Wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
“How did they get your contact details” vroeg hij.
Had eigenlijk moeten antwoorden “zelfde manier als waarop ik ze nu aan jou geef geheheheheh”.
Maar nee.
Maar toch, je hebt gecommuniceerd met Månsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Måns was presentator! Dat had ik ook pas sinds gisteren door. Ik was al nerveus, toen ik het mailtje kreeg met 'you'll be talking to [namen van presentatoren] and Måns' ging ik wel even iets nerveuzer worden. Gelukkig stelde hij maar 1 vraag.
En Pim?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:09 schreef Arizona het volgende:
"Als zwangere vrouw drinkt, kan kind wipneus krijgen: ‘Eén glas per week maakt al verschil’"
Ik kan sinds ik dit gelezen heb alleen nog maar denken aan André Hazes Jr en Rachel
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar toch, je hebt gecommuniceerd met Måns
WAT.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.
Ik heb haar op een bruiloft van een neef weleens bedankt voor een mooi optreden.quote:
En Wipneus en Pim op Muggeneiland was mijn andere favoriet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
... bij de rovers!
Dat was mijn lievelingsboekje uit de serie
Ik heb met geen enkel ESF persoon gecommuniceerdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, ik ben op ESF-gebied nooit verder gekomen dan Justine Pelmelay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel met Frank uit Sesamstraat gepraat![]()
En verder... nee ik kan me niet herinneren verder met een BN-er gepraat te hebben.
Dat ik later een bericht van het hotel ontving dat (hun systeem) was gehackt, waardoor ze dus mijn nummer en naam hadden. Maar niet mijn bankgegevens.quote:
"Je mag alles van me weten, behalve mijn pincode"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ik later een bericht van het hotel ontving dat (hun systeem) was gehackt, waardoor ze dus mijn nummer en naam hadden. Maar niet mijn bankgegevens.
Nooit gedacht ooit met Måns over m’n bankgegevens te praten.
Ja precies. Nu kan ik net niet meer. Maar ook net niet hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ai! Als je het nou eerder gezegd had, dan had de halve SC vast klaargestaan om in te vallen.
Nu nog de effecten van drinken bij de manquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:09 schreef Arizona het volgende:
"Als zwangere vrouw drinkt, kan kind wipneus krijgen: ‘Eén glas per week maakt al verschil’"
Ik kan sinds ik dit gelezen heb alleen nog maar denken aan André Hazes Jr en Rachel
En dat precies met de Carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in bijna drie jaar in Spanje het OV in zonder masker, spannend
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in bijna drie jaar in Spanje het OV in zonder masker, spannend
quote:
Had je je masker nog op?quote:
Ik heb nu al medelijden met de andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Had hij geen date?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de andere mensen
Jij gaat wel heel ver voor een overwinningquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5-3 gewonnen. Tijdens mijn enkel partij in de rally om het laatste punt ging mijn tegenstander naar de grond met een afgescheurde achillespees.
Je krijgt het idee dat Mourinho zijn coach is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver voor een overwinning
Dan speelt die dus ook heel defensief badminton.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat Mourinho zijn coach is.
Bij het dubbelteam hebben ze een keer de shuttle driekwartier achterin rondgespeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan speelt die dus ook heel defensief badminton.
Frank de Boer badmintonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het dubbelteam hebben ze een keer de shuttle driekwartier achterin rondgespeeld.
Through The Looking Glass of Multicolor gaat 'm worden. Die tweede komt me zelf ook nog wel een beetje bekend voor als ik 'm zo hoor, die eerste had ik nog nooit gehoord maar klinkt wel fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Son Mieux - Multicolor
S10 - De Diepte
Flemming - Automatisch
Di-rect - Through the looking glas
Claude - Ladada
Duncan Laurence - Electric Life
Alles van Suzan en Freek
Dat zijn volgens mij de grootste hits. Misschien nog Hallo van Antoon (irritant maar toch catchy)
Ik wilde nog MEAU toevoegen maar dat nummer is in 2021 uitgebracht.
5 - 0 verloren maar wel het meeste shuttle bezit.quote:
Had 'ie beter moeten trainenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5-3 gewonnen. Tijdens mijn enkel partij in de rally om het laatste punt ging mijn tegenstander naar de grond met een afgescheurde achillespees.
Als het helpt: ik vind Multicolor leukerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Through The Looking Glass of Multicolor gaat 'm worden. Die tweede komt me zelf ook nog wel een beetje bekend voor als ik 'm zo hoor, die eerste had ik nog nooit gehoord maar klinkt wel fijn
Nog even kiezen tussen die twee dus, maar hartelijk bedankt voor de suggesties!
Zijn je ouders alweer terug eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boodschappen gedaan, straks schoonmaken. Nu eerst even genieten van kopje thee
Nee, volgende maand pas.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn je ouders alweer terug eigenlijk?
Flinke vakantiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, volgende maand pas.
6 weken. Ze zijn nu pas 2,5 week weg.quote:
Dat is heerlijk. Zeker ook met die harde woei.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:38 schreef H_T het volgende:
Ik lig nog even lekker in bed te genieten van het feit dat ik dit weekend nul verplichtingen heb
Alle beetjes helpen, maar toch ben ik voor die ander gegaan, net iets meer mijn type muziekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het helpt: ik vind Multicolor leuker
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, eerste avond carnaval overleefd. Net ontbeten met worstenbroodjes
Kiek 't is aan! Hoop dat het leuk is geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, eerste avond carnaval overleefd. Net ontbeten met worstenbroodjes
Ik denk juist dat mensen die snel beu zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
Heb je heel veel haast met de knoop doorhakken of kan je na de lunch ook nog gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens, ben op zoek naar een goeie nieuwe ladder. Iemand ervaring er mee? Zit nu aan deze te denken...
Nou na de lunch moet ik naar de yoga, dus moet snel de knoop doorhakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je heel veel haast met de knoop doorhakken of kan je na de lunch ook nog gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |