Hij moet gewoon stoppen met zich laten leiden door haar gedragquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het niet netjes is ben ik eens
Maar hij heeft meer dan eens aangegeven dat hij niks voor haar voelt
Dat zij dat niet in haar hoofd krijgt tja
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
Slappe hapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jw gaat er niet over beginnen tegen Esther, hij wacht tot zij ermee naar hem komt.
zegt hij tegen esther?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
JW is niet van plan er met Esther over te beginnen zegt hij net tegen Esther.
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
JW lijkt alles prima te vinden
Zolang hij het zelf niet is
Boeit me niksquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet een "Ik vind alles prima" gif van JW komen
En 1 van t boeit me nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heb he t aangepastquote:
Jammer had liever iemand die echt confronterend is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt wel dat hij het gesprek aangaat
‘Maakt mij ammaal neks uit’quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij hun zo hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:47 schreef woxxel het volgende:
Jw en Erik zijn niet slim. Ze doen niet eens moeite om Esther erin te houden.
Ze is een stem van hun. Jw z'n stem telt 2x .
Lekkere matennaaier ook.
Als t aan marciano ligt komt Erik er op
haha... maar dat zeggen ze al de hele week elke dagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
GJ heeft het gevoel dat er vandaag een eliminatie komt.
@FreshFruit laat het een beetje afwetenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : De truc is, als je een hele slechte dag hebt, toch nog een voldoende te halen.
Tegeltje weer...
Ooit hebben ze een keer gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... maar dat zeggen ze al de hele week elke dag
Als de aanname juist is dat iedere manager een eliminatie ‘gratis overleefd’ dan moet het voor woensdag gebeurenquote:
Dat is geen aannamequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als de aanname juist is dat iedere manager een eliminatie ‘gratis overleefd’ dan moet het voor woensdag gebeuren
#teamErikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Bern moet een keertje weg
Matin moet weg
Erik
De regels worden daar te pas en te onpas aangepastquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is geen aanname
Dat staat in hun regelement
Volgens mij alleen dat je vrijstelling hebt ALS er een nominatie is, maar ik heb het niet gelezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is geen aanname
Dat staat in hun regelement
'keep on dreaming erikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef juul. het volgende:
Erik hoopt in de finale te staan met JW, Eunice en Mirthe
Knip offtopicquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
Offtopic: er staan echt pareltjes in dat topic
Die zit bij de laatste 10.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt voorlopig safe te zitten
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat je vrijstelling hebt ALS er een nominatie is, maar ik heb het niet gelezen
Dat zijn de hoerenlaarsjes van de loods, alle vrouwen hebben ze al eens aan gehad, de baton ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef Charmian het volgende:
janet heeft zich ook weer geweldig aangekleed, met d'r majorettenlaarsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |