😂 Ik zie gelijk die gif met dat lachje op het eind weer voor me @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bedoelt de doldwaze positieve Goeroe uit Leiderdorp,
de grote sfeermakker . de sociaal ingestelde kanjer
de enige echte koning van de zithoek
de vriendelijke reus
de liefdevolle broodmolen
hij die altijd voor iedereen klaar zit
geld klots tegen de plinten bij de damesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor 500 make up op de tafel en een broek aan waar de pijpen van afgesleten zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef Ireth het volgende:
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenIk als oud wijf ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef Ireth het volgende:
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenIk als oud wijf ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je niks van...of juist wel meer energie...quote:
quote:
Groeipijnen, te snel gegroeid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Mies heeft last van een tintelende lies
(door de verhalen over pijn en zulks)
Groeipijnen, te snel gegroeid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Mies heeft last van een tintelende lies
(door de verhalen over pijn en zulks)
Anders lenen ze toch wat van Lindseyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
Streamlock, ik denk dat de 24 uur van Rob er op zitten.
De uitvaart zal zo beginnen, allemaal even netjes aankleden, de meesten hebben wel zwart bij toch?
op het eind van bb loopt ze niet meer voorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
die foundation is al beter als wat ze zelf doet Jolien
Zelfde foundation anders aangebrachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
die foundation is al beter als wat ze zelf doet Jolien
Er is geen keek, wel wat blikkies.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er al iets bekend van een draaiboek mbt de uitvaart ?
Ik denk dat die morgenavond isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er al iets bekend van een draaiboek mbt de uitvaart ?
voorraad van de sleurhut wordt nu naar studio gebrachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is geen keek, wel wat blikkies.![]()
beter blikkies bacoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is geen keek, wel wat blikkies.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |