even opgezocht mwa vind hem niet zo speciaal niet mijn crush in ieder geval hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:39 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft crush op Dylan O'Brien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jaa!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
Zei Jolien nou dat Bernd op Chris Pratt lijkt? ...
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
als je je ogen heeeeeel ver dichtknijpt zie je gelijkenisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef Ireth het volgende:
De crush van Lot...
[ afbeelding ]
Ik zou hem doente jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef PunkieePie het volgende:
En we switchen naar Ali die onder handen genomen wordt
ja zonder beeld klonk het alsof hij bezig was..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:41 schreef PunkieePie het volgende:
En we switchen naar Ali die onder handen genomen wordt
gdm , zag het net ook bahquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm cossies
Badkamer .. linds iets met mee eters pulken
Ow das nog mild na het te lange spiraaltje van Jolien bij het ontbijtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm cossies
Badkamer .. linds iets met mee eters pulken
dan kom je er zoals haar uit te zien?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef Jockari het volgende:
Even geneusd op FB van Jolien. Naast nagels doet die ook plamuren tegen betaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |