Gedoneerd aan het goede doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heeft Eunice een kaal hoofd. Wat heb ik gemist
Dat heeft ze gedaan voor het goede doelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heeft Eunice een kaal hoofd. Wat heb ik gemist
Ik heb maar even teruggelezen en kwam het idd tegen. Respect dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan voor het goede doel
Ja wie weet, mirthe haar enige vraag was ik ga het bewaren..ook zo iemand die bang is om tekort te komen..ze mogen gewoon niet meer klagen over de tekortkomingen, hebben alles wat hun hartje begeert....heerlijke vakantie toch en dat op die leeftijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van verwachting van warrige Myrthe
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat alles wat Erik doet of niet doet wordt weggezet als zijnde Autistisch
Als persoon vind ik hem geen leuk persoon
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een lastige. Ik vind zelf dat ik me prima kan inleven in mensen met autisme(kenmerken) Sterker : ik post regelmatig in R&P waar ook mensen met autisme over hun problematiek vertellen , openstaan voor feedback /reacties/tip etc
Maar dat zijn mensen die tegen dingen aanlopen en proberen open te staan voor wat mensen zeggen.
Ik zie niemand hier echt slechte dingen over zijn autisme zeggen. Erik gaat prat op zijn 'bijzonderheid' maar staat niet altijd open voor kritiek/feedback. Ik vind dat dat prima benoemd mag worden. We posten ook over gedrag van alle anderen in de loods
ik wil geen opmerking uit verband trekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.
[..]
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.
doet hij ook een keer watquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef Silves het volgende:
Ice is vandaag de butler der liefde....
oh snel omschakelen die streamquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Babs tegen Esther
wat vind je van het haar van je rivale
En dat mag ook, zoals zovelen Jeff geen leuk persoon vinden. Iedereen mag zijn of haar mening ventileren, daar hoef je je ook niet voor te verontschuldigen. Helemaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen opmerking uit verband trekken
en reageerde ook op de opmerking van Uto
ik vind Erik simpelweg geen leuk persoon
kan er ook niks aan doen
Weet niet meer wie ik dacht martin, die zei je ziet er veel beter uit nu je zoveel bent afgevallen...denk dat ze in hongerstaking is alleen voor haar figuur zullen we maar zeggen..wordt tijd dat ze maar thuis gaat dieetenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Esther at geen brownie want ze heeft niks met chocola
zoveel zit er volgens mij niet in
volgens mij doet ze het ook om de aandachtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet meer wie ik dacht martin, die zei je ziet er veel beter uit nu je zoveel bent afgevallen...denk dat ze in hongerstaking is alleen voor haar figuur zullen we maar zeggen..wordt tijd dat ze maar thuis gaat dieeten
Dat is prima toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil geen opmerking uit verband trekken
en reageerde ook op de opmerking van Uto
ik vind Erik simpelweg geen leuk persoon
kan er ook niks aan doen
Ice heeft zijn moment of shine voor op televisie alweer te pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef Silves het volgende:
Ice is vandaag de butler der liefde....
Vannacht heeft ze ook alles opgebiecht tegen Ice...ze zit er alleen mee met die eunice, maar moet er mee leven, en dit gaat niet meer bla bla..Einice gaat nu steeds met haar billen liggen draaien op het ijs voor iedereen, dus het jaloers zijn is nu wel een dingetje..Ice natuurlijk weer ik begrijp je..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij doet ze het ook om de aandacht
al die mensen vragen waarom ze niks neemt
esther?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een stuk brownie van ? opgegeten
Daar zag je het foute randje van Babs want ze vond het haar van Eunice lelijk maar schrok van het antwoord van Esther die positief reageerde. Staat ze zometeen in de keuken dan zegt ze weer dat ze het heel erg mooi vindt en vooral ook erg dapper.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef pingu66 het volgende:
Aaah Babbet is de stookster/ voedster , vraagt aan Esther wat vind je van het haar van je rivale
Wat wordt uitgezonden..de brulaap of de butler..maar ik vertik het om ook nog tv afl te gaan bekijken..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ice heeft zijn moment of shine voor op televisie alweer te pakken
Wendy,s hoor ik nu..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een stuk brownie van ? opgegeten
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat echt niet al het gedrag van Erik goed, het is jammer dat mijn opmerking zo uit zijn verband getrokken wordt.
[..]
Ik zie wel dat hier nare dingen over zijn autisme worden gezegd, al maanden, daarom reageer ik erop. Waarom wel rekening houden met Janet die af en toe behoefte heeft aan een dutje en niet met een autist, die, in dit geval, graag vasthoudt aan zijn plannen en gewoontes. En dan heb ik het iet over het likken en niet fris ruiken, want dat vind ik ook smerig.
Heel netjes verwoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.
Iedereen daar gaat bij ons over de tong, en dat is al jaren zo. Ik ga niets goedpraten ,we doen het allemaal in meer of mindere mate.
Mirthe bijvoorbeeld heeft ADD en daar werd ook geen rekening mee gehouden. Niet door de mensen in de loods maar ook hier niet.
Iemand afrekenen op iets wat hij/zij heeft (autisme /ADD of anders) vind ik ook niet okay, en ik lees ook niet alles.
Ik zie voornamelijk kritiek op gedrag, niet op hun aandoening..
Dit is gelukkig geen fb waar mensen helemaal over de zeik zijn en het programma aanschrijven wanneer hun held iets heeft gedaan wat wij niet vinden kunnen. Wat hier wordt gepost blijft hier op FOK! voor zover ik weet. Mijn reactie had dus niets te maken met zijn autisme(kenmerken)
Wel met zijn (vaak) kortzichtige gedrag. Nu was het Erik, straks is Jeff weer aan de beurt en morgen klagen we allemaal weer over het lelijke jaloerse gedrag van Esther, of over Babbel die volgens een aantal mensen hier zelf ook een GGZ klant is .
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.
Iedereen daar gaat bij ons over de tong, en dat is al jaren zo. Ik ga niets goedpraten ,we doen het allemaal in meer of mindere mate.
Mirthe bijvoorbeeld heeft ADD en daar werd ook geen rekening mee gehouden. Niet door de mensen in de loods maar ook hier niet.
Iemand afrekenen op iets wat hij/zij heeft (autisme /ADD of anders) vind ik ook niet okay, en ik lees ook niet alles.
Ik zie voornamelijk kritiek op gedrag, niet op hun aandoening..
Dit is gelukkig geen fb waar mensen helemaal over de zeik zijn en het programma aanschrijven wanneer hun held iets heeft gedaan wat wij niet vinden kunnen. Wat hier wordt gepost blijft hier op FOK! voor zover ik weet. Mijn reactie had dus niets te maken met zijn autisme(kenmerken)
Wel met zijn (vaak) kortzichtige gedrag. Nu was het Erik, straks is Jeff weer aan de beurt en morgen klagen we allemaal weer over het lelijke jaloerse gedrag van Esther, of over Babbel die volgens een aantal mensen hier zelf ook een GGZ klant is .
Jeffquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
over wie hebben gj en wanda het nu?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff![]()
Nieuw script.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ah over Jeff
Ik volg totaal niet waarom het nu wer ineens vol over Jeff gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |