quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heb je voor romantisch gepland?
Ik heb jullie per ongeluk in een verkeerd topic gequotequote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat voor plannen heb je met Florida?
Ja misschien dat 'ie net versprong of zo op My Active Topics doen ik er op kliktequote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dat klinkt al goed! En ik was even verbaasd dat ik gequote werd in een topic waar ik nooit kwam
Wat 'anders' ja jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jullie per ongeluk in een verkeerd topic gequote
Maar goed, ik wil sowieso met haar naar een Amerikaans tentje in het buurdorp voor ontbijt op zondag, zodat ze daar de Amerikaanse pannenkoeken kan hebben die ze zo mist van thuis
En verder niet zo veel plannen want uiteindelijk doen we meestal toch wat anders
Niet dagelijks in San Marino komenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dat klinkt al goed! En ik was even verbaasd dat ik gequote werd in een topic waar ik nooit kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Redefine op 17-02-2023 14:21:39 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Verkeerde kant opgelopen na CUL.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kwam @:Strani in KSC terecht?
Dat is dan dubbel niet te drinkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:45 schreef H_T het volgende:
Thee gezet en vergeten met het zakje er nog in. Dat was een behoorlijk lauwe en wel heel sterke kop thee
Gaaf! Maar dan had je de camera niet aan staan dus dan kan hij ook niet zien dat je kijkt toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef Cee het volgende:
Ik ben net even te gast geweest bij de opname van de nieuwe BBC Eurovisioncast en Måns was er ook. Hij had als enige z'n video aan staan. Het was via zoom. Ik durfde amper naar het scherm te kijken.
Jawel, m'n camera moest aan, ze nemen ook de video op. Dus ik dacht gezellig ik kom in een zoom met wat andere presentators en die waren er ook maar alleen Måns had z'n camera aan staan. En ze waren nog bezig met een ander onderwerp dus ik zat maar wat te staren en proberen m'n hoofd koel te houden. Ik kon ze niet horen. Ik dacht, kunnen ze mijn wel horen? Wanneer dan? Moet ik al iets zeggen? Toen was Måns ineens stil en staarde hij. Ik staarde, een beetje langszij want AWKWARD. Was dit mijn moment? Moest ik nu wat zeggen? Ik kan ze nog niet horen. En toen kreeg ik berichtje van de producer dat ze mij niet konden horen. Toen besloot ik m'n koptelefoon uit de laptop te trekken en verstond ik ze. Misschien had ik dat eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaaf! Maar dan had je de camera niet aan staan dus dan kan hij ook niet zien dat je kijkt toch?
Ahhh tof!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef Cee het volgende:
Ik ben net even te gast geweest bij de opname van de nieuwe BBC Eurovisioncast en Måns was er ook. Hij had als enige z'n video aan staan. Het was via zoom. Ik durfde amper naar het scherm te kijken.
Haha, tof! Kan mij voorstellen dat het ongemakkelijk was wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, m'n camera moest aan, ze nemen ook de video op. Dus ik dacht gezellig ik kom in een zoom met wat andere presentators en die waren er ook maar alleen Måns had z'n camera aan staan. En ze waren nog bezig met een ander onderwerp dus ik zat maar wat te staren en proberen m'n hoofd koel te houden. Ik kon ze niet horen. Ik dacht, kunnen ze mijn wel horen? Wanneer dan? Moet ik al iets zeggen? Toen was Måns ineens stil en staarde hij. Ik staarde, een beetje langszij want AWKWARD. Was dit mijn moment? Moest ik nu wat zeggen? Ik kan ze nog niet horen. En toen kreeg ik berichtje van de producer dat ze mij niet konden horen. Toen besloot ik m'n koptelefoon uit de laptop te trekken en verstond ik ze. Misschien had ik dat eerder moeten doen.
Ik ga nu even proberen terug op kamertemperatuur komen.
Wat leuk! Hoe heb je dat geregeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef Cee het volgende:
Ik was bijna gescamd door iemand die zich voordeed als m'n hotel en zei dat ik nog wat gegevens moest invullen anders zou m'n boeking worden gecancelled. Ik schoot in paniek en dacht shit dit moet ik snel doen, ik wil ons goddelijk hotel niet kwijt en ik kwam gelukkig nog net op tijd op het idee om het hotel zelf te bellen om te checken of het klopte dat m'n gegevens niet compleet zijn. Ze zeiden dat alles oké is en dat dit een scam was. Dus dat heb ik vorige week op twitter gezet als een waarschuwing want dit zal waarschijnlijk vaker gebeuren in aanloop naar mei. En toen nam ineens de BBC contact met me op n.a.v. die tweet, of ik contact met ze op wilde nemen om hierover te praten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe heb je dat geregeld?
Je wordt nog eens beroemd BBCee!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef Cee het volgende:
Wat goedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was bijna gescamd door iemand die zich voordeed als m'n hotel en zei dat ik nog wat gegevens moest invullen anders zou m'n boeking worden gecancelled. Ik schoot in paniek en dacht shit dit moet ik snel doen, ik wil ons goddelijk hotel niet kwijt en ik kwam gelukkig nog net op tijd op het idee om het hotel zelf te bellen om te checken of het klopte dat m'n gegevens niet compleet zijn. Ze zeiden dat alles oké is en dat dit een scam was. Dus dat heb ik vorige week op twitter gezet als een waarschuwing want dit zal waarschijnlijk vaker gebeuren in aanloop naar mei. En toen nam ineens de BBC contact met me op n.a.v. die tweet, of ik contact met ze op wilde nemen om hierover te praten.
En ja ik heb van tevoren gecheck-dubbelcheckt of dát niet een scam was.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, m'n camera moest aan, ze nemen ook de video op. Dus ik dacht gezellig ik kom in een zoom met wat andere presentators en die waren er ook maar alleen Måns had z'n camera aan staan. En ze waren nog bezig met een ander onderwerp dus ik zat maar wat te staren en proberen m'n hoofd koel te houden. Ik kon ze niet horen. Ik dacht, kunnen ze mijn wel horen? Wanneer dan? Moet ik al iets zeggen? Toen was Måns ineens stil en staarde hij. Ik staarde, een beetje langszij want AWKWARD. Was dit mijn moment? Moest ik nu wat zeggen? Ik kan ze nog niet horen. En toen kreeg ik berichtje van de producer dat ze mij niet konden horen. Toen besloot ik m'n koptelefoon uit de laptop te trekken en verstond ik ze. Misschien had ik dat eerder moeten doen.
Måns was presentator! Dat had ik ook pas sinds gisteren door. Ik was al nerveus, toen ik het mailtje kreeg met 'you'll be talking to [namen van presentatoren] and Måns' ging ik wel even iets nerveuzer worden. Gelukkig stelde hij maar 1 vraag.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat goed
En Mans verblijft ook in een hotel?
(Of was hij gewoon een presentator?)
Het is een wekelijkse podcast en de laatste aflevering stamt van 10 februari dus ik...denk....vandaag?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:27 schreef Yesse het volgende:
Wat spannend en tof @:Cee ! Wanneer kunnen we je beluisteren?
Die aflevering moet je hier op dit subforum delenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een wekelijkse podcast en de laatste aflevering stamt van 10 februari dus ik...denk....vandaag?
Oh god. Geen idee. Vandaag of morgen.
Flauwe CUL.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verkeerde kant opgelopen na CUL.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel toepasselijk CULtheld dat die is.quote:
Shall we grab eachother a bite to eat?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Måns was presentator! Dat had ik ook pas sinds gisteren door. Ik was al nerveus, toen ik het mailtje kreeg met 'you'll be talking to [namen van presentatoren] and Måns' ging ik wel even iets nerveuzer worden. Gelukkig stelde hij maar 1 vraag.
“How did they get your contact details” vroeg hij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Shall we grab eachother a bite to eat?
Een hele rosmantische avond/nacht gewenst!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja misschien dat 'ie net versprong of zo op My Active Topics doen ik er op klikte
Woehoeeeequote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
“How did they get your contact details” vroeg hij.
Had eigenlijk moeten antwoorden “zelfde manier als waarop ik ze nu aan jou geef geheheheheh”.
Maar nee.
Laat ze het filmpje van Kroatie zien, zeg dat ze zich moeten gedragen of dat anders die meneer langskomtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Rotkinderen hebben mijn plantje (beginnend hortensia) uit de voortuin weggehaald. Ze hebben ook alle containers in de straat omgegooid
Het is niet zomaar een weekendquote:
Fijn dat je ook zo uitkijkt naar de finale in Litouwen @Greys emotioneel steunen zodat Petunija wint daarquote:
Ja dat is het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat je ook zo uitkijkt naar de finale in Litouwen @:Greys emotioneel steunen zodat Petunija wint daar
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is het ja
Wat is een Petunija? Behalve een plantje.![]()
Ik stuur ook Michael Ben David achter ze aan. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat ze het filmpje van Kroatie zien, zeg dat ze zich moeten gedragen of dat anders die meneer langskomt
Hup Petunia!quote:
YOU KNOW I AM.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stuur ook Michael Ben David achter ze aan. Dat zal ze leren!
Hoe kan dat dan? Kan er niemand invallen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks wedstrijd, maar we komen een speler tekort. Dus dat zijn sowieso al drie verliespunten.
Blessure en ziektes en de anderen kunnen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Kan er niemand invallen?
Nee, die is dus weggehaaldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat is een Petunija? Behalve een plantje.![]()
ai! Als je het nou eerder gezegd had, dan had de halve SC vast klaargestaan om in te vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blessure en ziektes en de anderen kunnen niet.
Jammer dat je zover weg woont, ik ben een natuurtalent in badminton hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks wedstrijd, maar we komen een speler tekort. Dus dat zijn sowieso al drie verliespunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat je zover weg woont, ik ben een natuurtalent in badminton hoor!Ik geloof dat @Luctor.et.Emergo ook de penningmeester van de club is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij het wat eerder had laten weten dan ben je toch wel in voor een weekend aan de Zeeuwse kust ?
[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 17-02-2023 19:10:08 ]Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik heb het ook pas net te horen gekregen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik geloof de @:Luctor.et.Emergo ook de penningmeester van de club is.
Als hij het wat eerder laat weten dan ben je toch wel in voor een weekend aan de Zeeuwse kust ?
Wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
“How did they get your contact details” vroeg hij.
Had eigenlijk moeten antwoorden “zelfde manier als waarop ik ze nu aan jou geef geheheheheh”.
Maar nee.
Maar toch, je hebt gecommuniceerd met Månsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Måns was presentator! Dat had ik ook pas sinds gisteren door. Ik was al nerveus, toen ik het mailtje kreeg met 'you'll be talking to [namen van presentatoren] and Måns' ging ik wel even iets nerveuzer worden. Gelukkig stelde hij maar 1 vraag.
En Pim?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:09 schreef Arizona het volgende:
"Als zwangere vrouw drinkt, kan kind wipneus krijgen: ‘Eén glas per week maakt al verschil’"
Ik kan sinds ik dit gelezen heb alleen nog maar denken aan André Hazes Jr en Rachel
... bij de rovers!quote:
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar toch, je hebt gecommuniceerd met Måns
WAT.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.
Ik heb haar op een bruiloft van een neef weleens bedankt voor een mooi optreden.quote:
En Wipneus en Pim op Muggeneiland was mijn andere favoriet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
... bij de rovers!
Dat was mijn lievelingsboekje uit de serie
Ik heb met geen enkel ESF persoon gecommuniceerdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel met Frank uit Sesamstraat gepraat![]()
En verder... nee ik kan me niet herinneren verder met een BN-er gepraat te hebben.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat ik later een bericht van het hotel ontving dat (hun systeem) was gehackt, waardoor ze dus mijn nummer en naam hadden. Maar niet mijn bankgegevens.quote:
"Je mag alles van me weten, behalve mijn pincode"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ik later een bericht van het hotel ontving dat (hun systeem) was gehackt, waardoor ze dus mijn nummer en naam hadden. Maar niet mijn bankgegevens.
Nooit gedacht ooit met Måns over m’n bankgegevens te praten.
Ja precies. Nu kan ik net niet meer. Maar ook net niet hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ai! Als je het nou eerder gezegd had, dan had de halve SC vast klaargestaan om in te vallen.
Nu nog de effecten van drinken bij de manquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:09 schreef Arizona het volgende:
"Als zwangere vrouw drinkt, kan kind wipneus krijgen: ‘Eén glas per week maakt al verschil’"
Ik kan sinds ik dit gelezen heb alleen nog maar denken aan André Hazes Jr en Rachel
En dat precies met de Carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in bijna drie jaar in Spanje het OV in zonder masker, spannend
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in bijna drie jaar in Spanje het OV in zonder masker, spannend
quote:
Had je je masker nog op?quote:
Ik heb nu al medelijden met de andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Had hij geen date?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de andere mensen
Jij gaat wel heel ver voor een overwinningquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5-3 gewonnen. Tijdens mijn enkel partij in de rally om het laatste punt ging mijn tegenstander naar de grond met een afgescheurde achillespees.
Je krijgt het idee dat Mourinho zijn coach is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver voor een overwinning
Dan speelt die dus ook heel defensief badminton.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat Mourinho zijn coach is.
Bij het dubbelteam hebben ze een keer de shuttle driekwartier achterin rondgespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan speelt die dus ook heel defensief badminton.
Frank de Boer badmintonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het dubbelteam hebben ze een keer de shuttle driekwartier achterin rondgespeeld.
Through The Looking Glass of Multicolor gaat 'm worden. Die tweede komt me zelf ook nog wel een beetje bekend voor als ik 'm zo hoor, die eerste had ik nog nooit gehoord maar klinkt wel fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Son Mieux - Multicolor
S10 - De Diepte
Flemming - Automatisch
Di-rect - Through the looking glas
Claude - Ladada
Duncan Laurence - Electric Life
Alles van Suzan en Freek
Dat zijn volgens mij de grootste hits. Misschien nog Hallo van Antoon (irritant maar toch catchy)
Ik wilde nog MEAU toevoegen maar dat nummer is in 2021 uitgebracht.
5 - 0 verloren maar wel het meeste shuttle bezit.quote:
Had 'ie beter moeten trainenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5-3 gewonnen. Tijdens mijn enkel partij in de rally om het laatste punt ging mijn tegenstander naar de grond met een afgescheurde achillespees.
Als het helpt: ik vind Multicolor leukerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Through The Looking Glass of Multicolor gaat 'm worden. Die tweede komt me zelf ook nog wel een beetje bekend voor als ik 'm zo hoor, die eerste had ik nog nooit gehoord maar klinkt wel fijn
Nog even kiezen tussen die twee dus, maar hartelijk bedankt voor de suggesties!
Zijn je ouders alweer terug eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boodschappen gedaan, straks schoonmaken. Nu eerst even genieten van kopje thee
Nee, volgende maand pas.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn je ouders alweer terug eigenlijk?
Flinke vakantiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, volgende maand pas.
6 weken. Ze zijn nu pas 2,5 week weg.quote:
Dat is heerlijk. Zeker ook met die harde woei.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:38 schreef H_T het volgende:
Ik lig nog even lekker in bed te genieten van het feit dat ik dit weekend nul verplichtingen heb
Alle beetjes helpen, maar toch ben ik voor die ander gegaan, net iets meer mijn type muziekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het helpt: ik vind Multicolor leuker
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, eerste avond carnaval overleefd. Net ontbeten met worstenbroodjes
Kiek 't is aan! Hoop dat het leuk is geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, eerste avond carnaval overleefd. Net ontbeten met worstenbroodjes
Ik denk juist dat mensen die snel beu zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
Heb je heel veel haast met de knoop doorhakken of kan je na de lunch ook nog gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
Nou na de lunch moet ik naar de yoga, dus moet snel de knoop doorhakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je heel veel haast met de knoop doorhakken of kan je na de lunch ook nog gaan?
Halverwege ben ik tot de conclusie gekomen dat in elk geval deze yoga niks voor mij isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou na de lunch moet ik naar de yoga, dus moet snel de knoop doorhakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |