Ja, ook gehoord, met een stalen gezicht ook. Die kan goed liegen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
Vanmiddag hele verhalen hoe trots ze was op het niet-roken. Proces en ontwikkeling enzo.
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had stiekem hoop dat JW Esther toch had aangesproken of iemand anders
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegd
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.
Maar van mij mag hij kan het niet afwachten
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtertquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktie
dat denk ik wel, jw was echt van slag toen hij het hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtert
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke tekstenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het dan gek vinden met zulke walgelijke teksten dat je uitgekotst wordt en je beste maat zelfs is weggelopen
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wandaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke teksten
Als tyfusmongolen en crackhoer
Oh nee toch wel![]()
Ben geen wanda fanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wanda
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TEquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen wanda fan
Wordt geen wandafan
Hoe ze over Kim praat
Hoe ze tegen Jappie doet
Nee dank u
IK heb ook niet zoveel tegen Wanda. Hoe ze met Jasper doet is niet oke, maar hij is een volwassen man en laat het zelf gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TE
Nee ik denk maandag pasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
gaan we vandaag eindelijk tot aktie over met eliminatie , of weer heel de dag veranderen van nominatieplannen , hoop op eerste
Jammer dat de FEBO er zo weinig moeite voor doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffff worden nog vermoeiende dagen voor de streamers dan
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
gaan we vandaag eindelijk tot aktie over met eliminatie , of weer heel de dag veranderen van nominatieplannen , hoop op eerste
Kenzyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdag
Nog een heel weekend vol stemgesprekken in het voor uitzicht
hoe ze in het algemeen over mensen kan praten en klagen, en dan het liefst natuurlijk achter iemands rug omquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen wanda fan
Wordt geen wandafan
Hoe ze over Kim praat
Hoe ze tegen Jappie doet
Nee dank u
kamer 5 melkt heel nominatie gedoe van nu goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand op de stream maandag of dinsdag
Nog een heel weekend vol stemgesprekken in het voor uitzicht
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
kamer 5 melkt heel nominatie gedoe van nu goed uit
kenzy is toch alleen maar nu veilig?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.
Ik weet wel dat het altijd op het laatste van een managertijd is.
En misschien komt er deze ronde helemaal geen stemming en is Kenzy volgende maand veilighet kan allemaal
kenzy heeft in maart geen vrijstelling meer , kan best dat kenzy op de stip komt te staanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of kamer 5 dat doet, ik wil mij daar niet te veel door laten leiden.
Ik weet wel dat het altijd op het laatste van een managertijd is.
En misschien komt er deze ronde helemaal geen stemming en is Kenzy volgende maand veilighet kan allemaal
Jepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzy is toch alleen maar nu veilig?
Ja tot nu toe wel, maar het kan daar altijd alle kanten opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzy is toch alleen maar nu veilig?
het zou heel bijzonder zijn als ze deze regel aanpassen. ik geloof daar niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel, maar het kan daar altijd alle kanten op
Ze passen te pas en te onpas de regels aan daar
Geen sanctiesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe is het gisteren met die takkentrol afgelopen (Esther) is ze nog door iemand (JW) aangesproken?
En er mogen toch geen briefjes geschreven worden, wordt er vandaag nog een sanctie verwacht of zo?
ja, dat ja, de held "ik bemoei me nergens mee hoor"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Oohooo Essie is stout geweest, wat een draak van een vrouw is dat toch...
Ben benieuwd of ze nog vreselijk billenkoek gaat krijgen van JW.
Ben er bang voor,JW gaat alles uit de weg..
Ik zeg ook misschien, wie weet passen ze de regels weer aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
kenzy heeft in maart geen vrijstelling meer , kan best dat kenzy op de stip komt te staan
pffff geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen sancties
Er zijn er meerdere die afgelopen tijd briefjes hebben geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |