quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:59 schreef Hoempah het volgende:
[..]Thx voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
niet genoeg voor een feestjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:06 schreef Seattle het volgende:
Volgende week lekker vakantie en hele dagen streams kijken. ZininSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Ja of 7 dagen op een houtje bijtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Toch drie daag’n eet’n en drink’n
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tantequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
Janet weet het achteraf ook allemaal
Heeft ook haar op de tanden. Geeft aan als haar iets niet bevaltquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
ware aard komt ietwat naar bovenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
psssstquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
We hebben er nog nooit eentje gehad tijdens verkiezingsweek, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
Volgens mij Madeleine.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben er nog nooit eentje gehad tijdens verkiezingsweek, toch?
Ik heb zelf nog maar één eliminatie meegemaakt en dat was de eliminatie van Leila.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er los van en juist leuke televisie mocht diegene eruit gestuurd worden waarna je op zowat iedereen mag stemmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Door het vertrek van Mexx en Kim K, komt er deze maand geen eliminatie deze maand. Dat is mijn gevoel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij Madeleine.
maandag 5 september - 14.03 - Johan
maandag 17 oktober - 10.40 - Jerrold
maandag 5 december - 11.08 - Madeleine
woensdag 28 december - 10.50 - Berend
dinsdag 17 januari - 11.10 - Leila
in de maand van jeff gingen er 3 of 4??quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Door het vertrek van Mexx en Kim K, komt er deze maand geen eliminatie deze maand. Dat is mijn gevoel.
Zoals je wel weet, volgde ik het toen nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de maand van jeff gingen er 3 of 4??
en toen was er ook een eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals je wel weet, volgde ik het toen nog niet
Meteen ook de allerkortste ooit dus die heb je alvast meteen in de pocketquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog maar één eliminatie meegemaakt en dat was de eliminatie van Leila.
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij Madeleine.
maandag 5 september - 14.03 - Johan
maandag 17 oktober - 10.40 - Jerrold
maandag 5 december - 11.08 - Madeleine
woensdag 28 december - 10.50 - Berend
dinsdag 17 januari - 11.10 - Leila
Nou, dan zal het maandag moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toen was er ook een eliminatie
sorry de manager alleenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?
Neequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen is er niet gesproken over dat managerkandidaten uitgesloten waren, toch?
Ja, zou het ook, al denk ik dat de kandidaten nu geen gevaar lopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat er los van en juist leuke televisie mocht diegene eruit gestuurd worden waarna je op zowat iedereen mag stemmen
al ge-quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kandidaten niet .. alleen de manager zelf.
Welke discussiequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Dat hele managersgedoe moet je los zien van het eliminatiegebeuren dus snap deze hele discussie eigenlijk niet
Dat als je opgaat voor manager je een paar dagen daarvoor geëlimineerd kunt worden want dat is namelijk gewoon het gevalquote:
EN dan een kandidaat elimineren ... en dan iedereen voor manager van de maandquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft tegen GJ gezegd dat ze hoopt dat de camera's 'het' hebben gezien. Maar ze wou niet zeggen wat het was.
GJ zegt dat hij Zoe niet meer vertrouwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |