quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:59 schreef Hoempah het volgende:
[..]Thx voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
niet genoeg voor een feestjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:06 schreef Seattle het volgende:
Volgende week lekker vakantie en hele dagen streams kijken. ZininSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Ja of 7 dagen op een houtje bijtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Toch drie daag’n eet’n en drink’n
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tantequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
Janet weet het achteraf ook allemaal
Heeft ook haar op de tanden. Geeft aan als haar iets niet bevaltquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
ware aard komt ietwat naar bovenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze werkt zich uit de naad maar ik vind het een vervelende tante
psssstquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
We hebben er nog nooit eentje gehad tijdens verkiezingsweek, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
We kunnen die eliminatie deze week wel op onzen buik schrijven. Die komt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |