft deze nacht reeds de maaltijd klaar gemaakt om op te warmen in de magnetron.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bedoelt de doldwaze positieve Goeroe uit Leiderdorp,
de grote sfeermakker . de sociaal ingestelde kanjer
de enige echte koning van de zithoek
de vriendelijke reus
de liefdevolle broodmolen
hij die altijd voor iedereen klaar zit
Ik geef het op, geen idee wie je omschrijftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de vriendelijke reus
agh .. dat is nog een methodisch werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die is rondjes aan het lopen in de tuin vooraleer hij aan de grote schoonmaak van het huis begint. Heeft deze nacht reeds de maaltijd klaar gemaakt om op te warmen in de magnetron.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geef het op, geen idee wie je omschrijft
Ja nee nou herken ik um wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
koning prikkebeen
nelis nek
bep broodmolen
zekkie zeikstraal
Rrrrob
Koning van de zithoekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de vriendelijke reus
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenIk zal er niet om knokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
😂 Ik zie gelijk die gif met dat lachje op het eind weer voor me @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de vriendelijke reus
geld klots tegen de plinten bij de damesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor 500 make up op de tafel en een broek aan waar de pijpen van afgesleten zijn
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenIk als oud wijf ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenIk als oud wijf ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je niks van...of juist wel meer energie...quote:
quote:
Groeipijnen, te snel gegroeid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Mies heeft last van een tintelende lies
(door de verhalen over pijn en zulks)
Groeipijnen, te snel gegroeid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Mies heeft last van een tintelende lies
(door de verhalen over pijn en zulks)
Anders lenen ze toch wat van Lindseyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
op het eind van bb loopt ze niet meer voorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
die foundation is al beter als wat ze zelf doet Jolien
Zelfde foundation anders aangebrachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
die foundation is al beter als wat ze zelf doet Jolien
Er is geen keek, wel wat blikkies.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er al iets bekend van een draaiboek mbt de uitvaart ?
Ik denk dat die morgenavond isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er al iets bekend van een draaiboek mbt de uitvaart ?
voorraad van de sleurhut wordt nu naar studio gebrachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is geen keek, wel wat blikkies.![]()
beter blikkies bacoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is geen keek, wel wat blikkies.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat die morgenavond is
ze zei dat ze 9 foundations bij zich had , hoe zie jij dat dit dezelfde isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zelfde foundation anders aangebracht
ja beter in ieder geval hahahquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zelfde foundation anders aangebracht
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staat er op de logo ..shirt Bart ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staat er op de logo ..shirt Bart ?
Bart = bijzonder geval met geheim dan mag tquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat mag gewoon ?
ticket om te leren duiken int ranzige badje van BB
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie naast me zou zitten moet ik me bedwingen om hem geen aai over de bol te geven...
Je pept de streams weer leuk opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias heeft geen eigendommen
niks betalen en veel betalen
kokeoek
zakken vol
tjongejonge
ja en zijn ouders roepen hem er wel eens bij als de rekeningen binnen gekomen zijn zodat hij ziet wat het allemaal kost enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias heeft geen eigendommen
niks betalen en veel betalen
kokeoek
zakken vol
tjongejonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |