Nee ze mag alleen droogn*uken van papa , dan is hij wel trots op haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
Chiara altijd met een man in bed. Kan ze evengoed eens in de hottub gaan
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Greet was, zou ik dit toch niet aan kunnen zien
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:18 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hebbik ook al een paar keer gezegd hoor, dit moet heel confronterend zijn voor haar
Oh is greet weg met vakantie? Dan snap ik waarom Rob het wil rekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Greet is op vakantie, geen tijd voor de patiënt.
Hij is gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij hij thuis ook zo is natuurlijk.
😂😂😂😂 Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
Zou jij zoiets willen gaan ophalen oma nijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit hij te wachten totdat iemand hem komt halen
Daar heeft chacha geen groepje voor nodig, ze is de fab1quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef ben34567 het volgende:
Chacha gelooft dat de kijkers in shock gaan zijn met de nominaties. Die denkt ook dat ze met haar Charlison een nieuwe fab5 is.
waarom 2x woonkamer? febo? pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Joke43 het volgende:
Haha. Goede TT. Rob slaapt op de bank verder.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
Ali kan special forces aan.. zeker een uur.
bart: ge kent nog geen uur zonder te schooien
jason : je kunt niet eens pingpongtafel opzetten
zitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Jezes, we zullen er toch getuige van zijn dat zijn adem stokt... 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zitJa haha dacht ik ook net, kan niet want 3 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vertraging in
We hebben al eens een geboorte gehad in BB,dus een dooie kan ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Hij zei deze week geen geld nodig te hebben..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Rob er wel erg slecht uitzien hoor en snap dan ook niet dat hij zelf zo lang is blijven zitten of hij heeft het geld nodig
Dan heeft hij het HEEL hard nodig en dat geloof ik gewoon nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Rob er wel erg slecht uitzien hoor en snap dan ook niet dat hij zelf zo lang is blijven zitten of hij heeft het geld nodig
😂😂😂😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
We hebben al eens een geboorte gehad in BB,dus een dooie kan ook wel
Nah ademstops betekent niet dat je niet weer gaat ademen. Is alleen heel slecht voor je hart plus dat je heel moe bent want je slaapt niet echtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Hier idem ditoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef Lillfex het volgende:
Ze worden toch uitgebreid gechecked voor ze bb in mogen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgen
opgeblazen paarse kop. Dit duidt volgens mij op een probleem met bloeddruk of hart.
tja...dat wordt wel gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze worden toch uitgebreid gechecked voor ze bb in mogen ?
Yep, ik denk dat de verandering in zijn normale eet en drink gedrag er nu ook voor zorgt dat hij zich zo kut voelt. Was hij daar gewoon mee doorgegaan schat ik de kans groot dat er inderdaad iets met zijn hart of bloeddruk zou gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij ziet er al vanaf het begin uit alsof hij elk moment een beroerte of hartinfarct kan krijgen
opgeblazen paarse kop. Dit duidt volgens mij op een probleem met bloeddruk of hart.
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks levenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
tja...dat wordt wel gezegd
Maar Rob vind ik er gewoon heel erg ongezond uitzien, gevaarlijk ongezond zelfs.
Ik zeg niet dat het niet zou kunnen..maar bij de meeste hartinfart patienten zie je hetalvorens niet... weldaarnaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:33 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat de verandering in zijn normale eet en drink gedrag er nu ook voor zorgt dat hij zich zo kut voelt. Was hij daar gewoon mee doorgegaan schat ik de kans groot dat er inderdaad iets met zijn hart of bloeddruk zou gebeuren
Dat weet ik wel zeker. Hoorde je wat hij vertelde over die kratten bier voor 80, 90 euro? Hij gebaarde met zijn hand toen dat er een toren kratten stond...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks leven
Dat zou heel goed kunnen, dat zou ook zijn sjagrijn kunnen verklaren nu hij niet meer veel of vaak kan drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks leven
Met een verjaardag...dat red je snel met een boven gemiddrld groot gezinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hoorde je wat hij vertelde over die kratten bier voor 80, 90 euro? Hij gebaarde met zijn hand toen dat er een toren kratten stond...
Als je veel drinkt wel ja. Mij lukt het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met een verjaardag...dat red je snel met een boven gemiddrld groot gezin
Als hij thuis ook zo is, zat hij mij daar best.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou jij zoiets willen gaan ophalen oma nijn?
Moet ze het nu alleen opeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft het ontbijt verprutst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |