lol.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs verdedigt Jeff ALTIJD en was twee keer incidenteel klaar met hem
1) Nadat ze een blauwtje liep 2) Toen ze vernam dat ie haar wilde elimineren
huh... net een heel relaas dat Jeff een lul is en ze besluiten op Kim te stemmen? Zeiden ze waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:37 schreef Silves het volgende:
Wat ik niet ff snap is dat ze dan nu voor kim gaan, wetend dat ze alles wint, en niemand op Jef...met andere woorden ze mogen niet op Jef of een ice stemmen..wordt me teveel gestuurd dit programma..
Willen ze nu op Kim gaan dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:37 schreef Silves het volgende:
Wat ik niet ff snap is dat ze dan nu voor kim gaan, wetend dat ze alles wint, en niemand op Jef...met andere woorden ze mogen niet op Jef of een ice stemmen..wordt me teveel gestuurd dit programma..
Oja hahaha hh nee ik hahahquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Bij zowat alles wat Mirthe zegt of doet lacht ze vrijwel direct alsof ze bang is dat ze iets verkeerds heeft gezegd ofzo
Daar willen ze Jeff mee pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Willen ze nu op Kim gaan dan?
Ik ben er van overtuigd dat sommige bewoners aangepaste proeven krijgen mochten ze op de stip komen.
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Willen ze nu op Kim gaan dan?
Ik ben er van overtuigd dat sommige bewoners aangepaste proeven krijgen mochten ze op de stip komen.
vind het maar een rare beweegreden...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.
Dat gaat Kim keihard winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Absoluut, daar hebben ze het ook over de laatste tijd,,ja over kim dit was eerder vandaag..om kim op de stip te zetten.
Aan alles merk je dat Babs Jeff verschrikkelijk leuk vindt en hem het andere moment weer tegen het behang wil plakken. In de beginperiode heb ik Babs letterlijk horen zeggen dat ze een blauwtje heeft gelopen bij Jeff. Heel duidelijk meegekregen. Wat GJ en Babs precies voor elkaar voelen daar kan ik enkel naar gissen en de invulling daarvan moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord maar het slaat ook helemaal nergens op als hij dat heeft gezegd.
Wat ik nu wel begrijp is dat kortzichtige GJ jaloers is omdat Babbel ( maar ook Wendy) Jeff wel mag en verder kijkt dan wat Jeff in de loods laat zien. Wendy en Babbel zien een puppy. Dat verhaal dat ze verliefd op Jeff is hoor ik nu ook al maanden. Ik vind het wel vermakelijk dat dit telkens wordt aangehaald ,want het zegt meer over GJ en ons dan over het contact tussen Jeff en Babbel zelf
Ik hoop dat iemand heeft opgenomen wat GJ zei
als het fysiek is welquote:
No worries.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het fysiek is wel
anders heb ik twijfels
zou het erg jammer vinden als zij er uit moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is genoeg materiaal te vinden waaruit het tegendeel blijkt en dan heb ik het over teksten van Babs zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol.
Het feit dat ze goed klikken is juist omdat ze een paar keer ruzie met Jeff heeft gehad , en wat ook flink botste.
Niet verder kijken dan je neus lang is is hier wel een mooie
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Valentijns brief van Jeff voor Kim - 14 februari 2023.Ahh wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Kim gelijk: dat is de kuur hoor, dat ik moet janken♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |