Ja duh, natuurlijk geeft ze dat niet toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het Babs zelf horen vertellen
Ik vind Sas ook een beetje autistisch overkomen snel overprikkeld, moeite met dingen die niet gaan zoals ze wilt ( bijvoorbeeld met het kluisje doorzoeken, heel zwart wit denken (Martin überhaupt geen leuke tijd meer gunnen) etc. daar wordt ze hierop ook afgetekend waarom mag dat bij Erik dan niet want die heeft ook geen diagnosequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over vrijwel alle bewoners worden opmerkingen gemaakt , soms zwart/wit, kort door de bocht of hard misschien ,maar er is er geen een die geen kritiek of opmerkingen krijgt van ons. Althans ik heb nog niet iemand gevonden waar we niets negatiefs over posten.
Iedereen daar gaat bij ons over de tong, en dat is al jaren zo. Ik ga niets goedpraten ,we doen het allemaal in meer of mindere mate.
Mirthe bijvoorbeeld heeft ADD en daar werd ook geen rekening mee gehouden. Niet door de mensen in de loods maar ook hier niet.
Iemand afrekenen op iets wat hij/zij heeft (autisme /ADD of anders) vind ik ook niet okay, en ik lees ook niet alles.
Ik zie voornamelijk kritiek op gedrag, niet op hun aandoening..
Dit is gelukkig geen fb waar mensen helemaal over de zeik zijn en het programma aanschrijven wanneer hun held iets heeft gedaan wat wij niet vinden kunnen. Wat hier wordt gepost blijft hier op FOK! voor zover ik weet. Mijn reactie had dus niets te maken met zijn autisme(kenmerken)
Wel met zijn (vaak) kortzichtige gedrag. Nu was het Erik, straks is Jeff weer aan de beurt en morgen klagen we allemaal weer over het lelijke jaloerse gedrag van Esther, of over Babbel die volgens een aantal mensen hier zelf ook een GGZ klant is .
Zou nog eens lezen wat ik zojuist zeiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk geeft ze dat niet toe.
Dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou nog eens lezen wat ik zojuist zei
laat GJ maar lekker naar huis gaanquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
Gj vind ik sowieso geen sympathieke man...
Doe het dan maar niet nog een keertje want dan lees je het wederom verkeerdquote:
Hierin vinden GJ en Wanda elkaar welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:27 schreef Silves het volgende:
Schijtlijst..Gj...ik zou gewoon moeten zeggen hou je bek dicht, maar ik hou me op de achtergrond? ja durf nu toch eens alle dan je bek open te trekken...ze hebben beide wel goeie punten .
oh ze hebben soms best wel een goed punt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
GJ heeft het over het roken, dat ze nu alweer sigaretten kunnen bestellen. Dat vindt hij achterlijk .Ben het met hem eens
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hierin vinden GJ en Wanda elkaar wel
en maar roepen dat ze niet op hun mondje zijn gevallen, en dat ze heus wel iets durven zeggen.. ze vinden vanalles...maar in praktijk spreken ze maar echt heeeeel zelden iemand (Jeff) aan, bang voor hun eigen hachje ...
Het is kinderachtig maar het is gewoon: wat je zegt ben en doe je vooral zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
wanda noemt Jeff een megafoon
het mooie is dat Wanda dat voor veel mensen zelf is
Vermaak me er opperbest meequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 naaien elkaar lekker op. Vooral door gaan zo....idioten.
Ik heb het niet gehoord maar het slaat ook helemaal nergens op als hij dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft door dat Babs verliefd is op Jeff en toen ie dat zei kregen ze bonje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |