Echte liefdequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zegt dat hji al 23 jaar een sterke vrouw heeft die thuis de toko runt. ANders was hij niet weggegaan
Ja echt he, volgens mij als ik dat zo hoor is hij niet vaak thuis.quote:
lekker proppenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:27 schreef pingu66 het volgende:
GJ valt bijna in zijn bord als hij eet.
Je kunt net zo goed al die namen veranderen in Jeff, Isaac en Babs want dan klopt het allemaal nog steedsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda was vanaf het begin het brein van Kamer 3. Had Madeleine in har macht en samen met Kim grote stokers. Ze wilde Kenzy eruit, die heeft ze nu weer onder controle. Als het niet gaat zoals madam wil, begint ze met van alles te schelden. Ik zou har er graag uitzien. Nu ineens vriendjes met de mensen die ze voorheen ook tyfus mongolen noemde. Ik weet dat het een spel is, maar voor mij mag zij direct weg
Zij moet wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Een ziekelijk figuur die Esther haast eng gewoon
Wie kan haar nog wel uitstaan ..?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zij moet wegKan haar ook niet meer uitstaan
Isaac had een flink haartje in z'n eten dus is dat mysterie ook gelijk opgelostquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
zei jw nou, bedankt janet, het is heerlijk?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
Degenen die haar nodig hebben als sloofje of stemveequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie kan haar nog wel uitstaan ..?
Babet is een grote roddelkomt, mar heb haar nog nooit de woorden tyfusmongolen of andere scheldwoorden horen zeggen. Ze is niet grof in de mond, zoals Wanda wel isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed al die namen veranderen in Jeff, Isaac en Babs want dan klopt het allemaal nog steeds
Was al gedaan maar ze luisterden nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
En niemand roept babette eb isaac binnen voor t eten
Babs heeft zulke woorden niet nodig die zegt het allemaal gewoon heel subtiel voor de goede verstaanderquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet is een grote roddelkomt, mar heb haar nog nooit de woorden tyfusmongolen of andere scheldwoorden horen zeggen. Ze is niet grog in de mond, zoals Wanda wel is
Ja nadat Estherctegen hem zei de credits zijn voor Janetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
oh dat heb ik gemist. jammer weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja nadat Estherctegen hem zei de credits zijn voor Janet
Mevrouwtje Raaaaaaarrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Is Esther tegen de molen aangelopen of zo, wat doet ze raar de laatste tijd.
Zo lekker dat hij riep : ik heb besloten dat ik morgen weer jarig ben!quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe vond JW het lekkere verjaardagseten
Ja, echt, ze doet echt rrrrraaaaaarrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mevrouwtje Raaaaaaarrrrrrrrrrrr
Zo zal ze voortaan bekend staan
Dus geen gemopper over het etenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo lekker dat hij riep : ik heb besloten dat ik morgen weer jarig ben!
ze was boos op GJquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
GJ verteld aan JW dat Esther een briefje geschreven heeft aan Isaac
Dit omdat ze boos op JW was omdat hij JW wilde feliciteren
Wat een vals loeder is het ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem gaat met Gertjan lopen in de tuin, Esther schoot van de bank af![]()
smerig kutwijf is hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een vals loeder is het ook
JW is in shock
AL dat Gj en JW en Jw en GJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |