Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, dat ja, de held "ik bemoei me nergens mee hoor"
Dat ja, zei ik gister ook al, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...
Praat mij niet over farmaceutische bedrijven. Groot verdienende bedrijven, over de rug van de burger. Hoeft hij niet trots op te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:12 schreef greysbones het volgende:
Matin werkte voor een groot farmaceutisch bedrijf
En vind dat hij daar wel een bijdrage heeft geleverd
Tuurlijk matin
Hij is er erg trots opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Praat mij niet over farmaceutische bedrijven. Groot verdienende bedrijven, over de rug van de burger. Hoeft hij niet trots op te zijn.
en hij denkt ook aan zijn eigen portemonneequote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:18 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt dat de wereld een betere plek wordt als iedereen zonnepanelen neemt
Misschien komt er nog een nawee van JW..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ja, zei ik gister ook al, onbegrijpelijk.
Hij leeft thuis onder bijstandsniveauquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en hij denkt ook aan zijn eigen portemonnee
Hij was toch wat terughoudender gisteren naar haar vond ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo maf, hij zegt vreselijk boos te zijn.. en staat 5 tellen later weer hartelijk met haar te lachen...
Het is mij niet echt opgevallen... maar hij zei dat hij er vandaag op terug zou komen, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was toch wat terughoudender gisteren naar haar vond ik
Tegen de tijd dat het dan eindelijk maandag-eliminatiedag is...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdag
Nog een heel weekend vol stemgesprekken in het voor uitzicht
tjonge, wie is hier nu wereldvreemd....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Babette in gesprek met Erik, ze is verbaasd dat een dominee salaris krijgt.
Al had er maar 1 iemand honger, als manager moet je je nest uit, en je bewaakte eten uit het kantoor halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy de pest in omdat ze uit bed is gehaald "Mensen hadden honger, maar volgens mij alleen jij en Marciano" tegen Martin.
Raar kind ... ze wou zelf zo nodig manager zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy de pest in omdat ze uit bed is gehaald "Mensen hadden honger, maar volgens mij alleen jij en Marciano" tegen Martin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |