Ja, ook gehoord, met een stalen gezicht ook. Die kan goed liegen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
Vanmiddag hele verhalen hoe trots ze was op het niet-roken. Proces en ontwikkeling enzo.
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had stiekem hoop dat JW Esther toch had aangesproken of iemand anders
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegd
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.
Maar van mij mag hij kan het niet afwachten
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtertquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktie
dat denk ik wel, jw was echt van slag toen hij het hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtert
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke tekstenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het dan gek vinden met zulke walgelijke teksten dat je uitgekotst wordt en je beste maat zelfs is weggelopen
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wandaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke teksten
Als tyfusmongolen en crackhoer
Oh nee toch wel![]()
Ben geen wanda fanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wanda
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TEquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen wanda fan
Wordt geen wandafan
Hoe ze over Kim praat
Hoe ze tegen Jappie doet
Nee dank u
IK heb ook niet zoveel tegen Wanda. Hoe ze met Jasper doet is niet oke, maar hij is een volwassen man en laat het zelf gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TE
Nee ik denk maandag pasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
gaan we vandaag eindelijk tot aktie over met eliminatie , of weer heel de dag veranderen van nominatieplannen , hoop op eerste
Jammer dat de FEBO er zo weinig moeite voor doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffff worden nog vermoeiende dagen voor de streamers dan
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
gaan we vandaag eindelijk tot aktie over met eliminatie , of weer heel de dag veranderen van nominatieplannen , hoop op eerste
Kenzyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdag
Nog een heel weekend vol stemgesprekken in het voor uitzicht
hoe ze in het algemeen over mensen kan praten en klagen, en dan het liefst natuurlijk achter iemands rug omquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen wanda fan
Wordt geen wandafan
Hoe ze over Kim praat
Hoe ze tegen Jappie doet
Nee dank u
kamer 5 melkt heel nominatie gedoe van nu goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
kamer 5 melkt heel nominatie gedoe van nu goed uit
kenzy is toch alleen maar nu veilig?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.
Ik weet wel dat het altijd op het laatste van een managertijd is.
En misschien komt er deze ronde helemaal geen stemming en is Kenzy volgende maand veilighet kan allemaal
kenzy heeft in maart geen vrijstelling meer , kan best dat kenzy op de stip komt te staanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.
Ik weet wel dat het altijd op het laatste van een managertijd is.
En misschien komt er deze ronde helemaal geen stemming en is Kenzy volgende maand veilighet kan allemaal
Jepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzy is toch alleen maar nu veilig?
Ja tot nu toe wel, maar het kan daar altijd alle kanten opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzy is toch alleen maar nu veilig?
het zou heel bijzonder zijn als ze deze regel aanpassen. ik geloof daar niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel, maar het kan daar altijd alle kanten op
Ze passen te pas en te onpas de regels aan daar
Geen sanctiesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het gisteren met die takkentrol afgelopen (Esther) is ze nog door iemand (JW) aangesproken?
En er mogen toch geen briefjes geschreven worden, wordt er vandaag nog een sanctie verwacht of zo?
ja, dat ja, de held "ik bemoei me nergens mee hoor"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Oohooo Essie is stout geweest, wat een draak van een vrouw is dat toch...
Ben benieuwd of ze nog vreselijk billenkoek gaat krijgen van JW.
Ben er bang voor,JW gaat alles uit de weg..
Ik zeg ook misschien, wie weet passen ze de regels weer aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
kenzy heeft in maart geen vrijstelling meer , kan best dat kenzy op de stip komt te staan
pffff geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen sancties
Er zijn er meerdere die afgelopen tijd briefjes hebben geschreven.
Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, dat ja, de held "ik bemoei me nergens mee hoor"
Dat ja, zei ik gister ook al, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...
Praat mij niet over farmaceutische bedrijven. Groot verdienende bedrijven, over de rug van de burger. Hoeft hij niet trots op te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:12 schreef greysbones het volgende:
Matin werkte voor een groot farmaceutisch bedrijf
En vind dat hij daar wel een bijdrage heeft geleverd
Tuurlijk matin
Hij is er erg trots opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Praat mij niet over farmaceutische bedrijven. Groot verdienende bedrijven, over de rug van de burger. Hoeft hij niet trots op te zijn.
en hij denkt ook aan zijn eigen portemonneequote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:18 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt dat de wereld een betere plek wordt als iedereen zonnepanelen neemt
Misschien komt er nog een nawee van JW..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ja, zei ik gister ook al, onbegrijpelijk.
Hij leeft thuis onder bijstandsniveauquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en hij denkt ook aan zijn eigen portemonnee
Hij was toch wat terughoudender gisteren naar haar vond ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...
Het is mij niet echt opgevallen... maar hij zei dat hij er vandaag op terug zou komen, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was toch wat terughoudender gisteren naar haar vond ik
Tegen de tijd dat het dan eindelijk maandag-eliminatiedag is...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tjonge, wie is hier nu wereldvreemd....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette in gesprek met Erik, ze is verbaasd dat een dominee salaris krijgt.
Al had er maar 1 iemand honger, als manager moet je je nest uit, en je bewaakte eten uit het kantoor halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy de pest in omdat ze uit bed is gehaald "Mensen hadden honger, maar volgens mij alleen jij en Marciano" tegen Martin.
Raar kind ... ze wou zelf zo nodig manager zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy de pest in omdat ze uit bed is gehaald "Mensen hadden honger, maar volgens mij alleen jij en Marciano" tegen Martin.
ook op aandringen van isaac om controle te behoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Raar kind ... ze wou zelf zo nodig manager zijn.
Nee is ook een antwoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook op aandringen van isaac om controle te behouden
Logisch, vrijMIbo.. MI is van 'middag', dus niet meer 's avonds, punt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Erik wordt al wat milder, de vrijmibo mag best doorlopen tot in de avond, maar het moet starten in de middag.
zeker maar toen was k3 zeg maar geheel , is nu ook 2 groepen geworden , kezy wanda en bern , ise martin en marcianoquote:
Viel mij ook al op. Vrij irritant iddquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruisonderdrukking weer kapot op stream 1
Heb je deze over het briefje van Esther al gezien? Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:21 schreef D. het volgende:
Op tijd voor de zoemer
Wordt het Esther of Sacha, of Isaac, of GJ?
marciano wil weten wat de vijand gaat doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Marciano is chagrijnig, er zit hem iets dwars en blijkbaar zijn dat de nominaties, want hij probeert Erik uit te horen.
Nog niet, maar daar gaan we iets aan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je deze over het briefje van Esther al gezien? Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
marciano wil weten wat de vijand gaat doen
niks , nada , noppesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel initiatief toont Tiano zelf eigenlijk?
Weinig. Marciano vindt dat mensen die weinig verdienen tijdens een opdracht naar huis moeten en mensen die veel verdienen kunnen blijven. Over zaken als opruimen, koken, bijdragen aan de sfeer heeft hij het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel initiatief toont Tiano zelf eigenlijk?
Hij zei net dat dat in het begin was, en dat het nu switcht naar mensen die de sfeer (negatief) bepalen in de groep.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weinig. Marciano vindt dat mensen die weinig verdienen tijdens een opdracht naar huis moeten en mensen die veel verdienen kunnen blijven. Over zaken als opruimen, koken, bijdragen aan de sfeer heeft hij het niet.
Toch, dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei net dat dat in het begin was, en dat het nu switcht naar mensen die de sfeer (negatief) bepalen in de groep.
Uiteraard niet, want Isaac moet blijven vindt hijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weinig. Marciano vindt dat mensen die weinig verdienen tijdens een opdracht naar huis moeten en mensen die veel verdienen kunnen blijven. Over zaken als opruimen, koken, bijdragen aan de sfeer heeft hij het niet.
Ik miste de toevoeging waar Lionheart het over hadquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want Isaac moet blijven vindt hij
erik houdt zich, wat dit soort dingen betreft, wel aan zijn woord...maar waarom wachten tot vanmiddag?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik heb een tijdje Esther de hand boven het hoofd gehouden. Maar daar ben ik klaar mee. Dat weet ze nog niet, maar dat gaat ze vandaag wel horen van me.
Misschien kan Erik even een tijd zeggen, want dat wil ik graag horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik heb een tijdje Esther de hand boven het hoofd gehouden. Maar daar ben ik klaar mee. Dat weet ze nog niet, maar dat gaat ze vandaag wel horen van me.
Ik zou het in de avond al klaar zetten is het in de ochtend op, jammer dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Hij zegt geen ‘vanmiddag’, hij rent er alleen niet gelijk naar toequote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
erik houdt zich, wat dit soort dingen betreft, wel aan zijn woord...maar waarom wachten tot vanmiddag?
anywho graag een mention in beide gevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zegt geen ‘vanmiddag’, hij rent er alleen niet gelijk naar toe
En JW mag haar eerst op het matje roepen
Preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano probeert weer te sturen richting Jeff vermoed ik.
Hij ziet niet eens dat Isaak dat doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want Isaac moet blijven vindt hij
marciano heeft heel lang op kenzy willen stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Dat doet hij al vanaf dag 1
Heeft hij heelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
marciano heeft heel lang op kenzy willen stemmen
omdat hij toen nog in de greep van k3 zat door kimwquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij heel
Lang kunnen doen
Heeft hij nog niet 1 keer gedaan
Hij heeft ooit tegen Wanda en Jappie gezegd dat ie wel ziet wat Isaac doet, maar dat Isaac (voor zover hij het kan zien) wel trouw is, dus dat hij hem het voordeel van de twijfel wil gunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ziet niet eens dat Isaak dat doet
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
esther is verbaasd dat de meeste haar negeren, ze vraagt aan Erik of hij wat gehoord heeft
Hijzegt misschien zijn ze er achter gekomen. Nou en zegt Esther is toch geen reden om mij te negeren
Heb ook liever dat iemand anders het doet, Erik is conflict vermijdend.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aan
Ik denk ook niet dat het aan Erik is om haar aan te pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aan
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:58 schreef Verida het volgende:
Ik d
[..]
Ik denk ook niet dat het aan Erik is om haar aan te pakken.
Hij geeft een hint, meer niet.
Laat Esther maar eens afstappen op de mensen die haar negeren, of het voorleggen aan JW of desnoods aan de manager.
Hij heeft er niet bijgezegd wanneer hij dat zou gaan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellen
De laatste keer dat hij bonje had met Esther heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellen
Klopt, maar dit was een goed moment, de inleiding was er alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft er niet bijgezegd wanneer hij dat zou gaan doen.
Maar dan nog denk ik dat dit dus niet door Erik verteld hoeft te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was een goed moment, de inleiding was er al
vandaag zou die dat doen heeft die gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft er niet bijgezegd wanneer hij dat zou gaan doen.
De dag is nog langquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:06 schreef IkFok het volgende:
[..]
vandaag zou die dat doen heeft die gezegt
ze heeft wel de harmonie in de heilige drie eenheid verstoord met haar gedrag. dus als erik daar behoefte aan heeft, dan mag hij haar gerust aanpakken van mijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik dat dit dus niet door Erik verteld hoeft te worden.
Laat iemand anders maar mot met haar gaan zoeken, of haar eens flink de waarheid zeggen.
Dat ze nog maar lang mag blijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Jij denkt dat ik Moraima koekoe ben, maar ik ben heel serieus
dat weet de andere groep alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano stelt voor om de spy erop te knallen.
Ze zeggen dat ze in de minderheid zijn zeker nu kim en mexx weg zijn.
Het is en blijft altijd een verrassingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van ze willen nu bij het eerste plan blijven,dat was toch op GJ stemmen zodat hij Isaac eruit kan gooien?
Of gaan ze nu toch op Esther en Sas?
Wel op Isaak is het laatste wat ik gisteravond hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van ze willen nu bij het eerste plan blijven,dat was toch op GJ stemmen zodat hij Isaac eruit kan gooien?
JW is gewoon een grote lafbekquote:
Waarom aan hem dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
JW is gewoon een grote lafbek
Het is echt aan hem om nu Esther aan te gaan spreken, en dan ook een keer goed en duidelijk,niet zo halfzacht
Die heeft Esther vanmorgen al een hint gegevenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Erik houdt zich ook nog van de domme
Erik had net een mooie ingang maar liet die voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Erik houdt zich ook nog van de domme
dacht als het om 1 persoon gaat gj de proef , doet , 2 personen op de stip hangt van de proef af ,mentale proef sas-kim , fysiek esther - kimquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Omdat ze het briefje heeft doorgespeeld om "wraak " te nemen op GJ, om de verjaardag van JWquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
Het is niet zijn vrouw/vriendin
Al zou ze dat graag willen
Omdat hij dat gisteren gezegd heeft?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
JW: ‘ze is wel lief hoor, maar ik heb helemaal niets met haar’quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
GJ wil Sas er niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht als het om 1 persoon gaat gj de proef , doet , 2 personen op de stip hangt van de proef af ,mentale proef sas-kim , fysiek esther - kim
In het gesprek vanmorgen gaf Marciano ook heel vaak geen antwoord op de vragen van Erik, maar stelde inplaats daarvan zelf een vraag. Een beetje eenzijdig was het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Erik
Tiano zegt zelf zo weinig en probeert mij uit te horen
( je merkt dat Erik tiano niet een prettig persoon vindt)
Het is wel makkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
JW: ‘ze is wel lief hoor, maar ik heb helemaal niets met haar’
tot ze hoorde dat andere sas willen nomineren , proef voor 1 iemans =gj , proef 2 personen hangt van de proef af fysieke proef esther-kim , mentale proef , sasha-kimquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel op Isaak is het laatste wat ik gisteravond hoorde
GJ gaat het spelen
De anderen weten helemaal nog niet wat ze willenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
tot ze hoorde dat andere sas willen nomineren , proef voor 1 iemans =gj , proef 2 personen hangt van de proef af fysieke proef esther-kim , mentale proef , sasha-kim
Zal ie ook niet ontkennen, maar dat is haar keuzequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk
Dat Esther alles doet
En zijn keuze om het zich aan te laten leunenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ie ook niet ontkennen, maar dat is haar keuze
Precies dat. Hij heeft gezegd ook tegen haar dat hij niks met haar wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ie ook niet ontkennen, maar dat is haar keuze
Gemak dient de mensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn keuze om het zich aan te laten leunen
Maar als je weet dat en vrouw je erg leuk vindt en het is niet wederzijds dan is het niet handig/netjes om haar voor je te laten zorgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Maar dat zijn er meer daar
Zo komen ze er samen wel uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn keuze om het zich aan te laten leunen
Duur haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn haar (geïmplanteerde haar) is heilig
Dat het niet netjes is ben ik eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je weet dat en vrouw je erg leuk vindt en het is niet wederzijds dan is het niet handig/netjes om haar voor je te laten zorgen.
dat dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je weet dat en vrouw je erg leuk vindt en het is niet wederzijds dan is het niet handig/netjes om haar voor je te laten zorgen.
Hij moet gewoon stoppen met zich laten leiden door haar gedragquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is ben ik eens
Maar hij heeft meer dan eens aangegeven dat hij niks voor haar voelt
Dat zij dat niet in haar hoofd krijgt tja
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
Slappe hapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
zegt hij tegen esther?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
JW is niet van plan er met Esther over te beginnen zegt hij net tegen Esther.
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
JW lijkt alles prima te vinden
Zolang hij het zelf niet is
Boeit me niksquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komen
En 1 van t boeit me nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heb he t aangepastquote:
Jammer had liever iemand die echt confronterend is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt wel dat hij het gesprek aangaat
‘Maakt mij ammaal neks uit’quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij hun zo hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Jw en Erik zijn niet slim. Ze doen niet eens moeite om Esther erin te houden.
Ze is een stem van hun. Jw z'n stem telt 2x .
Lekkere matennaaier ook.
Als t aan marciano ligt komt Erik er op
haha... maar dat zeggen ze al de hele week elke dagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
GJ heeft het gevoel dat er vandaag een eliminatie komt.
@FreshFruit laat het een beetje afwetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : De truc is, als je een hele slechte dag hebt, toch nog een voldoende te halen.
Tegeltje weer...
Ooit hebben ze een keer gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... maar dat zeggen ze al de hele week elke dag
Als de aanname juist is dat iedere manager een eliminatie ‘gratis overleefd’ dan moet het voor woensdag gebeurenquote:
Dat is geen aannamequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als de aanname juist is dat iedere manager een eliminatie ‘gratis overleefd’ dan moet het voor woensdag gebeuren
#teamErikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Bern moet een keertje weg
Matin moet weg
Erik
De regels worden daar te pas en te onpas aangepastquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is geen aanname
Dat staat in hun regelement
Volgens mij alleen dat je vrijstelling hebt ALS er een nominatie is, maar ik heb het niet gelezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is geen aanname
Dat staat in hun regelement
'keep on dreaming erikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef juul. het volgende:
Erik hoopt in de finale te staan met JW, Eunice en Mirthe
Knip offtopicquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
Offtopic: er staan echt pareltjes in dat topic
Die zit bij de laatste 10.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt voorlopig safe te zitten
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat je vrijstelling hebt ALS er een nominatie is, maar ik heb het niet gelezen
Dat zijn de hoerenlaarsjes van de loods, alle vrouwen hebben ze al eens aan gehad, de baton ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef Charmian het volgende:
janet heeft zich ook weer geweldig aangekleed, met d'r majorettenlaarsjes
Tijd voor de zoemer dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze hebben het meerdere malen voorgelezen
Dat iedere manager minimaal 1 maal vrijstelling heeft voor 1 nominatie
Hoeren hebben toch geen baton?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de hoerenlaarsjes van de loods, alle vrouwen hebben ze al eens aan gehad, de baton ontbreekt nog.
@Charmian noemde het majorettelaarsjes, daar hoort een baton bij.quote:
JW zei ook al dat ze haar kastje aan op het opruimen wasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was net al even op stream te zien, maar voor mij niet duidelijk wat Esther nu precies aan het doen was. Maar GJ zegt nu dat Esther d'r spullen aan het pakken is.
Brunchquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ze hebben weer een luxe lunch zeg
Zonder 24 uur?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was net al even op stream te zien, maar voor mij niet duidelijk wat Esther nu precies aan het doen was. Maar GJ zegt nu dat Esther d'r spullen aan het pakken is.
Ze is in ieder geval alles aan het ordenen. Wellicht zodat het ooit (binnenkort) makkelijker inpakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder 24 uur?
Aah ben F1 aan het kijken
Tot 5 uur vandaag kan ze hem nog aanvragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval alles aan het ordenen. Wellicht zodat het ooit (binnenkort) makkelijker inpakt.
En jij zei hoerenlaarsjes, dus ik verwachtte andere attributenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:Charmian noemde het majorettelaarsjes, daar hoort een baton bij.
Ik denk dat hij dat goed heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Janet zegt dat Esther alles al aan het weggeven is, de kleren en de schoenen
Ze doet maar zegt JW die denkt dat het een beetje aandacht trekken is
gisternamidag begon babel nadat ze k5 kwam weer over die 24 ivm esther , ging over de vergoeding die je krijgt , esther wil daar deel van schuld van betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot 5 uur vandaag kan ze hem nog aanvragen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Ik ga alles even opruimen, ook mijn kast, dan is alles weer orderlijk.
ja, en ze houdt niet van bewarenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Ik ga alles even opruimen, ook mijn kast, dan is alles weer orderlijk.
Dusquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
GJ 'de barmhartige'
GJ: Dan breekt ook niet de pleuris hier uit. Ik zou het echt kut vinden als ik thuis op tv moet zien dat hij hier echt als een wilde tekeer gaat, dat zou ik echt kut vinden. Laat dan maar het plan zijn dat hij denkt dat hij op Esther gaat. Dus eigenlijk kun je gewoon tegen hem zeggen luister 'ik heb er nog goed over nagedacht ik wil de proef wel spelen, dus als je op mij wil stemmen mag het. Ik wil haar gewoon eruit hebben. Ik heb het ook tegen haar gezegd, zij is nu al d'r spullen aan het pakken' "
Wanda: "Haha ja ze is nu echt d'r spullen aan het pakken, ik vind het echt goud. Ik vind het een hele goeie"
GJ: "Dan hebben we geen gezeik erna hier, hebben jullie geen gezeik, ik vind het heel kut als dat wel gebeurt, want ik kan dan niks doen namelijk, dat vind ik dan vreselijk, ik zit dan thuis en zie dan dingen hier gebeuren en jullie hebben dan geen tramalant."
Aandacht trekken precies zoals JW zeiquote:
Ze waren al in gesprek toen de stream naar hen wisselde. Uit wat hij daarna tegen Jasper vertelde maak ik juist op dat hij het oorspronkelijke plan doorzet, zoals JW en Jasper ook wilde dat hij deed.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Hij trekt zijn keuteltje weer terug
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Nee hij wil wel isaac eruit maar wil net doen alsof hij Esther eruit wil maar plan is isaac.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Maar hij was toch sowieso niet van plan tegen Isaak te zeggen dat hij hem eruit wil ??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze waren al in gesprek toen de stream naar hen wisselde. Uit wat hij daarna tegen Jasper vertelde maak ik juist op dat hij het oorspronkelijke plan doorzet, zoals JW en Jasper ook wilde dat hij deed.
Ik kan niets zien vandaag maar dit klinkt goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
GJ zegt tegen Jasper dat hij de proef toch gaat spelen, tegen Isaac zal hij dan zeggen dat hij dat dan doet om Esther weg te sturen. Maar mocht hij winnen stuurt hij niet Esther, maar toch Isaac weg.
dan zijn er in ieder geval geen kijkers meer overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef juul. het volgende:
Erik hoopt in de finale te staan met JW, Eunice en Mirthe
Nee, maar gisteren werd het plan iedereen op Esther laten stemmen. Nu wil hij iedereen weer op hem laten stemmen zodat hij toch Isaac weg kan sturen (maar tegen de rest + Isaac zegt hij dan dat hij Esther zal wegsturen).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij was toch sowieso niet van plan tegen Isaak te zeggen dat hij hem eruit wil ??
Zal mij benieuwen wanneer dit weer bij Isaac terecht komtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren werd het plan iedereen op Esther laten stemmen. Nu wil hij iedereen weer op hem laten stemmen zodat hij toch Isaac weg kan sturen (maar tegen de rest + Isaac zegt hij dan dat hij Esther zal wegsturen).
We gaan er heel veel over schrijven. Dan kan je vanavond aaaalesss terug lezen:)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niets zien vandaag maar dit klinkt goed
Dat wordt dan faal genot want GJ kan niet veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
GJ zegt tegen Jasper dat hij de proef toch gaat spelen, tegen Isaac zal hij dan zeggen dat hij dat dan doet om Esther weg te sturen. Maar mocht hij winnen stuurt hij niet Esther, maar toch Isaac weg.
Dat was gisteravond in de kas al besprokenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren werd het plan iedereen op Esther laten stemmen. Nu wil hij iedereen weer op hem laten stemmen zodat hij toch Isaac weg kan sturen (maar tegen de rest + Isaac zegt hij dan dat hij Esther zal wegsturen).
What happened in de kas stays in de kasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was gisteravond in de kas al besproken
Dan heeft ie z'n keutel dus nog niet ingetrokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was gisteravond in de kas al besproken
Het is chatar, daar zit geen varkensvlees is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
Eunice eet gewoon leverworst ( varkensvlees)
Nee, hij zei dat ze moeten liegen tegen Isaac.. hij gaat nog steeds Isaac eruit stemmen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
Okéquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is chatar, daar zit geen varkensvlees is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |