Haar wat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Zoe kijkt even met haar bouwkundisch oog
swsquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
Ze gaan in de min, allemaal de schuld van de manager.
Iets waar Rutte beiden geen voorstander van isquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heb je, optreden en aftreden.
ja je zult het meer als benadering moeten zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee, maar ik denk dat 4 een goede gok is.
En Eunice voor de helft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit moet Isaac weten, die is overal geweest toch?
Klunzy.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
Ze gaan in de min, allemaal de schuld van de manager.
Niet?!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
Polen grenst niet aan Nederland zegt Marciano
Eunice mag niets zeggenquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
Polen grenst niet aan Nederland zegt Marciano
204 is totaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
Kuipers is tweemaal in de ruimte geweest toch?
5 keer zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
google welquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk begrijp ik hieruit?
Klopt waarvan 1 een ½ jaar, met Ockels was het wekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
7 dagen en Andre 204quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt waarvan 1 een ½ jaar, met Ockels was het weken
Fotografisch ziet ie dat nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
De zogenaamd hoogbegaafde Martin die zich afvraagt of België aan Duitsland grenst
Dyscalculiequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano: Het antwoord is 275
7 ... 204
Marciano : JEUJ!!!!
Rest: Nee....
Zegt ze ook nog heel zacht Zoë had dit geweten.. bitch.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Wanda
7 dagen
wat is er gebeurt met die man dan
na een week dacht hij het is goed
![]()
ok
Of wikipedia heeft het foutquote:
quote:Ruimtevluchten: ISS-Expeditie 30, Sojoez TMA-03M, Sojoez TMA-4, Sojoez TMA-3, ISS-Expeditie 31
K1 had er 4 goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
gaan ze nu in de min? Of voor straf eminatie?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Matin zou het moeten weten met z'n fotografische geheugen, heeft toch zeker wel eens een piano gezien?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
Matin zou het moeten weten met z'n fotografische geheugen, heeft toch zeker wel eens een piano gezien?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alleen kamer 1 had er 4 goed en de rest? Voor een fout antwoord gaat er Ī 50 af toch?
Nog echt niet 6 goed 7 foutquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
350 verdient?? hoor ik dat Bern nu zeggen?
of goed gegoktquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
K1 had de allermakkelijkste ronde dus die hebben gewoonweg geboft
Oempa loempa zei ook twee keerquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wikipedia heeft het fout
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda weet niet wat een Kanaaltunnel is.
en die durft te zeggen dat Zoe en Kim dom zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda weet niet wat een Kanaaltunnel is.
Heb jij nog een filmpje wat de bedoeling van deze opdracht is.quote:
wil je uitleg of wil je kijken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij nog een filmpje wat de bedoeling van deze opdracht is.
Deisyy in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
en Texel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:58 schreef chufi het volgende:
Vlieland 1000, Terschelling 2000 en Ameland 1500..
Thx, ben op de hoogtequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
neequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
Met een getal tussen kan je toch met alles 1 antwoorden?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Wat denkt Bern hard mee elke keer he?!
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:59 schreef Hoempah het volgende:
[..]Thx voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:06 schreef Seattle het volgende:
Volgende week lekker vakantie en hele dagen streams kijken. ZininSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Ja of 7 dagen op een houtje bijtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Toch drie daag’n eet’n en drink’n
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tantequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
Janet weet het achteraf ook allemaal
Heeft ook haar op de tanden. Geeft aan als haar iets niet bevaltquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
ware aard komt ietwat naar bovenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
psssstquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
We hebben er nog nooit eentje gehad tijdens verkiezingsweek, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
Volgens mij Madeleine.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben er nog nooit eentje gehad tijdens verkiezingsweek, toch?
Ik heb zelf nog maar één eliminatie meegemaakt en dat was de eliminatie van Leila.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er los van en juist leuke televisie mocht diegene eruit gestuurd worden waarna je op zowat iedereen mag stemmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Door het vertrek van Mexx en Kim K, komt er deze maand geen eliminatie deze maand. Dat is mijn gevoel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij Madeleine.
maandag 5 september - 14.03 - Johan
maandag 17 oktober - 10.40 - Jerrold
maandag 5 december - 11.08 - Madeleine
woensdag 28 december - 10.50 - Berend
dinsdag 17 januari - 11.10 - Leila
in de maand van jeff gingen er 3 of 4??quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Door het vertrek van Mexx en Kim K, komt er deze maand geen eliminatie deze maand. Dat is mijn gevoel.
Zoals je wel weet, volgde ik het toen nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de maand van jeff gingen er 3 of 4??
en toen was er ook een eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals je wel weet, volgde ik het toen nog niet
Meteen ook de allerkortste ooit dus die heb je alvast meteen in de pocketquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog maar één eliminatie meegemaakt en dat was de eliminatie van Leila.
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij Madeleine.
maandag 5 september - 14.03 - Johan
maandag 17 oktober - 10.40 - Jerrold
maandag 5 december - 11.08 - Madeleine
woensdag 28 december - 10.50 - Berend
dinsdag 17 januari - 11.10 - Leila
Nou, dan zal het maandag moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toen was er ook een eliminatie
sorry de manager alleenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?
Neequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?
Ja, zou het ook, al denk ik dat de kandidaten nu geen gevaar lopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat er los van en juist leuke televisie mocht diegene eruit gestuurd worden waarna je op zowat iedereen mag stemmen
al ge-quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kandidaten niet .. alleen de manager zelf.
Welke discussiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Dat hele managersgedoe moet je los zien van het eliminatiegebeuren dus snap deze hele discussie eigenlijk niet
Dat als je opgaat voor manager je een paar dagen daarvoor geëlimineerd kunt worden want dat is namelijk gewoon het gevalquote:
EN dan een kandidaat elimineren ... en dan iedereen voor manager van de maandquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft tegen GJ gezegd dat ze hoopt dat de camera's 'het' hebben gezien. Maar ze wou niet zeggen wat het was.
GJ zegt dat hij Zoe niet meer vertrouwt.
Zoe is een ongeleid projectiel maar daar maakt ze het zelf naarquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
Nu gooien Babs en GJ zoe even onder de bus
Bern is niet zo'n slimme en die pub quiz vragen heeft ie of uit zijn hoofd geleerd van te voren of mee gesmokkeld of uit kamer 5 gekregenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Wat denkt Bern hard mee elke keer he?!
Dat moet van K5 komen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern is niet zo'n slimme en die pub quiz vragen heeft ie of uit zijn hoofd geleerd van te voren of mee gesmokkeld of uit kamer 5 gekregen
die mag er van mij gelijk uit , ze verdient amper iets met opdrachten , afvallen kan ze thuis ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
Maar datzelfde heb ik met Mora want die teert op het feit dat ze nooit genomineerd zal worden zolang Isaac de scepter zwaait
het was een heel vaag ietsquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
so whats going on ? Het hele plan gaat niet meer door?
Zou me niks verbazen
Het duurt allemaal weer veel te lang, alles komt uit of verandert zoals elke keer weer en ze hebben nog een heel weekend te gaan, misschien nog wel tot woensdagquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Weet Ice nu het exacte plan? En zit ie nou GJ en Babbel te fucken?
En hoezo mag Wendy niet weten waar het over gaat?
hiervoor hadden ze het al over Zoe (met zn tweeen) dat die ook niet te vertrouwen isquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of ze willen net doen voor Isaac dat ze haar niet vertrouwen
Isaacs eliminatie wordt veel te lang uitgesteld, ik dacht eerst nog dat de Febo zat te broeden op een vreselijk moeilijke opdracht maar zo kan het ook : laat iemand iets uitlekken en alles is weer andersquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was een heel vaag iets
Ice kwam erbij
ging over eliminatie
iemand heeft het doorgegeven aan K3
Wendy kwam er aan en het ging over 30 km![]()
Of de laatste streamtijd voor GJquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaacs eliminatie wordt veel te lang uitgesteld, ik dacht eerst nog dat de Febo zat te broeden op een vreselijk moeilijke opdracht maar zo kan het ook : laat iemand iets uitlekken en alles is weer anders![]()
Tjonge, valt niet op dat alles ineens anders wordt in het voordeel van Isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hiervoor hadden ze het al over Zoe (met zn tweeen) dat die ook niet te vertrouwen is
nee as woensdag is al verkiezing nieuwe manager , dus eliminatie moet daarvoor zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het duurt allemaal weer veel te lang, alles komt uit of verandert zoals elke keer weer en ze hebben nog een heel weekend te gaan, misschien nog wel tot woensdag![]()
wat dat ze in K5 was straksquote:
ja tot woensdag zei ik ook, niet tot en MET woensdag, dinsdag kan het nog steedsquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee as woensdag is al verkiezing nieuwe manager , dus eliminatie moet daarvoor zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
Weet Esther dat GJ het zelf wil doen en dan Isaac wegstuurt?
Het hele plan? Doorgebriefd door JW? Wetende dat Esther GJ haat?quote:
GJ heeft het aan haar gevraagdquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het hele plan? Doorgebriefd door JW?
nee jw wist al eerderquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het hele plan? Doorgebriefd door JW? Wetende dat Esther GJ haat?
mooi tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
dus de roote appel is esther , blijkbaar verteld uit ruance
GJ wilde helemaal niet dat Esther het wistquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft het aan haar gevraagd
wat een rare twist ineens, al die tijd haar mond gehouden en nu opeens lekken en dan nog wel naar Esther ?quote:
en toch heeft hj het gevraagdquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ wilde helemaal niet dat Esther het wist
mss maar esther is heel ruancenus zeker tegen gjquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi toch
dom om een plan met zoveel te delen
Babs was gisteren alweer aan het twijfelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat een rare twist ineens, al die tijd haar mond gehouden en nu opeens lekken en dan nog wel naar Esther ?
Babette ineens in kamer 5 ....
dit stinkt
Kan me er eigenlijk niets bij voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch heeft hj het gevraagd
andersom net zoquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss maar esther is heel ruancenus zeker tegen gj
maar ook al is alles uitgelekt, kunnen ze nog steeds massaal op GJ stemmen om Ice eruit te kicken, dat kan ie niet tegenhouden dan, tenzij het een duo opdracht wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs was gisteren alweer aan het twijfelen
en als babs straks met Ice gaat wandelen
gaat Ice Jeff voor de bus gooien
(aanname)
nah, niet nu opeens na al die dagen zwijgen, slaat nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
Het kan ook dat je halve informatie hebt en doet alsof je alles weet waardoor anderen zich beginnen te verspreken
Babs heeft een script gehad vanochtend denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat een rare twist ineens, al die tijd haar mond gehouden en nu opeens lekken en dan nog wel naar Esther ?
Babette ineens in kamer 5 ....
dit stinkt
wij ook dankzij de regiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
Dat getik van dat drumstel
daar worden ze in K3 helemaal kneiter van straks
K3 is al vanaf het begin helemaal kneiter dus dat zal het verschil niet meer makenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
Dat getik van dat drumstel
daar worden ze in K3 helemaal kneiter van straks
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
Ziet er naar uit dat Jeff en Isaac een plan hebben waar ze Kim zo laat mogelijk over willen inlichten want die kan er niet mee omgaan
Die is zo opportuun als maar zijn kan...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:57 schreef cinsan het volgende:
vertrouw die babeltrut voor geen meter
hoeveel stemden er met GJ mee?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
Er zal wel een plan komen waarmee Isaac gered wordt
Kim wordt er para van maakt vaak niet uit wiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan is het iemand die kim niet kwijtwil
dacht 13quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel stemden er met GJ mee?
En dan doe je meer aan een eliminatieprogramma waarbij er normaliter 2x per maand mensen moeten worden weggestemdquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
Ziet er naar uit dat Jeff en Isaac een plan hebben waar ze Kim zo laat mogelijk over willen inlichten want die kan er niet mee omgaan
geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel stemden er met GJ mee?
babsquote:
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
Weet Esther dat GJ het zelf wil doen en dan Isaac wegstuurt?
denk niet van jwquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe is ze dat te weten gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het antwoord verwijs ik je door naar jezelfquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:12 schreef schizolientje het volgende:
Esther is zichzelf niet vandaag, leeft in haar eigen waanwereldje en denkbeeldige man Willem
JW heeft het gezegd om haar stem voor GJ stmm ook te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe is ze dat te weten gekomen?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW heeft het gezegd om haar stem voor GJ stmm ook te krijgen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
23-02-23 | #2 | Isaac en Jeffrey over stemmen [02 min 52 sec]
-
Ze hebben al genoeg stemmen en totdat ik het niet zeker weet ga ik er niet zomaar in mee want een hele domme movequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
JW heeft het gezegd om haar stem voor GJ stmm ook te krijgen
Hoe komen ze dan ineens aan een drumstel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:19 schreef Deisyy het volgende:
En JW viert zijn verjaardag met Eunice achter het drumstel
die zijn besteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:34 schreef Charmian het volgende:
slaat ook nergens op: esther heeft handschoenen aan (hoe komen ze er opeens aan) en janet zit met haar blote klauwen aan het deeg.
Babette en Isaac, kort daarna, staan er net niet op. Dat was een vrij bizar moment. En dat nare lachje van Isaac.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
23-02-23 | #2 | Isaac en Jeffrey over stemmen [02 min 52 sec]
-
maar die worden dus zo te zien naar eigen denkwijze gebruikt...wat een verstand die luiquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn besteld
van week binnen gekomen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar die worden dus zo te zien naar eigen denkwijze gebruikt...wat een verstand die lui
ik ga hem straks even naar luisteren met oortjes inquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
over wie hebben ze het nu , kan er weinig uit opmaken
Lol die heeft straks een drum ding in haar neusquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit gaat niet volgens planning (van Esther...)![]()
Opnieuw geknipt dan maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette en Isaac, kort daarna, staan er net niet op. Dat was een vrij bizar moment. En dat nare lachje van Isaac.
Dat is geweldig!! Hartelijk dank.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Opnieuw geknipt dan maar![]()
[ link | afbeelding ]
23-02-23 | #2 | Isaac en Jeffrey over stemmen [05 min 36 sec]
-
O gezellig voor daar en voor onsquote:[ afbeelding ] Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan ineens aan een drumstel?
gehuurd 46 pm
judoka's bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:46 schreef Charmian het volgende:
hoeveel judo'ers hebben we nog? zie er maar 5
ging dat over stemmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:53 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Esther tegen Rupert: ik ga alles op alles zetten om het te halen, dan kan diegene wegstemmen wat hij wil.
esther wist wat gj wilde doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:57 schreef Harry het volgende:
Esther: Als je met wraak gaat spelen, komt het dubbel zo hard aan. Onthou dat.
Rupert kan alleen maar denken waarom hij niet geïnformeerd is.
Dit gaat, denk ik, over de GJ-pact van 14 stemmen tegen Isaac.
Maar of Esther dit feitelijk weet??
Nadat Isaac tegen haar zei dat "ze hoog op de lijst staat" denk ik er toch genuanceerder over.
Zou Esther denken dat ze allemaal op haar gaan misschien?
Dat denk ik wel, vanwege de "Topsecret" naar Isaac toe.quote:
Wel waar dat vertelde JW in de tuin tegen haar. 100%quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet dat hij Isaac eruit wilde stemmen...
Wel belangrijk voor GJ dat ie precies weet wat zowel Esther als Isaac weten voordat ie zich mogelijk verspreektquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel belangrijk voor GJ dat ie precies weet wat zowel Esther als Isaac weten voordat ie zich mogelijk verspreekt
nou esther heeft plan van gj aan isaac verteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:30 schreef Judiwi het volgende:
Gaat GJ Esther nu voor de bus gooien. Weinig ruggengraat.
Dat was toch al de planing?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef pingu66 het volgende:
Maar ze gaan nu toch op Esther.ik snap er niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |