Misschien eindspel in de Fan Room (ze moeten denk de lijsten op de juiste volgorde zetten)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Wel lange sl.. ik ondhoud het nooit, maar zijn er speciale challenges op vrijdag meestal?
Is weinig gewend, enkel verwend.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Ias niet zo gewend om af te drogen
Haha hij heeft ook toegegeven: hij kan niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien is Ias niet zo gewend om af te drogen
V&D = Vroom en dreesmanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
G en T , en V en D heeft Ali het over. Geen idee wie hij hier mee bedoelt.
Geraldine en Tatyanaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
G en T , en V en D heeft Ali het over. Geen idee wie hij hier mee bedoelt.
Die knallen dan boven op zijn kop, hep hij weerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Krukken erachteraan over de poort.
het is dan ook een sierpaardjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:38 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft het ontbijt verprutst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U heeft ervaring met slapende mannen op de bank?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig benen al omhoog i.v.m. stofzuigen ..
Lesley heeft genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef rinardo het volgende:
Streamlock, ik denk dat de 24 uur van Rob er op zitten.
De uitvaart zal zo beginnen, allemaal even netjes aankleden, de meesten hebben wel zwart bij toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
U heeft ervaring met slapende mannen op de bank?
Tjongejongehongequote:
toch nog wat gemist zo te lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
Bij Jolien 2x spiraal laten knippen, Bernd voelde hem zitten...
Oke... ik ga ff filmpjes zoeken van puppies en kittens om dit beeld kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |