Ik weet niet of ze dan uit komen aan het eind in april.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat was alleen aardig vroeg in het programma of niet? Nu komt het misschien wel goed uit dat er twee uitgaan?
ja, er moeten in de laatste 5 week nog 1 x 2 uit, anders komt het niet goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat was alleen aardig vroeg in het programma of niet? Nu komt het misschien wel goed uit dat er twee uitgaan?
Jolien is losgeslagen, gister al kakfoto's ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellige ontbijt gesprekken: geen maandstonden, soorten spiraal
😂😂😂😂😂 Good luckquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Bij Jolien 2x spiraal laten knippen, Bernd voelde hem zitten...
Oke... ik ga ff filmpjes zoeken van puppies en kittens om dit beeld kwijt te raken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Het wordt BB ook teveel..SL
Of Rob is omgedonderd
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
Streamlock, ik denk dat de 24 uur van Rob er op zitten.
De uitvaart zal zo beginnen, allemaal even netjes aankleden, de meesten hebben wel zwart bij toch?
Das zoals nomi in eerste nieuwe seizoen die menstruatiebloed bij de planten goot.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Gezellige ontbijt gesprekken: geen maandstonden, soorten spiraal
Spiraal of zijn piemel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh Bernd voelde haar spiraal altijd zitten, dus moest doorgeknipt worden. Jezus ..
Jason eet stug door. Ali heeft wel vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |