FEBO kijkt tevreden toe en zet de eliminatieproef alvast klaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef pingu66 het volgende:
Maar ze gaan nu toch op Esther.ik snap er niets meer van.
Wat een gekronkelquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft esther brieje aan ice gegeven waar plan opstond van gj, ice kwam naar gj die ontkend dat is gezegd boven op kantoor. plan is nu om esther eruit te krijgen , volgende maand wil gj zijn oorspronkelijke plan dan doen
Hoezo smerig? Hij is wel de enige die zich wil inzetten om de grote almachtige eruit proberen te krijgen en daarbij t risico loopt om er zelf uit te gaan .quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:43 schreef Judiwi het volgende:
Wat is die Gert Jan toch smerig bezig en Kenzy erbij.
Nou ik weet het niet , ze vertelde wel over isaac z'n boekje waar allemaal namen op de achterkant staan , een aantal met een o bv Marciano, jeff en een aantal met een x babs.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij wil Kenzy Isaac er helemaal niet uit en zegt ze maar wat tegen GJ omdat eerst Esther eruit gaat dat vindt ze wel goed ( en JW er achter aan.)
Dat zou dan geel zijn want dat soort briefjes mochten ze niet naar elkaar schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft esther brieje aan ice gegeven waar plan opstond van gj, ice kwam naar gj die ontkend dat is gezegd boven op kantoor. plan is nu om esther eruit te krijgen , volgende maand wil gj zijn oorspronkelijke plan dan doen
En allemaal voor de kat z'n poes, want als het moment daar is wordt alles toch anders.quote:
Is ook zo, maar het duurt dit keer wel erg langquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En allemaal voor de kat z'n poes, want als het moment daar is wordt alles toch anders.
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:57 schreef woxxel het volgende:
Wat raar. Gj doet nu net of hij t spel wou spelen om Esther er uit re krijgen.
Maar hij zou isaak naar huis sturen, daar heeft ze niks om gelogen. Dus hoezo wil hij met isaak en Esther om de tafel?
Heeft Esther het briefje wel geschreven?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.
(Klopt wel , maar t is wel een vieze streek van Esther om dit te doen omdat gj t er niet mee eens was om jw overdag niet te feliciteren.
Voor zover ik hoor van een aantal wel. Ik heb t niet gezien en ga af op de verhalen die ik hoor. En ja iedereen kan liegen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:02 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Heeft Esther het briefje wel geschreven?
kenzy zegde nog een maand wachten toen gj zijn gewijzigd plan vertelde ging mi wel om isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet , ze vertelde wel over isaac z'n boekje waar allemaal namen op de achterkant staan , een aantal met een o bv Marciano, jeff en een aantal met een x babs.
Ikd acht dat briefjes aan elkaar schrijven niet mocht,of is dat gebeurd tijdens Ester's liefde in de loods?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:02 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Heeft Esther het briefje wel geschreven?
omdat esther gj zijn plan verlinkt heeft bij ice stond op briefjequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:57 schreef woxxel het volgende:
Wat raar. Gj doet nu net of hij t spel wou spelen om Esther er uit re krijgen.
Maar hij zou isaak naar huis sturen, daar heeft ze niks om gelogen. Dus hoezo wil hij met isaak en Esther om de tafel?
geel voor esther kan ik mee levenquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zou dan geel zijn want dat soort briefjes mochten ze niet naar elkaar schrijven.
Als er "jouw" staat dan is het iemand die niet zo goed kan schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:07 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens Gj stond erop t briefje: gj heeft een plan, op hem stemmen en dan kan hij jouw eruit doen.
Ja dus? Dag mag toch als je t spel speelt en niet bij t plan hoortquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat esther gj zijn plan verlinkt heeft bij ice stond op briefje
Misschien heeft Isaac het verteld van dat briefje maanvis dat niet waar omdat Esther het hem zelf vertelde ( top secret)quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:09 schreef woxxel het volgende:
T zou me niks verbazen als zoe t briefje heeft neergelegd
Geitenwollensokkenneukers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:11 schreef Judiwi het volgende:
Jasper is het er niet mee eens. Grijze muizen een Wanda een Jasper Sasha Bernd. Etc. Zo saai
Je kunt/ken/kan keurig schrijven met taalfouten er inquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:09 schreef pingu66 het volgende:
![]()
[..]
Als er "jouw" staat dan is het iemand die niet zo goed kan schrijven.![]()
Edit "Nederlands schrijven"quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Je kunt/ken/kan keurig schrijven met taalfouten er in
Wanda weer op haar best. Anderen een tokkie noemen, maar zelf een heel net meisje. NOT!quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:16 schreef pingu66 het volgende:
"Dan zitten die drie tyfus mongolen er nog steeds in" aldus Wanda
Geloof maar niet dat die komtquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:18 schreef pingu66 het volgende:
Ikvwil dat gesprekbtussen Ice Esther en GJ zien.
Echte liefdequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zegt dat hji al 23 jaar een sterke vrouw heeft die thuis de toko runt. ANders was hij niet weggegaan
Ja echt he, volgens mij als ik dat zo hoor is hij niet vaak thuis.quote:
lekker proppenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:27 schreef pingu66 het volgende:
GJ valt bijna in zijn bord als hij eet.
Je kunt net zo goed al die namen veranderen in Jeff, Isaac en Babs want dan klopt het allemaal nog steedsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda was vanaf het begin het brein van Kamer 3. Had Madeleine in har macht en samen met Kim grote stokers. Ze wilde Kenzy eruit, die heeft ze nu weer onder controle. Als het niet gaat zoals madam wil, begint ze met van alles te schelden. Ik zou har er graag uitzien. Nu ineens vriendjes met de mensen die ze voorheen ook tyfus mongolen noemde. Ik weet dat het een spel is, maar voor mij mag zij direct weg
Zij moet wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Een ziekelijk figuur die Esther haast eng gewoon
Wie kan haar nog wel uitstaan ..?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zij moet wegKan haar ook niet meer uitstaan
Isaac had een flink haartje in z'n eten dus is dat mysterie ook gelijk opgelostquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
zei jw nou, bedankt janet, het is heerlijk?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
Degenen die haar nodig hebben als sloofje of stemveequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie kan haar nog wel uitstaan ..?
Babet is een grote roddelkomt, mar heb haar nog nooit de woorden tyfusmongolen of andere scheldwoorden horen zeggen. Ze is niet grof in de mond, zoals Wanda wel isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed al die namen veranderen in Jeff, Isaac en Babs want dan klopt het allemaal nog steeds
Was al gedaan maar ze luisterden nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
En niemand roept babette eb isaac binnen voor t eten
Babs heeft zulke woorden niet nodig die zegt het allemaal gewoon heel subtiel voor de goede verstaanderquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet is een grote roddelkomt, mar heb haar nog nooit de woorden tyfusmongolen of andere scheldwoorden horen zeggen. Ze is niet grog in de mond, zoals Wanda wel is
Ja nadat Estherctegen hem zei de credits zijn voor Janetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
oh dat heb ik gemist. jammer weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja nadat Estherctegen hem zei de credits zijn voor Janet
Mevrouwtje Raaaaaaarrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Is Esther tegen de molen aangelopen of zo, wat doet ze raar de laatste tijd.
Zo lekker dat hij riep : ik heb besloten dat ik morgen weer jarig ben!quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe vond JW het lekkere verjaardagseten
Ja, echt, ze doet echt rrrrraaaaaarrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mevrouwtje Raaaaaaarrrrrrrrrrrr
Zo zal ze voortaan bekend staan
Dus geen gemopper over het etenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo lekker dat hij riep : ik heb besloten dat ik morgen weer jarig ben!
ze was boos op GJquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
GJ verteld aan JW dat Esther een briefje geschreven heeft aan Isaac
Dit omdat ze boos op JW was omdat hij JW wilde feliciteren
Wat een vals loeder is het ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem gaat met Gertjan lopen in de tuin, Esther schoot van de bank af![]()
smerig kutwijf is hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een vals loeder is het ook
JW is in shock
AL dat Gj en JW en Jw en GJquote:
Nou ik denk avond eten zo'n 90 euroquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus geen gemopper over het eten
EN kan je nagaan zo simpel, gebakken aard met sla en een karbonade
Niet duur e n best vaker te maken lijkt mij
Dat lijkt mij welquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft Esther nu haar eigen glazen ingegooid
Ik wil de confrontatie zien nu tussen JW en Estherquote:
JW is feitelijk dubbelop genaaid door Esther dus die zal woestboos zijnquote:
En daarna nog een feestjequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
Fittie ! En Esther huilen, drama alom!
Die miste ik dus zit naar Esther te luisterenquote:
En aan Isaac toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze schijnt in een briefje verteld te hebben over de plannen van het nomineren van Isaac.
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Clasientje het volgende:
Wat was er gebeurd? Ik heb wat dingen gemist zo te zien?
ja aan isaac over die plannen om hem te nominerenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
En aan Isaac toch?![]()
Dat wordt wat
Dat GJ hem er uit wil stemmen, niet JWquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat JW hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Iemand herkende haar handschriftquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik lees hier nu over een briefje daar hadden babs en GJ het vanmiddag al over in het ei
met Isaac erbij
maar ze wisten niet waar het vandaan kwam
hoezo is het nu in 1 keer van Esther ?
Babs dacht dat het handschrift van Esther was, geraden dus en Isaac heeft bevestigd dat het van haar wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik lees hier nu over een briefje daar hadden babs en GJ het vanmiddag al over in het ei
met Isaac erbij
maar ze wisten niet waar het vandaan kwam
hoezo is het nu in 1 keer van Esther ?
maar wie dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand herkende haar handschrift
dubieus dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs dacht dat het handschrift van Esther was, geraden dus en Isaac heeft bevestigd dat het van haar was
Een gigantische vertrouwensbreuk vanwege een emotioneel labiele trut want het lijkt wel een scene uit een oorlogsfilmquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
"ik schrik hier heel erg van"", zegt JW
O had het al aangepast maar je was snellerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat GJ hem er uit wil stemmen, niet JW
Bedankt🙂quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat GJ hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Babettequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie dan?
als dat GJ is geloof ik er nog geen klap van
nee, isaac heeft gezegd dat het van Esther was, denk dus dat ze dat heeft toegegeven tegenover hem, hoezo weet hij het anders zo zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dubieus dus
kan net zo goed Zoe zijn
Ice omdat hij Ice isquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, isaac heeft gezegd dat het van Esther was, denk dus dat ze dat heeft toegegeven tegenover hem, hoezo weet hij het anders zo zeker
nee, dit is veel te leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Flow3r het volgende:
Niet bij het plan blijven, PLEUR DIE ESTHER ER UIT @@
Is NLP techniekjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
Je hoort helemaal aan de manier waarop ice antwoord dat hij GJ totaal niet gelooft.
Dat intimiderende tuurlijk en ja enz.
Toneel spelen kunnen ze goed daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Het plan was op Esther
niet op ice![]()
ik vind het ook GOUD ditquote:
Je kunt aan alles horen en zien dat GJ liegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toneel spelen kunnen ze goed daar
tja, het is natuurlijk geen gesprek onder edequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
Je hoort helemaal aan de manier waarop ice antwoord dat hij GJ totaal niet gelooft.
Dat intimiderende tuurlijk en ja enz.
tis een vreselijke ventquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
wat een kwal die Isaac, alleen als ik alleen al die stem hoor
Tuurlijk, hij weet dat het briefje wel klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Ice lult ook weer lekker mee met GJ
Nou jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
laten we niet vergeten
dat Babs en GJ vanmiddag zelfs Wendy en ZOe verdachten van het briefje
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:16 schreef chufi het volgende:
`ZItten er al kreukels in zn speciaal gestreken schouderzweater van Ice?
JW blijft bij het planquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
GJ blijft toch bij het plan, Isaac er uit.
JW gaat het wel tegen Esther zeggen![]()
IK kan niet wachten op die wandeling tussen hun nu
het dartbord moet aan de kantquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Aggie46 het volgende:
Esther vertelt een heel lang verhaal tegen Jeff.
Jeff: heeft u het verhaal ook in korte versie.
Das een korte versiequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het dartbord moet aan de kant
voor het feestje
we moeten heel even afwachten denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik snap er wederom geen reet meer van. Zijn nu alle ballen op esther? Wie lult nu met wie mee en liegt of zo.
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedragquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:19 schreef Aggie46 het volgende:
JW op bed.
Ik denk dat hij goed geschrokken is.
Ergens lullig voor hem.
Ziekelijk iddquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedrag
Dat had ze nooit verwacht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedrag
even afwachten het drama loopt nogquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
GJ nu toch niet op Isaac en nu ineens op Esther????
Neequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat had ze nooit verwacht.
Is het erg als ik het leuk vind?
Nee want ze heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat had ze nooit verwacht.
Is het erg als ik het leuk vind?
leugentje om bestwilquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toneel spelen kunnen ze goed daar
damn ook gemist!!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziekelijk idd
Voor JW is het helemaal klaar
ik zou het toch wel een geweldige bak vinden als GJ de proef doet, wint en er meteen Esther uit tieft, dat verwacht ze nietquote:
nee hoor, gewoon isaac eruit tiefen en Esther met z'n alleen links laten liggen..quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou het toch wel een geweldige bak vinden als GJ de proef doet, wint en er meteen Esther uit tieft, dat verwacht ze niet
Smerig wijfquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:24 schreef Flow3r het volgende:
Esther: GJ heeft met JW gepraat , is nu met Isaac aan het praten, ik weet niet waar het over gaat
Rupie : niet over jou
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praatquote:
Dat komt nog, t begint om 20.00 uurquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er gebeurd me de verjaardag?
Of wanneer was het, dan zoek ik een filmpje..
Ik mis ook alle fun...v![]()
Black magicquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
...wat er nu gaat gebeuren....
... er komt iets....
zegt Eunice
hmmm
Dat komt omdat ze doof is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praat
ik zou elke keer een stap naar achteren doen als iemand zo dichtbij kwam staan
ik dm je wel evenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wie wil me even bijpraten, wat is er aan de hand met de verjaardag van JW?
Dat doen veel slechthorenden. Vaak ook achterdochtig omdat de helft ingevuld wordt door zequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praat
ik zou elke keer een stap naar achteren doen als iemand zo dichtbij kwam staan
nee hoor, ik ben ook aan 1 kant vrijwel doof en hou toch echt netjes afstand als ik met iemand praat. Het is volgens mij typisch iets van Esther zelf, doet ze bij iedereen, ze moet altijd bovenop iemand zitten, of iemand aanraken (jw vooral)quote:
ik versta er geen zak vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef juul. het volgende:
Eunice vindt het niet leuk hoe iedereen met Esther om gaat
Esther is gewoon ook gekquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef Judiwi het volgende:
Vind dit wel heel raar nu gaan. Esther wordt als een gek neergezet. En GJ is de held van de dag.
En de grijze muizen vieren feest.
Ik denk wel dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
wat doet Eunice dramatisch
het kan uit de hand lopen....
Eensquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther is gewoon ook gek![]()
En GJ is wel de enige die tot nu toe zelf een proef wil doen om Isaac er dan uit te kunnen gooien.
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef schizolientje het volgende:
Eunice maakt zich zorgen om Esther en ik geloof haar
klopt helemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Hierna wordt het heel erg 'warrelig'......
Eind van het liedje zie je GJ, Babs e.d. met anderen praten, 'ineens' zou het plan zijn dat GJ Esther eruit zou stemmen en liegt hij door zijn donder heen tegen Isaac (Babs liegt trouwens net zo hard mee) en staat Esther dus bovenaan de lijst bij iedereen om eruit gestemd te worden..... vaag...
Waarom zegt niemand wat het werkelijke plan van GJ was?????
Ik hoor alleen liegen en bedriegen met voorop lopend GJ en Esther krijgt alle schuld (ik ben totaal geen fan van haar) maar dit snap ik dus echt niet...... helluppppppp duidelijk uitleg gevraagd!!!!
Daar heb je het alquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Aar ben ik ook nieuwsgierig naar …
Wat kan Esther niet aan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef juul. het volgende:
Eunice maakt zich zorgen om Esther, dit kan Esther niet aan, het is te hard voor haar, er moet ingegrepen worden
Eunice trilt helemaal, Erik houdt haar hand vast
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Aar ben ik ook nieuwsgierig naar …
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Nu weet ik het. Toen ze moesten wachten voor het begin van de opdracht, stond Isaac een halve minuut voor zijn kast iets te lezen, en stopte dat daarna in zijn broekzak. Dat zag er al verdacht uit. Wist toen niet dat dit en briefje was.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.
(Klopt wel , maar t is wel een vieze streek van Esther om dit te doen omdat gj t er niet mee eens was om jw overdag niet te feliciteren.
oke dan, maar niemand zegt hoe het werkelijke plan was, Esther is nu de 'dorpsgek' (is ze misschien ook wel, zeker hoe ze de verjaardag van JW organiseerde).... en geen mens protesteert..... allemaal eigenbelang zodat ze zelf niet op de stip komen?????quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt helemaal
dat Esther het plan heeft verklapt waar ze in mee zou gaan is natuurlijk niet zo netjes
en vooral om GJ een hak te zetten
maar dat dit zou gebeuren was wel te verwachten
Nee, wel gewoon nog op Isaaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Komt ie aan hoor! Helemaal het mannetje
de meesten weten het planquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan, maar niemand zegt hoe het werkelijke plan was, Esther is nu de 'dorpsgek' (is ze misschien ook wel, zeker hoe ze de verjaardag van JW organiseerde).... en geen mens protesteert..... allemaal eigenbelang zodat ze zelf niet op de stip komen?????
Is dat beloofd ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Clasientje het volgende:
Wordt leuk deze avond zal misschien wel uitlopen in een grote ruzie. Jan-Willem die waarschijnlijk niks meer van Esther wilt weten
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Komt ie aan hoor! Helemaal het mannetje
Esther dringt zich ook aan je op en speelt dan telkens de gemaakte oermoederquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat iedereen zich tegen Esther gaat keren
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Clasientje het volgende:
Wordt leuk deze avond zal misschien wel uitlopen in een grote ruzie. Jan-Willem die waarschijnlijk niks meer van Esther wilt weten
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoor
Even terug scrollen wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wie wil me even bijpraten, wat is er aan de hand met de verjaardag van JW?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat GJ hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Die wil het feestje niet verpesten voor de andere bewoners dat snap ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoor
ik welquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je wil dat JW ook door gaat draaien?
dramaaaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je wil dat JW ook door gaat draaien?
eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat iedereen zich tegen Esther gaat keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |