Dat ze nog maar lang mag blijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Jij denkt dat ik Moraima koekoe ben, maar ik ben heel serieus
dat weet de andere groep alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano stelt voor om de spy erop te knallen.
Ze zeggen dat ze in de minderheid zijn zeker nu kim en mexx weg zijn.
Het is en blijft altijd een verrassingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van ze willen nu bij het eerste plan blijven,dat was toch op GJ stemmen zodat hij Isaac eruit kan gooien?
Of gaan ze nu toch op Esther en Sas?
Wel op Isaak is het laatste wat ik gisteravond hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er niets meer van ze willen nu bij het eerste plan blijven,dat was toch op GJ stemmen zodat hij Isaac eruit kan gooien?
JW is gewoon een grote lafbekquote:
Waarom aan hem dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
JW is gewoon een grote lafbek
Het is echt aan hem om nu Esther aan te gaan spreken, en dan ook een keer goed en duidelijk,niet zo halfzacht
Die heeft Esther vanmorgen al een hint gegevenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Erik houdt zich ook nog van de domme
Erik had net een mooie ingang maar liet die voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Erik houdt zich ook nog van de domme
dacht als het om 1 persoon gaat gj de proef , doet , 2 personen op de stip hangt van de proef af ,mentale proef sas-kim , fysiek esther - kimquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Omdat ze het briefje heeft doorgespeeld om "wraak " te nemen op GJ, om de verjaardag van JWquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
Het is niet zijn vrouw/vriendin
Al zou ze dat graag willen
Omdat hij dat gisteren gezegd heeft?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
JW: ‘ze is wel lief hoor, maar ik heb helemaal niets met haar’quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom aan hem dan?
GJ wil Sas er niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht als het om 1 persoon gaat gj de proef , doet , 2 personen op de stip hangt van de proef af ,mentale proef sas-kim , fysiek esther - kim
In het gesprek vanmorgen gaf Marciano ook heel vaak geen antwoord op de vragen van Erik, maar stelde inplaats daarvan zelf een vraag. Een beetje eenzijdig was het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Erik
Tiano zegt zelf zo weinig en probeert mij uit te horen
( je merkt dat Erik tiano niet een prettig persoon vindt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |