Hij moet gewoon stoppen met zich laten leiden door haar gedragquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is ben ik eens
Maar hij heeft meer dan eens aangegeven dat hij niks voor haar voelt
Dat zij dat niet in haar hoofd krijgt tja
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
Slappe hapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
zegt hij tegen esther?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
JW is niet van plan er met Esther over te beginnen zegt hij net tegen Esther.
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
JW lijkt alles prima te vinden
Zolang hij het zelf niet is
Boeit me niksquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komen
En 1 van t boeit me nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heb he t aangepastquote:
Jammer had liever iemand die echt confronterend is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt wel dat hij het gesprek aangaat
‘Maakt mij ammaal neks uit’quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |