erik houdt zich, wat dit soort dingen betreft, wel aan zijn woord...maar waarom wachten tot vanmiddag?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik heb een tijdje Esther de hand boven het hoofd gehouden. Maar daar ben ik klaar mee. Dat weet ze nog niet, maar dat gaat ze vandaag wel horen van me.
Misschien kan Erik even een tijd zeggen, want dat wil ik graag horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik heb een tijdje Esther de hand boven het hoofd gehouden. Maar daar ben ik klaar mee. Dat weet ze nog niet, maar dat gaat ze vandaag wel horen van me.
Ik zou het in de avond al klaar zetten is het in de ochtend op, jammer dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy de pest in omdat ze uit bed is gehaald "Mensen hadden honger, maar volgens mij alleen jij en Marciano" tegen Martin.
Hij zegt geen ‘vanmiddag’, hij rent er alleen niet gelijk naar toequote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
erik houdt zich, wat dit soort dingen betreft, wel aan zijn woord...maar waarom wachten tot vanmiddag?
anywho graag een mention in beide gevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zegt geen ‘vanmiddag’, hij rent er alleen niet gelijk naar toe
En JW mag haar eerst op het matje roepen
Preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano probeert weer te sturen richting Jeff vermoed ik.
Hij ziet niet eens dat Isaak dat doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want Isaac moet blijven vindt hij
marciano heeft heel lang op kenzy willen stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Dat doet hij al vanaf dag 1
Heeft hij heelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
marciano heeft heel lang op kenzy willen stemmen
omdat hij toen nog in de greep van k3 zat door kimwquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij heel
Lang kunnen doen
Heeft hij nog niet 1 keer gedaan
Hij heeft ooit tegen Wanda en Jappie gezegd dat ie wel ziet wat Isaac doet, maar dat Isaac (voor zover hij het kan zien) wel trouw is, dus dat hij hem het voordeel van de twijfel wil gunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ziet niet eens dat Isaak dat doet
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
esther is verbaasd dat de meeste haar negeren, ze vraagt aan Erik of hij wat gehoord heeft
Hijzegt misschien zijn ze er achter gekomen. Nou en zegt Esther is toch geen reden om mij te negeren
Heb ook liever dat iemand anders het doet, Erik is conflict vermijdend.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aan
Ik denk ook niet dat het aan Erik is om haar aan te pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi moment voor Erik om haar nu aan te pakken, maar kennelijk wil ie er nog niet aan
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:58 schreef Verida het volgende:
Ik d
[..]
Ik denk ook niet dat het aan Erik is om haar aan te pakken.
Hij geeft een hint, meer niet.
Laat Esther maar eens afstappen op de mensen die haar negeren, of het voorleggen aan JW of desnoods aan de manager.
Hij heeft er niet bijgezegd wanneer hij dat zou gaan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellen
De laatste keer dat hij bonje had met Esther heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft vanmorgen gezegd dat ie haar vaak de hand boven het hoofd heeft gehouden, dat ie dat niet meer ging doen, en dat ie haar dat ging vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |