En het dan gek vinden met zulke walgelijke teksten dat je uitgekotst wordt en je beste maat zelfs is weggelopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:31 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik moest me net even terugtrekken. Zit ik naar een Etostrut te kijken, en een gokverslaafde.....
de ramen waren beslagen, onhandig voor de cameraquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Een opdracht?
Man man, hij ziet daar mensen zitten en moet en zal weten wat er besproken wordt. Beetje stangen.
Dat heeft hij sowieso al gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Je wilt niet weten wat ie allemaal over KimD geroepen zou hebben mocht het niet zijn toekomstige bruid zijn geweest
![]()
daar heeft hij al van alles over geroepen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Je wilt niet weten wat ie allemaal over KimD geroepen zou hebben mocht het niet zijn toekomstige bruid zijn geweest
![]()
Jeff: 'Ik kan niet tegen nep'quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft hij sowieso al gedaan.
Lelijk asowijf. Asokop. Dom. Lelijk. Pukkelkop.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff: 'Ik kan niet tegen nep'
Jeff: 'Jij (KimD) bent net zo nep als je gezicht'
Zeg je nu wat Jeff zou zeggen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Lelijk asowijf. Asokop. Dom. Lelijk. Pukkelkop.
Al heeft gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg je nu wat Jeff zou zeggen?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wetende dat 80% eruitgeknipt wordt door FEBO
Half naakt.... Ze vraagt de camera of ze naar binnen kan.quote:
Je mot de regie taggenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
@:Hoempah
@:Dgk_tegengas
Bep loopt te spioneren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |