Das een korte versiequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het dartbord moet aan de kant
voor het feestje
we moeten heel even afwachten denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
Ik snap er wederom geen reet meer van. Zijn nu alle ballen op esther? Wie lult nu met wie mee en liegt of zo.
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedragquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:19 schreef Aggie46 het volgende:
JW op bed.
Ik denk dat hij goed geschrokken is.
Ergens lullig voor hem.
Ziekelijk iddquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedrag
Dat had ze nooit verwacht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther heeft die hele verjaardag van JW zowat verpest met haar ziekelijke gedrag
even afwachten het drama loopt nogquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
GJ nu toch niet op Isaac en nu ineens op Esther????
Neequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
GJ nu toch niet op Isaac en nu ineens op Esther????
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat had ze nooit verwacht.
Is het erg als ik het leuk vind?
Nee want ze heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat had ze nooit verwacht.
Is het erg als ik het leuk vind?
leugentje om bestwilquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toneel spelen kunnen ze goed daar
damn ook gemist!!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziekelijk idd
Voor JW is het helemaal klaar
ik zou het toch wel een geweldige bak vinden als GJ de proef doet, wint en er meteen Esther uit tieft, dat verwacht ze nietquote:
nee hoor, gewoon isaac eruit tiefen en Esther met z'n alleen links laten liggen..quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou het toch wel een geweldige bak vinden als GJ de proef doet, wint en er meteen Esther uit tieft, dat verwacht ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |