Welk goed doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan voor het goede doel
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je hier niet te hard roepen
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.quote:
Als je hard roept en veel post geloven ze hier alles....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
Ja, dan waren de rapen gaar, dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dus voordat bv ik iets erover zeg, heb je de poppen aan het dansen?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Jeff is nooit uit beeld geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het een hele rare timing... ineens gonst het dan anti-jeff en stemsuggesties...
De gedoneerde haren worden gebruikt om haarwerken mee te maken voor o.a. kinderen met kanker.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Mooie pruiken maken voor mensen met kanker...of mensen zoals moira ...pruikje om er beter uit te zien,,hoop het 1ste!.
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerelquote:
denk dat er een woord mist?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het programma gewoon ruk en vervolgens viel Jeff in een relatie terwijl juist een ontzettend vermakelijke kerel
Een grap van kamer 2 ...ze gaat nu iedereen af om te checken of ice degene isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
heeft iemand gezien wat er met die liefdesbrief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |