Tijd voor de zoemer dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ze hebben het meerdere malen voorgelezen
Dat iedere manager minimaal 1 maal vrijstelling heeft voor 1 nominatie
Hoeren hebben toch geen baton?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn de hoerenlaarsjes van de loods, alle vrouwen hebben ze al eens aan gehad, de baton ontbreekt nog.
@Charmian noemde het majorettelaarsjes, daar hoort een baton bij.quote:
JW zei ook al dat ze haar kastje aan op het opruimen wasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was net al even op stream te zien, maar voor mij niet duidelijk wat Esther nu precies aan het doen was. Maar GJ zegt nu dat Esther d'r spullen aan het pakken is.
Brunchquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ze hebben weer een luxe lunch zeg
Zonder 24 uur?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was net al even op stream te zien, maar voor mij niet duidelijk wat Esther nu precies aan het doen was. Maar GJ zegt nu dat Esther d'r spullen aan het pakken is.
Ze is in ieder geval alles aan het ordenen. Wellicht zodat het ooit (binnenkort) makkelijker inpakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder 24 uur?
Aah ben F1 aan het kijken
Tot 5 uur vandaag kan ze hem nog aanvragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval alles aan het ordenen. Wellicht zodat het ooit (binnenkort) makkelijker inpakt.
En jij zei hoerenlaarsjes, dus ik verwachtte andere attributenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:Charmian noemde het majorettelaarsjes, daar hoort een baton bij.
Ik denk dat hij dat goed heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Janet zegt dat Esther alles al aan het weggeven is, de kleren en de schoenen
Ze doet maar zegt JW die denkt dat het een beetje aandacht trekken is
gisternamidag begon babel nadat ze k5 kwam weer over die 24 ivm esther , ging over de vergoeding die je krijgt , esther wil daar deel van schuld van betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot 5 uur vandaag kan ze hem nog aanvragen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:12 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Ik ga alles even opruimen, ook mijn kast, dan is alles weer orderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |