Bedankt🙂quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat GJ hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Babettequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie dan?
als dat GJ is geloof ik er nog geen klap van
nee, isaac heeft gezegd dat het van Esther was, denk dus dat ze dat heeft toegegeven tegenover hem, hoezo weet hij het anders zo zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dubieus dus
kan net zo goed Zoe zijn
Ice omdat hij Ice isquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, isaac heeft gezegd dat het van Esther was, denk dus dat ze dat heeft toegegeven tegenover hem, hoezo weet hij het anders zo zeker
nee, dit is veel te leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Flow3r het volgende:
Niet bij het plan blijven, PLEUR DIE ESTHER ER UIT @@
Is NLP techniekjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
Je hoort helemaal aan de manier waarop ice antwoord dat hij GJ totaal niet gelooft.
Dat intimiderende tuurlijk en ja enz.
Toneel spelen kunnen ze goed daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Het plan was op Esther
niet op ice![]()
ik vind het ook GOUD ditquote:
Je kunt aan alles horen en zien dat GJ liegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toneel spelen kunnen ze goed daar
tja, het is natuurlijk geen gesprek onder edequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
Je hoort helemaal aan de manier waarop ice antwoord dat hij GJ totaal niet gelooft.
Dat intimiderende tuurlijk en ja enz.
tis een vreselijke ventquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
wat een kwal die Isaac, alleen als ik alleen al die stem hoor
zo super super stomquote:
Tuurlijk, hij weet dat het briefje wel klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Ice lult ook weer lekker mee met GJ
Nou jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
laten we niet vergeten
dat Babs en GJ vanmiddag zelfs Wendy en ZOe verdachten van het briefje
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:16 schreef chufi het volgende:
`ZItten er al kreukels in zn speciaal gestreken schouderzweater van Ice?
JW blijft bij het planquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
GJ blijft toch bij het plan, Isaac er uit.
JW gaat het wel tegen Esther zeggen![]()
IK kan niet wachten op die wandeling tussen hun nu
het dartbord moet aan de kantquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Aggie46 het volgende:
Esther vertelt een heel lang verhaal tegen Jeff.
Jeff: heeft u het verhaal ook in korte versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |