Gedoneerd aan het goede doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heeft Eunice een kaal hoofd. Wat heb ik gemist
Dat heeft ze gedaan voor het goede doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heeft Eunice een kaal hoofd. Wat heb ik gemist
Ik heb maar even teruggelezen en kwam het idd tegen. Respect dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan voor het goede doel
Ja wie weet, mirthe haar enige vraag was ik ga het bewaren..ook zo iemand die bang is om tekort te komen..ze mogen gewoon niet meer klagen over de tekortkomingen, hebben alles wat hun hartje begeert....heerlijke vakantie toch en dat op die leeftijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van verwachting van warrige Myrthe
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat alles wat Erik doet of niet doet wordt weggezet als zijnde Autistisch
Als persoon vind ik hem geen leuk persoon
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een lastige. Ik vind zelf dat ik me prima kan inleven in mensen met autisme(kenmerken) Sterker : ik post regelmatig in R&P waar ook mensen met autisme over hun problematiek vertellen , openstaan voor feedback /reacties/tip etc
Maar dat zijn mensen die tegen dingen aanlopen en proberen open te staan voor wat mensen zeggen.
Ik zie niemand hier echt slechte dingen over zijn autisme zeggen. Erik gaat prat op zijn 'bijzonderheid' maar staat niet altijd open voor kritiek/feedback. Ik vind dat dat prima benoemd mag worden. We posten ook over gedrag van alle anderen in de loods
ik wil geen opmerking uit verband trekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.
[..]
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.
doet hij ook een keer watquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef Silves het volgende:
Ice is vandaag de butler der liefde....
oh snel omschakelen die streamquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Babs tegen Esther
wat vind je van het haar van je rivale
En dat mag ook, zoals zovelen Jeff geen leuk persoon vinden. Iedereen mag zijn of haar mening ventileren, daar hoef je je ook niet voor te verontschuldigen. Helemaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen opmerking uit verband trekken
en reageerde ook op de opmerking van Uto
ik vind Erik simpelweg geen leuk persoon
kan er ook niks aan doen
Weet niet meer wie ik dacht martin, die zei je ziet er veel beter uit nu je zoveel bent afgevallen...denk dat ze in hongerstaking is alleen voor haar figuur zullen we maar zeggen..wordt tijd dat ze maar thuis gaat dieetenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Esther at geen brownie want ze heeft niks met chocola
zoveel zit er volgens mij niet in
volgens mij doet ze het ook om de aandachtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet meer wie ik dacht martin, die zei je ziet er veel beter uit nu je zoveel bent afgevallen...denk dat ze in hongerstaking is alleen voor haar figuur zullen we maar zeggen..wordt tijd dat ze maar thuis gaat dieeten
Dat is prima toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen opmerking uit verband trekken
en reageerde ook op de opmerking van Uto
ik vind Erik simpelweg geen leuk persoon
kan er ook niks aan doen
Ice heeft zijn moment of shine voor op televisie alweer te pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef Silves het volgende:
Ice is vandaag de butler der liefde....
Vannacht heeft ze ook alles opgebiecht tegen Ice...ze zit er alleen mee met die eunice, maar moet er mee leven, en dit gaat niet meer bla bla..Einice gaat nu steeds met haar billen liggen draaien op het ijs voor iedereen, dus het jaloers zijn is nu wel een dingetje..Ice natuurlijk weer ik begrijp je..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij doet ze het ook om de aandacht
al die mensen vragen waarom ze niks neemt
esther?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een stuk brownie van ? opgegeten
Daar zag je het foute randje van Babs want ze vond het haar van Eunice lelijk maar schrok van het antwoord van Esther die positief reageerde. Staat ze zometeen in de keuken dan zegt ze weer dat ze het heel erg mooi vindt en vooral ook erg dapper.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef pingu66 het volgende:
Aaah Babbet is de stookster/ voedster , vraagt aan Esther wat vind je van het haar van je rivale
Wat wordt uitgezonden..de brulaap of de butler..maar ik vertik het om ook nog tv afl te gaan bekijken..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ice heeft zijn moment of shine voor op televisie alweer te pakken
Wendy,s hoor ik nu..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een stuk brownie van ? opgegeten
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.
[..]
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.
Heel netjes verwoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.
Iedereen daar gaat bij ons over de tong, en dat is al jaren zo. Ik ga niets goedpraten ,we doen het allemaal in meer of mindere mate.
Mirthe bijvoorbeeld heeft ADD en daar werd ook geen rekening mee gehouden. Niet door de mensen in de loods maar ook hier niet.
Iemand afrekenen op iets wat hij/zij heeft (autisme /ADD of anders) vind ik ook niet okay, en ik lees ook niet alles.
Ik zie voornamelijk kritiek op gedrag, niet op hun aandoening..
Dit is gelukkig geen fb waar mensen helemaal over de zeik zijn en het programma aanschrijven wanneer hun held iets heeft gedaan wat wij niet vinden kunnen. Wat hier wordt gepost blijft hier op FOK! voor zover ik weet. Mijn reactie had dus niets te maken met zijn autisme(kenmerken)
Wel met zijn (vaak) kortzichtige gedrag. Nu was het Erik, straks is Jeff weer aan de beurt en morgen klagen we allemaal weer over het lelijke jaloerse gedrag van Esther, of over Babbel die volgens een aantal mensen hier zelf ook een GGZ klant is .
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.
Iedereen daar gaat bij ons over de tong, en dat is al jaren zo. Ik ga niets goedpraten ,we doen het allemaal in meer of mindere mate.
Mirthe bijvoorbeeld heeft ADD en daar werd ook geen rekening mee gehouden. Niet door de mensen in de loods maar ook hier niet.
Iemand afrekenen op iets wat hij/zij heeft (autisme /ADD of anders) vind ik ook niet okay, en ik lees ook niet alles.
Dit is gelukkig geen fb waar mensen helemaal over de zeik zijn en het programma aanschrijven wanneer hun held iets heeft gedaan wat wij niet vinden kunnen. Wat hier wordt gepost blijft hier op FOK! voor zover ik weet. Mijn reactie had dus niets te maken met zijn autisme(kenmerken)
Wel met zijn (vaak) kortzichtige gedrag. Nu was het Erik, straks is Jeff weer aan de beurt en morgen klagen we allemaal weer over het lelijke jaloerse gedrag van Esther, of over Babbel die volgens een aantal mensen hier zelf ook een GGZ klant is .
Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
over wie hebben gj en wanda het nu?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff![]()
Nieuw script.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ah over Jeff
Ik volg totaal niet waarom het nu wer ineens vol over Jeff gaat...
Ja duh, natuurlijk geeft ze dat niet toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het Babs zelf horen vertellen
Ik vind Sas ook een beetje autistisch overkomen snel overprikkeld, moeite met dingen die niet gaan zoals ze wilt ( bijvoorbeeld met het kluisje doorzoeken, heel zwart wit denken (Martin überhaupt geen leuke tijd meer gunnen) etc. daar wordt ze hierop ook afgetekend waarom mag dat bij Erik dan niet want die heeft ook geen diagnosequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou nog eens lezen wat ik zojuist zeiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk geeft ze dat niet toe.
Dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou nog eens lezen wat ik zojuist zei
laat GJ maar lekker naar huis gaanquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
Gj vind ik sowieso geen sympathieke man...
Doe het dan maar niet nog een keertje want dan lees je het wederom verkeerdquote:
Hierin vinden GJ en Wanda elkaar welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef Silves het volgende:
Schijtlijst..Gj...ik zou gewoon moeten zeggen hou je bek dicht, maar ik hou me op de achtergrond? ja durf nu toch eens alle dan je bek open te trekken...ze hebben beide wel goeie punten .
oh ze hebben soms best wel een goed punt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
GJ heeft het over het roken, dat ze nu alweer sigaretten kunnen bestellen. Dat vindt hij achterlijk .Ben het met hem eens
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hierin vinden GJ en Wanda elkaar wel
en maar roepen dat ze niet op hun mondje zijn gevallen, en dat ze heus wel iets durven zeggen.. ze vinden vanalles...maar in praktijk spreken ze maar echt heeeeel zelden iemand (Jeff) aan, bang voor hun eigen hachje ...
Het is kinderachtig maar het is gewoon: wat je zegt ben en doe je vooral zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
wanda noemt Jeff een megafoon
het mooie is dat Wanda dat voor veel mensen zelf is
Vermaak me er opperbest meequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 naaien elkaar lekker op. Vooral door gaan zo....idioten.
Ik heb het niet gehoord maar het slaat ook helemaal nergens op als hij dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff en toen ie dat zei kregen ze bonje![]()
lol.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs verdedigt Jeff ALTIJD en was twee keer incidenteel klaar met hem
1) Nadat ze een blauwtje liep 2) Toen ze vernam dat ie haar wilde elimineren
huh... net een heel relaas dat Jeff een lul is en ze besluiten op Kim te stemmen? Zeiden ze waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:37 schreef Silves het volgende:
Wat ik niet ff snap is dat ze dan nu voor kim gaan, wetend dat ze alles wint, en niemand op Jef...met andere woorden ze mogen niet op Jef of een ice stemmen..wordt me teveel gestuurd dit programma..
Willen ze nu op Kim gaan dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:37 schreef Silves het volgende:
Wat ik niet ff snap is dat ze dan nu voor kim gaan, wetend dat ze alles wint, en niemand op Jef...met andere woorden ze mogen niet op Jef of een ice stemmen..wordt me teveel gestuurd dit programma..
Oja hahaha hh nee ik hahahquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Bij zowat alles wat Mirthe zegt of doet lacht ze vrijwel direct alsof ze bang is dat ze iets verkeerds heeft gezegd ofzo
Daar willen ze Jeff mee pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Willen ze nu op Kim gaan dan?
Ik ben er van overtuigd dat sommige bewoners aangepaste proeven krijgen mochten ze op de stip komen.
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Willen ze nu op Kim gaan dan?
Ik ben er van overtuigd dat sommige bewoners aangepaste proeven krijgen mochten ze op de stip komen.
vind het maar een rare beweegreden...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.
Dat gaat Kim keihard winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.
Aan alles merk je dat Babs Jeff verschrikkelijk leuk vindt en hem het andere moment weer tegen het behang wil plakken. In de beginperiode heb ik Babs letterlijk horen zeggen dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Jeff. Heel duidelijk meegekregen. Wat GJ en Babs precies voor elkaar voelen daar kan ik enkel naar gissen en de invulling daarvan moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord maar het slaat ook helemaal nergens op als hij dat heeft gezegd.
Wat ik nu wel begrijp is dat kortzichtige GJ jaloers is omdat Babbel ( maar ook Wendy) Jeff wel mag en verder kijkt dan wat Jeff in de loods laat zien. Wendy en Babbel zien een puppy. Dat verhaal dat ze verliefd op Jeff is hoor ik nu ook al maanden. Ik vind het wel vermakelijk dat dit telkens wordt aangehaald ,want het zegt meer over GJ en ons dan over het contact tussen Jeff en Babbel zelf
Ik hoop dat iemand heeft opgenomen wat GJ zei
als het fysiek is welquote:
No worries.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het fysiek is wel
anders heb ik twijfels
zou het erg jammer vinden als zij er uit moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is genoeg materiaal te vinden waaruit het tegendeel blijkt en dan heb ik het over teksten van Babs zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol.
Het feit dat ze goed klikken is juist omdat ze een paar keer ruzie met Jeff heeft gehad , en wat ook flink botste.
Niet verder kijken dan je neus lang is is hier wel een mooie
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Valentijns brief van Jeff voor Kim - 14 februari 2023.Ahh wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Kim gelijk: dat is de kuur hoor, dat ik moet jankenTrust nobody
ja en hopen dat kim een sterke speler wegspeelt..dit is ook de reden schijnt...maar wie?? het zal een esther worden of een kenzi ofzo, ja tv maken is een kunst .quote:
Jij bent een fanboy en als Jeff een relatie had met Esther dan kocht je zelfs een poster van haarquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:50 schreef Sestra666 het volgende:
geen idee waar t over gaat, maar ik moet een beetje kotsen van ze
Tussen iemand verschrikkelijk leuk vinden of verliefd op iemand zijn zit nogal een verschil . Het is subjectief en vooral een eigen invulling.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aan alles merk je dat Babs Jeff verschrikkelijk leuk vindt en hem het andere moment weer tegen het behang wil plakken. In de beginperiode heb ik Babs letterlijk horen zeggen dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Jeff. Heel duidelijk meegekregen. Wat GJ en Babs precies voor elkaar voelen daar kan ik enkel naar gissen en de invulling daarvan moeten ze helemaal zelf weten.
Je zegt van alles maar ik kijk naar zowel iemands woorden als het totale non-verbale gedrag en zelfs nog onbewust ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tussen iemand verschrikkelijk leuk vinden of verliefd op iemand zijn zit nogal een verschil . Het is subjectief en vooral een eigen invulling.
Wat ik grappig vind is dat je alles wat babbel roept voor waar aanneemt, misschien kan ik dan toch verder kijken door naar de persoon te kijken ipv afgaan op wat iemand zegt. Kortom: als mensen denken dat zij verliefd is , en dat continu blijven benoemen omdat Babbel dat in het begin dat een keer heeft gezegd, dan zegt dat wat over die mensen.
Wel grappig hoe GJ nu over Babbel praat , voor haar invult en denkt dat hij haar helemaal doorziet.
Daar had ik het over.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zegt van alles maar ik kijk naar zowel iemands woorden als het totale non-verbale gedrag en zelfs nog onbewust ook
Inhoudelijk prima om te volgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:58 schreef Sestra666 het volgende:
wat een vreselijk stel, wanda en gertjan
bluh
ik vind het een hele rare timing... ineens gonst het dan anti-jeff en stemsuggesties...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:02 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel raar ineens.
Wat is de aanleiding hiervan.
De insta van jeff stond dat ze binnenkort iets bekend mogen maken.
Zou hij dan naar huis zijn?
Jeffrey heet Den Hartogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:55 schreef Silves het volgende:
Ivor fam van hartog( ijs)...heb dit niet meegekregen...iemand?
Moet je hier niet te hard roepenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef mootie het volgende:
Maar verder snap ik Gj en Wanda prima.
that's what i said.. dit is TE toevallig..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef Silves het volgende:
Denk nu wel zeker een eleminatie deze week...de voorspeling en de kletspraatjes komen weer te voorschijn..tja alweer spanning kweken...ik hoop op de smeerpijp.
Of die gitaar wat ze willen geven, ipv van het vliegtuig?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:02 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel raar ineens.
Wat is de aanleiding hiervan.
De insta van jeff stond dat ze binnenkort iets bekend mogen maken.
Zou hij dan naar huis zijn?
mag gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je hier niet te hard roepen
Welk goed doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan voor het goede doel
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je hier niet te hard roepen
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.quote:
Als je hard roept en veel post geloven ze hier alles....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
Ja, dan waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Jeff is nooit uit beeld geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het een hele rare timing... ineens gonst het dan anti-jeff en stemsuggesties...
De gedoneerde haren worden gebruikt om haarwerken mee te maken voor o.a. kinderen met kanker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerelquote:
denk dat er een woord mist?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerel
Een grap van kamer 2 ...ze gaat nu iedereen af om te checken of ice degene isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
heeft iemand gezien wat er met die liefdesbrief is?
Mentaal is Kim vD misschien wel de sterkste. Herinner je haar support bij Jeffrey in dat basin?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda over kim: mentaal kan ze niks
Maar Zoë weet dat het een grapje is toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Een grap van kamer 2 ...ze gaat nu iedereen af om te checken of ice degene is![]()
Is een heel breed begrip en begrijp precies wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Mentaal is Kim vD misschien wel de sterkste. Herinner je haar support bij Jeffrey in dat basin?
Intellectueel is Kim niet sterk.
Isaac , maar hoezo gemeen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Die liefdesbrief van Zoë, heeft er iemand dus gedaan alsof hij/ zij anoniem een brief stuurt?
Vind dat een gemene grap dan...
Of ik volg het niet..
Wat goehoeedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een heel breed begrip en begrijp precies wat ze bedoelen
Ja weet hoe Zoë is..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac , maar hoezo gemeen?
Je hebt het gestalk, de dubbelzinnige opmerkingen en het opvallende geflirt van Zoe niet gezien zeker![]()
Vorige week kon Isaac zich nog net achter een kast verstoppen toen Zoe hem weer eens achtervolgde en de kamer in wilde waar hij in zijn blote reet stond omdat hij bezig was met omkleden
het was een gewoon een grap
erik had het erover dat Rui iets heeft doorgeluld? Wat dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef Judiwi het volgende:
Erg hoe JW, Eric en Eunice over Rupie en Imaddidin praten.
,
yep en dit elke dag...de goeie Erik en opaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef Judiwi het volgende:
Erg hoe JW, Eric en Eunice over Rupie en Imaddidin praten.
,
Ze weet dat het een grap isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet hoe Zoë is..![]()
Ik heb het niet gevolgd, dus weet niet of Zoë echt denkt dat iemand verliefd is of dat ze weet dat het een grapje is e zij moet achterhalen van wie..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
Esther nog teleurgesteld dat JW met Valentijn niets heeft ondernomen?
Gelukkig doet de rest dit niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
yep en dit elke dag...de goeie Erik en opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim en Jeff boos over hottub reservering van Kenzy - 14 februari 2023.Ik zet hier ff deze post , weet niet of GJ dat op het moment van die post zei, maar kan jij misschien dat stukje vinden waarin hij dit zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff en toen ie dat zei kregen ze bonje
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
Over Jeffrey en Kim in de hottub.Heb jij dat misschien gehoord van GJ over babbel? zie mijn post 175SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Doe eens niet zo persoonlijk gast.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij bent een fanboy en als Jeff een relatie had met Esther dan kocht je zelfs een poster van haar![]()
Nee niet gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij dat misschien gehoord van GJ over babbel? zie mijn post 175
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nee niet gehoord.Ja dat had ik al doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je weet toch dat iedereen verliefd is of geweest is op Jeff? Sasha Kenzy, Mirthe, Babette, Zoe....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zet hier ff deze post , weet niet of GJ dat op het moment van die post zei, maar kan jij misschien dat stukje vinden waarin hij dit zegt?
[..]
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je weet toch dat iedereen verliefd is of geweest is op Jeff? Sasha Kenzy, Mirthe, Babette, Zoe....
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Jeff is natuurlijk ook woest aantrekkelijk voor al die chickies daar![]()
Oudere vrouwen vallen niet onder 'al die chickies daar' ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoor![]()
![]()
GJ zegt het wel in dit filmpje: https://youtu.be/88pzOXQum1g?t=250 (4:10)quote:
Held!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
GJ zegt het wel in dit filmpje: (4:10)
Maar ging wel over iets wat heel vroeg in de loods is gebeurd.
Denk dat Esther hem ook wel een lekker hapje vindquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ehh..voor de iets oudere vrouwen ook wel hoor![]()
![]()
Laat hem maar alvast hard de poort uit rennen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak heeft een hiorloge om, moet ie testen voor de run..
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar alvast hard de poort uit rennen.
Alle kippetjes vallen op Jeff heb ik net begrepenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Neetoch dat is zeker niet aantrekkelijk.
Wat is er aantrekkelijk aan jeff.
Ja precies, maar het zegt een hoop over GJquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik verstond alleen dat GJ zei dat ze verliefd op Jeff was...Aanname van GJ dus...
Geen idee, hij heeft het figuur van een tochtstrip en oogjes staan ook raar...Maar ja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft het figuur van een tochtstrip en oogjes staan ook raar...Maar ja smaken verschillen.
vind hem zeker een mooie jongen maar vind vooral zijn mindset aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:00 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
vind hem zeker een mooie jongen maar vind vooral zijn mindset aantrekkelijk
Alsof Babs zoiets tegenover GJ gaat toegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik verstond alleen dat GJ zei dat ze verliefd op Jeff was...Aanname van GJ dus...
Onzin dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof Babs zoiets tegenover GJ gaat toegeven
Bovendien koppelde ik die uitspraak aan een feit
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:36 schreef Hoempah het volgende:
Over Jeffrey en Kim in de hottub.Wat is dit nou weer voor een filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met een feit bedoel ik eigen woorden Babs
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Jij gaat dus af op een paar woorden uit september ,precies wat ik al zei.
Helder
Hij is ook verliefd op Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Een dezer dagen gaat GJ Babbel wat zeggen spannooond
waar gaat dit dan weer ovee..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Een dezer dagen gaat GJ Babbel wat zeggen spannooond
Dat vertelt hij haar een dezer dagenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar gaat dit dan weer ovee..
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
De reacties hier zijn soms nog leuker dan de streams
Ja ik lig ook regelmatig in een deuk als hier zit te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
Nog nooit gehoord ook die 'mop'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:22 schreef mangalie het volgende:
GJ tegen inbreker"wat zoek je..Geld...GJ: oké dan zoek ik even mee......
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:21 schreef woxxel het volgende:
Niets dan lof daarvoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:29 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt dit toch wel heel lief van Eunice..Ze heeft de enveloppe gekregen om het haar te doneren![]()
Erik kan haar ditmaal niet corrigeren want die 'slimmerik' schreef bij allergieën de puntjes op de verkeerde letterquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is haar vergeven..Ze komt uit Mexico. Als je Isaac hoort praten is erger...
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik kan haar ditmaal niet corrigeren want die 'slimmerik' schreef bij allergieën de puntjes op de verkeerde letter
Tiano had het juist goedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...
Ik denk dat ze Isaac willen beschermen...Kerel is niet helemaal 100% kwamen ze pas later achter...Dus zo min mogelijk beelden...quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:07 schreef Judiwi het volgende:
Willen ze isaac in kwaad daglicht brengen. Waarom geen beelden.
Beide niet interessant genoeg...quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:07 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken door visite, maar als ik alles nu teruglees, zijn S&B behoorlijk buiten beeld gehouden of er is gewoon niets over gen verslag gedaan
T lukt ze aardig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Isaac willen beschermen...Kerel is niet helemaal 100% kwamen ze pas later achter...Dus zo min mogelijk beelden...
Daar gebeuren afgrijselijke dingen die wij absoluut niet mogen zien omdat anders heel Nederland op de achterste poten staatquote:
Ik dacht Mattinquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Erik was? Ik dacht Marciano...
Heeft ze nog iets Valentijns achtigs gedaan voor JW eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:44 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Esther nog haar liefdevol i de loods gedaan met die kaartjes doe je moest invullen?
GM,denk het niet. Vandaag weekbespreking en Avondtuur,vanavond met Mattin.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
gdm
iedereen slaapt nog , zou er vandaag eliminatie komen
Goedemorgen COS,quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,denk het niet. Vandaag weekbespreking en Avondtuur,vanavond met Mattin.
maandag ging er ook weekbespeking zijn ................ niks ze gooiden er 24 uursopdrachtin , avondzuur hoeft van mij nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,denk het niet. Vandaag weekbespreking en Avondtuur,vanavond met Mattin.
WIe weet gooien ze er vandaag wel weer een opdracht inquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
maandag ging er ook weekbespeking zijn ................ niks ze gooiden er 24 uursopdrachtin , avondzuur hoeft van mij niet
zou ook kubben , is nog maar 67 euro in de huishoudpotquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet gooien ze er vandaag wel weer een opdracht in
O dat is niet veelquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
zou ook kubben , is nog maar 67 euro in de huishoudpot
ice had voorgeschoten voor de boodschappen , vandaag komen er ook nog boodschappen kosten 95 euroquote:
ice blijft de macht hebben met geld dat nooit opraaktquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:00 schreef Seattle het volgende:
Blijft toch raar dat ze 1 keer zo’n individuele geldopdracht hebben gedaan, waardoor Ice nog steeds een bepaalde macht heeft
En dan krijgt ie zn voorschot met rente terug zeker..quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice had voorgeschoten voor de boodschappen , vandaag komen er ook nog boodschappen kosten 95 euro
Wat is hij kwijt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
zeur en zeik neergestreken op blauwe stoeltjes
Vind het nog wel meevallen. Ze hebben het over de kachel dat iets het niet goed deed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:48 schreef pingu66 het volgende:
ZE doen het allemaal fout. Maar daar kwamen ze pas achter toen IK erbij kwam. (nat hout)
JW 's zeikmodus staat alweer aan.
Nee over de hottub en verkeerd ( nat) houtquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen. Ze hebben het over de kachel dat iets het niet goed deed.
O dacht de houtkachelquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee over de hottub en verkeerd ( nat) hout
Voor het stoofvlees gebruikt toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
Rupert heeft de wijn van Eunice opgedronken hoor ik.
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het stoofvlees gebruikt toch?
Da was een flinke slok dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’
Hij maakt net een complimentje naar Erikquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Judiwi het volgende:
Weer een haatspuiende oude zak op de stream. Ga naar huis JW. Doe ons een plezier.
Hij vindt Eunice wel aardig en kan niet begrijpen dat anderen haar niet leuk vinden ( haha komt met name door Esther die verteld negatieve verhalen)quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Judiwi het volgende:
Weer een haatspuiende oude zak op de stream. Ga naar huis JW. Doe ons een plezier.
SASherijnigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef schizolientje het volgende:
nu het geluid van een stofzuiger en een mevr die in elke zin faking zegt, 3x raden, geleerd bij het UWV denk ik
Heb zelf ook geen problemen met Eunice eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij vindt Eunice wel aardig en kan niet begrijpen dat anderen haar niet leuk vinden ( haha komt met name door Esther die verteld negatieve verhalen)
Vast met haar toestemming?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Harry het volgende:
Eunice vertelt aan Erik dat zij een tijd geleden een fles wijn had gewonnen, en het heeft bewaard voor een speciale gelegenheid. Ze gunt vandaag de liefdeskoppels een glas wijn.
Vast met haar toestemming?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Harry het volgende:
Eunice vertelt aan Erik dat zij een tijd geleden een fles wijn had gewonnen, en het heeft bewaard voor een speciale gelegenheid. Ze gunt vandaag de liefdeskoppels een glas wijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’
Maar hij was al op voor ze kon gaan delen begreep ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast met haar toestemming?
Ik las gisteravond namelijk dit
[..]
Is het toch nog goed terechtgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vast met haar toestemming?
Ik las gisteravond namelijk dit
[..]
[..]
Weet niet of iedereen daar zo over denktquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het toch nog goed terechtgekomen
Dat is ook een beetje haar eigen schuld dan, iedereen weet dat er wordt gesjoemeld , vooral met drank .quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of iedereen daar zo over denkt
Dat vind ik te makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje haar eigen schuld dan, iedereen weet dat er wordt gesjoemeld , vooral met drank .
Helaas werkt het daar al vanaf het begin op die manier.
Kim is weer een zeehond aan het nadoen
Net voor de zoemerquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef puzziepie het volgende:
Hoe laat is het kringgesprek eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |