Ja, ook gehoord, met een stalen gezicht ook. Die kan goed liegen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
Vanmiddag hele verhalen hoe trots ze was op het niet-roken. Proces en ontwikkeling enzo.
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had stiekem hoop dat JW Esther toch had aangesproken of iemand anders
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
jw gaat nog met esther praten heeft hij gezegd
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch wel, gisteren zei hij juist van niet.
Maar van mij mag hij kan het niet afwachten
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtertquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
och gaat toch niet veel uithalen , kwaad is al geschied, en esther geniet nu nog van haar aktie
dat denk ik wel, jw was echt van slag toen hij het hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het de vriendschappelijke verhouding tussen haar en JW heeft beslechtert
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke tekstenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het dan gek vinden met zulke walgelijke teksten dat je uitgekotst wordt en je beste maat zelfs is weggelopen
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wandaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wanda niet van dergelijke teksten
Als tyfusmongolen en crackhoer
Oh nee toch wel![]()
Ben geen wanda fanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
ben geen wandafan maar vind haar nu beter te pruimen sinds kim w weg is , die was mi veel erger dan wanda
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TEquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen wanda fan
Wordt geen wandafan
Hoe ze over Kim praat
Hoe ze tegen Jappie doet
Nee dank u
IK heb ook niet zoveel tegen Wanda. Hoe ze met Jasper doet is niet oke, maar hij is een volwassen man en laat het zelf gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
ieder zijn menig , n die respekteer ik ook , al vind sommige opmerkingen beetje TE
Nee ik denk maandag pasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
gaan we vandaag eindelijk tot aktie over met eliminatie , of weer heel de dag veranderen van nominatieplannen , hoop op eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |