O dacht de houtkachelquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee over de hottub en verkeerd ( nat) hout
Voor het stoofvlees gebruikt toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
Rupert heeft de wijn van Eunice opgedronken hoor ik.
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het stoofvlees gebruikt toch?
Da was een flinke slok dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’
Hij maakt net een complimentje naar Erikquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Judiwi het volgende:
Weer een haatspuiende oude zak op de stream. Ga naar huis JW. Doe ons een plezier.
Hij vindt Eunice wel aardig en kan niet begrijpen dat anderen haar niet leuk vinden ( haha komt met name door Esther die verteld negatieve verhalen)quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef Judiwi het volgende:
Weer een haatspuiende oude zak op de stream. Ga naar huis JW. Doe ons een plezier.
SASherijnigquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:20 schreef schizolientje het volgende:
nu het geluid van een stofzuiger en een mevr die in elke zin faking zegt, 3x raden, geleerd bij het UWV denk ik
Heb zelf ook geen problemen met Eunice eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij vindt Eunice wel aardig en kan niet begrijpen dat anderen haar niet leuk vinden ( haha komt met name door Esther die verteld negatieve verhalen)
Vast met haar toestemming?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Harry het volgende:
Eunice vertelt aan Erik dat zij een tijd geleden een fles wijn had gewonnen, en het heeft bewaard voor een speciale gelegenheid. Ze gunt vandaag de liefdeskoppels een glas wijn.
Vast met haar toestemming?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:05 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Harry het volgende:
Eunice vertelt aan Erik dat zij een tijd geleden een fles wijn had gewonnen, en het heeft bewaard voor een speciale gelegenheid. Ze gunt vandaag de liefdeskoppels een glas wijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Janet had met goedvinden van Eunice een laagje gebruikt. Ze wilde de rest aan enkele Valentijntjes schenken, maar toen was het al op. Rupert had ‘een slokje geproefd’
Maar hij was al op voor ze kon gaan delen begreep ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast met haar toestemming?
Ik las gisteravond namelijk dit
[..]
Is het toch nog goed terechtgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vast met haar toestemming?
Ik las gisteravond namelijk dit
[..]
[..]
Weet niet of iedereen daar zo over denktquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het toch nog goed terechtgekomen
Dat is ook een beetje haar eigen schuld dan, iedereen weet dat er wordt gesjoemeld , vooral met drank .quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of iedereen daar zo over denkt
Dat vind ik te makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje haar eigen schuld dan, iedereen weet dat er wordt gesjoemeld , vooral met drank .
Helaas werkt het daar al vanaf het begin op die manier.
Kim is weer een zeehond aan het nadoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |