Die miste ik dus zit naar Esther te luisterenquote:
En aan Isaac toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze schijnt in een briefje verteld te hebben over de plannen van het nomineren van Isaac.
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Clasientje het volgende:
Wat was er gebeurd? Ik heb wat dingen gemist zo te zien?
ja aan isaac over die plannen om hem te nominerenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
En aan Isaac toch?![]()
Dat wordt wat
Dat GJ hem er uit wil stemmen, niet JWquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat JW hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Iemand herkende haar handschriftquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik lees hier nu over een briefje daar hadden babs en GJ het vanmiddag al over in het ei
met Isaac erbij
maar ze wisten niet waar het vandaan kwam
hoezo is het nu in 1 keer van Esther ?
Babs dacht dat het handschrift van Esther was, geraden dus en Isaac heeft bevestigd dat het van haar wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik lees hier nu over een briefje daar hadden babs en GJ het vanmiddag al over in het ei
met Isaac erbij
maar ze wisten niet waar het vandaan kwam
hoezo is het nu in 1 keer van Esther ?
maar wie dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand herkende haar handschrift
dubieus dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs dacht dat het handschrift van Esther was, geraden dus en Isaac heeft bevestigd dat het van haar was
Een gigantische vertrouwensbreuk vanwege een emotioneel labiele trut want het lijkt wel een scene uit een oorlogsfilmquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
"ik schrik hier heel erg van"", zegt JW
O had het al aangepast maar je was snellerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat GJ hem er uit wil stemmen, niet JW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |