Nee ze mag alleen droogn*uken van papa , dan is hij wel trots op haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
Chiara altijd met een man in bed. Kan ze evengoed eens in de hottub gaan
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:18 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haar
Oh is greet weg met vakantie? Dan snap ik waarom Rob het wil rekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Hij is gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.
😂😂😂😂 Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
Zou jij zoiets willen gaan ophalen oma nijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halen
Daar heeft chacha geen groepje voor nodig, ze is de fab1quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef ben34567 het volgende:
Chacha gelooft dat de kijkers in shock gaan zijn met de nominaties. Die denkt ook dat ze met haar Charlison een nieuwe fab5 is.
waarom 2x woonkamer? febo? pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Joke43 het volgende:
Haha. Goede TT. Rob slaapt op de bank verder.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
zitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Jezes, we zullen er toch getuige van zijn dat zijn adem stokt... 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zitJa haha dacht ik ook net, kan niet want 3 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |