quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop dat Charlotte nog zo'n ticket naar de finale krijgt zoals Kristof vorig jaar.
Zou dan graag sommige gezichten zien.
Dat gaat denk ik niet gebeuren hoor. Het is nog veel te vroeg en er zitten nog heel veel Belgen inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
Ik hoop dat Charlotte nog zo'n ticket naar de finale krijgt zoals Kristof vorig jaar.
Ik wou jouw bericht liken ... tot je zei dat je fan was van Kristof.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ik blijf het hopen!!! (was fan van Kristof, toffe man)
Zijn nog jonkies he, dan kijk je nog wat anders naar het leven (niet iedereen, maar wat daar zit overwegend wel).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:10 schreef Lillfex het volgende:
Hoe naïef zijn ze daar. Als je partner nu eens ziek word en gaat veranderen. Dan maar even dumpen.
hahaha Like op Charlotte staat genoteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:10 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik wou jouw bericht liken ... tot je zei dat je fan was van Kristof.
Charlotte is sowieso al een van de gedoodverfde finalisten voor de productie sinds het begin die heeft daar geen ticket voor nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Million_Lights het volgende:
OMG wat een goeie capquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
voorbeeldje van gelukkig zijn:
[ afbeelding ]
Denk dat we nog kunnen verschieten om het op z'n Joliens te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is sowieso al een van de gedoodverfde finalisten voor de productie sinds het begin die heeft daar geen ticket voor nodig
Ik heb wel voor hem gestemd toen hij genomineerd stond tegen Sercan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha Like op Charlotte staat genoteerd
Min op Kristof ook
Ik was eigenlijk verbaasd.. had ingevuld dat jij ook een Kristof 'fan' was.. was niet zo geliefd hier die mening
Daarom die paarse gokquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk dat het een behoorlijke drinker is in dagelijks leven
Ik snap hemquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:15 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik heb wel voor hem gestemd toen hij genomineerd stond tegen Sercan.
Maar na een paar weken begon ik mij meer aan hem te ergeren met zijn leiding nemen.
Daarom dat Bart dit jaar niet 1 van mijn favorieten is omdat ik in de eerste afleveringen al het gevoel had dat hij dit ook ging doen..
Kristofquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ik blijf het hopen!!! (was fan van Kristof, toffe man)
* Ireth zoekt tevergeefs naar woorden...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
voorbeeldje van gelukkig zijn:
[ afbeelding ]
Lkkr betaald op vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
moeten die gasten aan tafel ook niet helpen met schoonmaken eigenlijk?
Als ie naast me zou zitten moet ik me bedwingen om hem geen aai over de bol te geven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind mich zon kabouter he. Doet heel stoer maar is in mijn ogen een loser.
Variant op de vogeldans van Rob bij de tv..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Volgens Bart is dit de vogeltjesdans
[ afbeelding ]
Moest opzoeken wie dat isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Michelangelo heeft een beetje het Buddy Vedder-effect. Het voelt wat viezig om er seksuele gedachtes bij te hebben omdat ie eruit ziet als 13/14.
zou bijna dagelijks of om de dag chloortabletten in gegooid wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
hottub stinkt weer..
hoeft daar geen chloor ding in?
quote:
Zo kunnen we ze niet vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wegstemmen is ook voor Jan lul...
Ik zie de oud bewoners meer, dan wat er nog zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |